tiistai 29. heinäkuuta 2014

Hikipää-Heidi


Hellurei ja hellät tunteet!

Kyllä on kuuma! Kuumuudestahan EI saisi missään nimessä kenenkään mielestä koskaan valittaa, mutta kyllä mulle alkais ainakin jo tälläset helteet riittää! Mulla on nimittäin niin inhottava ongelma, kun mä hikoan naamasta ihan älyttömästi. Juuri muualta en hikoile vaan KAIKKI hiki puskee naamasta läpi...Ei oo muuten mikään kovin mukava juttu. Ja kun se ei ole mitään pientä sievää hikoilua vaan jos esim. siivoan niin lattialle asti valuu isoja hikipisaroita solkenaan :D
Mä muistan kuinka mä aina pienenä kettuilin iskälle ja haukuin sitä hikipääksi...Hahaa, pilkka osui omaan nilkkaan! Toi ei oo mikään turha sanonta ;)

Mites teillä muilla? Osaatteko nauttia vain täysin siemauksin helteistä vai kaipaatteko jo hieman viileämpiä ilmoja?

No niin, nyt tietävät lastensuojelunkin puolella mun raskaudesta ja todella ihanasti työntekijä otti uutisen vastaan :) Jäi taas hyvä mieli keskustelusta. Kaikki on kyllä muuttunut Irenen syntymän jälkeen niin paljon, kun työntekijät vaihtuivat. Nyt on sellainen tunne, ettei mun tarvitse koko ajan pelätä, ettei toimita lakien mukaan ja mulle ei anneta mitään toivoa. Ja yksi tärkeä: mua kuunnellaan!
Mä en ole vuoden aikana yhdessäkään palaverissa enää hermostunut niin, kuin sen vanhan työntekijän kanssa. Sehän heti leimasi mut mielenterveysongelmaiseksi, koska hermostun niin helposti...Mutta nyt ei ole kertaakaan tarvinnut ääntä korottaa. Voisikohan olla silloin vaikkapa työntekijässä vikaa? Ja kyllä muuten oli. Kyllä se nainen teki hallaa ihan alusta asti...Eikä mulla ole kyllä mitään hyvää sanottavaa siitä. Loistava esimerkki siitä, että miten paljon työntekijä vaikuttaa lastensuojelussa asioihin. Ei se laki ole todellakaan kaikki kaikessa jos työntekijä ei sitä noudata tai on muuten luonteeltaan sopimaton ko. työhön.

Mä en kerkeä tällä kertaa kirjoitella enempää, kun siivoushommat odottaa. Mutta loppuun vielä muutamat kuvat näistä mun nuorimmaisistani ♥

Vesipeto 
Nektariinit on herkkua!

Siellä se pikkuinen nyt on ♥


2 kommenttia:

  1. tosi kiva kuulla että tapaamiset menee nykyään mukavissa merkeissä!!

    ihania kuvia pikkuisista:)

    VastaaPoista
  2. Voisitko jossakin postauksessa kertoa ruoka ohjeita.

    VastaaPoista

Kommenttisi ilahduttaa :)