sunnuntai 8. kesäkuuta 2014

Irene pääsi talviturkistaan :)


Heipä hei!

No niin, nyt sitä kevyempää kirjoitusta sitten ;)
Joku toivoi talouspostausta jos ei ole liian henkilökohtaista. Mua vähän nauratti kun mietin, että onkohan mikään aihe liian henkilökohtainen tälläselle superavoimelle (lue: liian avoimelle) ihmiselle? ;) 

No, mä voin sen verran sanoa, että kyllä on ollut pieni opetteleminen uuteen rahatilanteeseen. Kun ei olekaan enää sitä toista joka kävi töissä. Kyllähän sitä tulot romahti aika lailla :( Mutta ei auta valittaa. Nyt on pärjättävä vaan vähemmällä sen aikaa kun töitä löytyy. Mähän olen siis ilmoittautunut työnhakijaksi työkkäriin ja ahkerasti vierailen Mol:in sivuilla katsomassa vapaita paikkoja. Vielä ei oo natsannut. 

Jotenkin aivan ahistaa, kun mä en edes tiedä mitä mä haluaisin tehdä. Mikä mä haluan olla isona? Tässä nyt alkaa olla jo aika iso ja silti ei mitään hajua. Onneksi mä en vissiin ole ainut jolla on sama kriisi meneillään.
Opiskelu ois jees, mutta se sisustuskoulu on poissuljettu liian pitkän matkan takia.
Ajattelin sitäkin, että jos syksyyn mennessä en ole töitä saanut niin menisin taas johonkin harjoitteluun. Eipä sillä kyllä mitään juuri tienaa, mutta siinä voisi taas saada hyvin jalan oven väliin ja saisi tehdä jotain mikä oikeasti kiinnostaa :)
Lähihoitajan ammatti mua myös kiinnostaisi. Haluaisin perehtyä mielenterveys-ja päihdepuolelle. Tai sitten lapset ja nuoret. Mä tuun kyllä tosi hyvin lasten kanssa toimeen ja kaikki tenavat yleensä tykkää musta kauheasti. Moni on sitä sanonut :) 


Ähhh, mutta katotaan nyt mitä mä keksin! Kuitenkin kun Irenekin on vielä niin pieni, niin ei mua nyt haittaa vaikka tän kesän tässä kotona sen kanssa vielä olisin. Mutta kohta neiti alkaa olla siinä iässä, kun on jo hyvä saada ikäistään seuraa. Ja kyllähän se nauttii niin lasten seurasta. Kikattaa ääneen aina kun joku lapsi tekee jotain Irskun mielestä hauskaa :D

Eilen muuten Irene oli ihan ensimmäistä kertaa uimassa ♥ Aluksi kun lähdettiin rannalle mä en vielä edes tiennyt uskallanko päästää sitä veteen, kun ilma tuntui lähtiessä sen verran viileältä. No siellä rannalla onneksi paahtoi aurinko ja neitihän konttasi ku viimeistä päivää suoraan veteen jo vaatteet päällä :D Eli sitähän ei olisi voinut pitää sieltä pois vaikka olisi halunnutkin.
Vaatteet vaan pois ja päästin tytön läträämään veteen. Voi toista kun se oli innoissaan, ihana oli katsoa sen riemua.




Voi jess! Ida ja Aleksikin tulee ensi keskiviikkona taas kotiin ♥ Toivottavasti on lämmin päivä niin päästäisiin kaikki uimaan. Täällä on mun yhdellä kaverilla 8 ja 6 vuotiaat lapset ja ne lähtevät sitten meidän mukaan rannalle. Varmasti Ida ja Aleksikin tykkää kun on kavereita :)
Mä otan sitten kameraa mukaan ja teen postausta meidän päivästä.

Sitten vielä lopuksi uusi tuote mihin mä oon ihan rakastunut ♥ Vanhat lukijat tietää mun koukkuni itseruskettaviin ja blogissakin on muutamat itseruskettavat esitelty :)
Nyt löysin taas uuden Ebayn kautta ja tämä on todella suosittua Briteissä:


Saanko esitellä: FakeBake.

Tässä tuli mukana pinkki levityshanska. Tää on suihketta ja levittyy tosi hyvin. Väri tulee heti pintaan joten näkee hyvin mihin tuotetta on jo laitettu :)
Ohjeissa sanotaan, että tunnin vaikutusajalla saa kevyen värin ja kolmen tunnin vaikutusajalla tulee tummempi väri. Tää ei oo kyllä yhtään oranssia vaan todella aidon näköisen rusketuksen saa. Mä voisin laittaa joku päivä ennen-jälkeen kuvia. Niistähän sen vaikutuksen ja tehon parhaiten näkee. Hintaa tällä oli 15e. Halpa hinta, koska pullossa on 250ml ja on todella riittoisaa :)

Mutta FakeBake taisi kuulkaa kiilata itseruskettavien ykköseksi! Mulle on tärkeää saada väri pintaan nopeasti. Suihkun jälkeen levitys ja tunnin päästä mulla on jo kaunis kullanruskea väri pinnassa. Ei tarvii stressata sitä, että pitäis maata koko ajan auringossa, ettei oo kuin kalkkilaivan kapteeni. Ja mä kun en millään rusketu! Mä joutusin olla tuolla auringossa 24/7, että jotain tapahtuisi.
Mä kadehdin niitä jotka ruskettuu samantien, kun vähän aurinko pilkottaa! Mun iskä ja veljet on sellasia, mutta mulla ja äitillä on punapigmenttiä joka vaikuttaa asiaan. Tylsää :(

Ps. Kirppislöytöjäkin toivottiin ja niitä kyllä tulee kunhan pääsen taas sinne penkomaan :D Mä en oo nyt käynyt pitkään aikaan, mutta tässä kuussa pitää käydä vähän katsomassa Irenelle lisää kesävaatteita. Irsku on pötkähtänyt taas niin yhtäkkiä, että iso kasa vaatteita jäänyt pieneksi.

Nyt mä alan siivota, kun täällä on joku pyörremyrsky selvästi pyörinyt,
mukavaa päivää kaikille ♥

3 kommenttia:

  1. Meneekö tossa itsarissa kauan kuivua?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin joo se unohtu. Tää kuivaa ihan samantien! Mikään aiemmin kokeilluista ei oo kuivunut yhtä nopeaa. Heti levityksen jälkeen voi jo laittaa vaatteet päälle :) SUURI PLUSSA SIITÄ!

      Poista
  2. Heippa :)
    Kesälomani ratoksi ois kiva kuulla/lukea alkukesän kuulumisiasi esim. kuinka vietit juhannuksen, ja postausta teiän tapaamis päivästä? Iloisia ja aurinkoisia päiviä sulle :)

    VastaaPoista

Kommenttisi ilahduttaa :)