tiistai 30. syyskuuta 2014

Valivali ja vanhoja kuvia

Huhhahhei!

Nyt täällä kirjoittelee kyllä väsynyt mamma. 
Johan on ollut tekemistä muuton kanssa. Maalasin koko asunnon lähes kokonaan yksin. Veljet maalasivat lastenhuoneen ja pikkueteisen, mä kaiken muun.

Äitin kanssa tyhjättiin kahdestaan vanha asunto ja siivottiin se lattiasta kattoon. Painavat tavarat kyllä kantoi muut. 
Mun mahani vaan alkaa olla jo sen verran iso ja flunssakin päällä, että voin sanoa, että pikkuisen paikkoja kolottaa ja on väsy.

Mutta nyt se on onneksi ohi!! :) Kunhan saan vielä täällä kaiken järjestykseen!
Tänään on pakko hakea tukiliivi neuvolasta, koska mun selkä huutaa hoosiannaa.

Mutta ei nyt tämän enempää valitusta :) Mun on pakko laittaa muutama vanha kuva tänne, jotka äiti löysi meidän kotitalolta. 

Mutta ensin Irsku, joka poseeraa kauniisti :D Neiti on lähdössä serkkutytön ristiäisiin.

Iskä ja minä ♥

 Minä onnellisena isosiskona :)

Heidi 15 vee :D Ei helvata mikä tukka!!


2 kommenttia:

  1. Voi kun sinun isä näyttää nuorelta tuossa! Ja mahtava ysäri letti sulla tuossa alimmassa :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. 19 v. oli kun mä synnyin, että nuori pojankloppihan tuo :)

      Poista

Kommenttisi ilahduttaa :)