sunnuntai 8. maaliskuuta 2015

Naiset

4 kommenttia:

  1. voi miksi olit poistanut blogin? olen yksi hiljaisista lukijoista, ekaa kommenttia nyt kirjottelen... toivon että jatkat tätä blogia!:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tuli vähän sanomista sijaisvanhemmilta. Poistin hetkeksi blogin, koska halusin lukea olenko kirjoittanut jotenkin kovin ilkeään sävyyn. Mielestäni olen kirjoittanut ihan asiallisesti minua loukkaavista asioista, Ja tämä "äiti"-asia on vain mennyt pahempaan suuntaan...

      Poista
    2. Odottelen postauksia ! vaikka vaatteista tai jostakin, todella ikävää tuo äiti juttu, kysyttiinkö sinulta lupaa siihen että sijaisäitiä kutsutaan äidiksi??? En tajua miten sinun hermot on kestänyt kaikki vuodet noita temppuja:D itse menin sekaisin pelkästä lastensuojelu tarpeen selvityksestä.Oot kaunis ja hyvä äiti. tsemppiä!!!!

      Poista
    3. No nyt tuli kuulumisia :)

      En mä kuule itekään tiedä, enkä ymmärrä miten mun hermot on kestänyt...Mä kiitän tota Taivaan Isää siitä :) Ja jollain tapaa kuitenkin on ollut varmuus, että kaikki kääntyy vielä hyväksi. Mutta ei tämä helppoa ole ollut, ei todellakaan. Mutta en luovuta, kun tänne asti on jo selvitty :)

      Kiitos paljon <3

      Poista

Kommenttisi ilahduttaa :)