torstai 5. kesäkuuta 2014

Aurinkoa päivääsi!


Nyt mä kuulkaa tajusin vasta miksi mulla on motivaatio blogin kirjoittamiseen kadonnut ihan tyystin. Aikaisemminkin oon muistaakseni asiasta maininnut, mutta nyt se pomppasi jotenkin taas selvästi mieleen...Tästä on tullut aivan liikaa pelkästään tuota huostaanottoa käsittelevä blogi. Ja koska kyseessä on raskas asia niin välttämättä ei huvita edes avata koko sivua! Välillä on todella terapeuttista ja jopa mukavaa kirjoittaa asiasta, mutta kuten jokainen varmaan ymmärtää ei sitä aina jaksa millään.

Jotenkin tuntuu, että lukijoita kuitenkin kiinnostaa tämä asia ja tottakai. Ymmärrettäväähän se on ja toki mä myös asian haluan jakaa. Mutta nyt mä ajattelin, että aina kun ei mitään uutta ole tapahtunut, niin kirjoittelisin ihan vaan tästä arjesta ja muista mua kiinnostavista asioista. Ainahan ne jotka ovat täällä pelkästään lasten asian vuoksi lukemassa voi ne skipata :)

Tääkin asia on varmaan ihan vain mun omassa päässä :D Siis se, ettei ketään lukijaa kiinnosta muu kuin huostaanottoasiat...Itsehän mä tämän olen sellaiseksi muuttanut :) 
Mutta mä uskon, että jaksaisin taas kirjoitella PALJON useammin, kun aiheet olisivat vähän kevyempiä.

Kesätukka :)
Kyllä kuulkaa on sitten ihana ilma! :) Mä kyllä niin nautin tästä auringonpaisteesta ja siitä, että saa hääriä ulkona. Meillä on tosi kiva piha tossa onneksi, missä on helppo olla Irenen kanssa. Pitää laittaa vaikka muutama kuvakin siitä joku päivä :)

Nyt kahvikuppi kouraan ja Irenen kanssa sinne istuskelemaan!

Aurinkoista päivää ihan jokaiselle ♥

5 kommenttia:

  1. Sinun blogisi kuuluu niihin muutamaan hassuun, joista olen lukenut jokaikisen postauksen, myös ne kepeät. :) Tykkään lukea niitäkin ja olisi kiva saada niitä lisää. :)

    VastaaPoista
  2. Mä kannatan että välillä sitä peruskevyttä hömppääkin tänne. Myös se on sitä elämää :)

    VastaaPoista
  3. Mukava lukee välillä hömppäpömppääkin, mut tietysti vakavemmatkin asiat toki kiinnostaa. Elämän makuinen blogi <3

    VastaaPoista
  4. Moikka,
    toivoisin talous postausta, olisi kiinnostavaa tietää miten pärjäät ja minne rahasi käytät ja jo sinulla olisi säästövinkkejä.
    Mitä ostaisit jos rahaa olisi enemmä?
    Jos aihe ei ole liian henk koht. ja klirppis löydöistä on mukava lukea

    VastaaPoista
  5. Ihana kuulla keveyemmistä aiheista, ja ihana kuullu sinusta ylipäätään <3 aurinkoista kesää sulle ja irenelle!

    VastaaPoista

Kommenttisi ilahduttaa :)