keskiviikko 25. kesäkuuta 2014

Uutta tukkaa ja puhelinta


No niin, huono olo alkaa helpottaa (kuumetta ja eilen tuli kaikki ylös mitä yritin syödä. Yäk.) ja tuli kauhea vimma päästä kirjoittamaan. On ollut ikävä tätä blogia oikeasti ♥ Inhottavaa kun tuntuu, ettei oo aikaa tai sitten kun sitä olis niin on niin paljon kaikkea muutakin tekemistä.

Multa kyseltiin juhannuksesta. Ajatelkaa, kuinka hitsin tylsä mä oon; mä olin vaan kotona Irenen kanssa. Lauantain Irsku oli sitten isänsä kanssa sen porukoilla ja silti mä olin vaan KOTONA :O Mun oli alunperin tarkoitus lähteä yhden kaverin luokse Töysään, mutta se oli sitten justiin sairaana :( Olin ostanut vähän viiniä, mutta tuolla se pullo kököttää kaapissa ja odottaa seuraavaa "biletysintoa".
Kuitenkaan ei harmittanut reissun peruuntuminen yhtään. Oli ihana maata sohvalla ja sattumalta tuli vielä niin mielenkiintoinen elokuvakin: An American crime, joka perustuu tositapahtumiin. Järkyttävä tarina, katsoiko kukaan muu? Mua alkoi niin kiinnostaa se tapaus, että piti käydä Murhainfosta lukemassa lisää. Aivan käsittämätöntä julmuutta ja niin monelta ihmiseltä. Lapsiltakin.

Mun rakkaat lapsukaiset olivat toissa keskiviikkona kotona ♥ Me pelattiin ensin vähän pleikkaria. Oltiin sovittu jo etukäteen, että tunnin saa aina aluksi pelata, mutta sitten tehdään muuta. Ja niin hienosti ne lapset tottelee :) Sitten lähdettiin uimaan ja mun veli ja äiti oli kans mukana. Siellä oli sen verran kylmempää vettä, kuin viime paikassa missä Irene ui ja tällä kertaa neiti ei oikein kunnolla uskaltanut kastautua. Ida ja Aleksi kyllä polskivat senkin edestä ja jopa minä heitin samalla talviturkin pois :O Se on suuri ihme, yleensä menee pitkälle heinäkuuhun ennen kuin uskallan veteen mennä. Vilukissa mikä vilukissa :D
Meillä oli eväät mukana. Lapset maistoivat ensi kertaa elämässään Saarioisten jauhelihapizzaa kylmänä ;) Se on niiin mun herkkuani :) Sitten oli mehua, hedelmiä ja tottakai karkkiakin piti olla. Noi päivät on niin erityisiä, että silloin otetaan ilo irti ja unohdetaan karkkipäivät sun muut :D

Mua harmitti niin paljon, että unohdin kameran kotiin!! Se pirulainen unohtuu oikeasti aina. Varsinkin tollasessa lähtöhässäkässä, kun pitää monta ihmistä laittaa valmiiksi ja varmistaa sata kertaa, että kaikki on mukana :D Ja sillon mä päätin, että myyn sen järkkärin pois ja ostan sillä rahalla itelleni älypuhelimen. Toi kamera on niin hyödytön tälläselle, joka kuvaa vain silloin tällöin. Ja mä tarvitsin uutta puhelinta joka tapauksessa. Päivää ennen, kun kävin ostamassa Lumiani niin meni näyttö ihan sekaisin. Sitä ennen ei pystynyt soittaa/vastaanottaa puheluita, koska kaiuttimesta ei kuulunut mitään. Hyvä puhelin kyllä!

Kamera sai siis uuden omistajan ja mä uuden puhelimen ja vähän piti käydä pitkästä aikaa pyörähtämässä kirpparillakin ;) Ja vitsi mä oon tyytyväinen ostoksiini.

Mä otin ekaa kertaa nyt kuvia tolla puhelimella ja oli tarkoitus laittaa teille kirppisvaatteista kuvia, mutta äsken kun siirsin ne koneelle niin huomasin, että olin pikkusen kiireessä ottanut kuvat :D Kaikki oli jollain tapaa tärähtäneitä. Uusi yritys huomenna. Pitää näköjään vähän harjoitella!

Mutta laitetaan nyt kuvaa edes mun uusista hiuksista :) Niistäkin tulossa oma postaus. Tilasin hiukset tällä kertaa ulkomailta ja nyt oon kyllä tyytyväisempi, kuin koskaan ja ihmettelen ettei löytynyt yhtään suomenkielisiä kokemuksia :O


Huomenna tulee äiti kylään :) Jeee! Eli siis siivotaan hullun lailla joka nurkka :D Se on niin mukavaa, kun se aina touhaa täällä jotain. Joitakin ärsyttäisi se suunnattomasti, mutta mä vaan tykkään kun joku auttaa. Kun yksin pyörittää koko huushollia niin ylimääräiset kädet ovat kyllä kovinkin tervetulleita :)

Nyt telkkarin ääreen vielä hetkeksi.
 ♥

11 kommenttia:

  1. Aivan ihanat hiukset, sopii sulle hyvin!! :)

    VastaaPoista
  2. Ihanaa kuulla teijän kuulumisia pitkästä aikaa! :) Ja nuo hiukset näyttää ihan sun omilta! vau :)

    VastaaPoista
  3. Ois kiva jos postailisit useammin :)

    VastaaPoista
  4. Koska uusia postauksia ?

    VastaaPoista
  5. Moi! Kirjotas googleen ask.fm nappulaa ja sen jälkeen paina vasemmasta yläkulmasta "tykkäykset" selaa muutama kuva alaspäin ja onko tuo yksi kuva sinun tytöstä?

    VastaaPoista
  6. http://ask.fm/nappulaa/answer/115301437299/photo/original tuossa ois vielä linkki siihen mitä kävin kirjoittamassa! Sinun tyttöhän se siellä...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mitä ihmettä?! Mä en tiedä tosta ask.fm:stä mitään...Eli mikä juttu tuo on?

      Poista
    2. No nyt mä tajusin ton...Voi saakeli vieköön, että on jollain pokkaa!!!

      Kiitos sulle tosi paljon, kun ilmoitit ♥

      Poista
    3. Eipä mitään! Toivottavasti saat neidin vastuuseen tästä. Laitoin sinulle sähköpostiakin asiasta koska blogger ilmoitti ettei kommenttia hyväksytty mutta näky nuo perille tulevan :D

      Poista
    4. Olin just tulos kertoo sun blogiin tästä, mut joku kerkesikin ensin. :) Luin ks. askia ja pitkään katoin tota kuvaa että jossain oon nähnyt, mut av-palstalla oli keskustelua siitä, ni sit tajusin.

      Jotkut on vähän tyhmiä!

      Poista
    5. Ihana sinä :)

      Ei kyllä voi ymmärtää tollasta touhua...Mitä hemmettiä oikeasti?! Törkeää todellakin.

      Poista

Kommenttisi ilahduttaa :)