tiistai 6. toukokuuta 2014

Tapaamiset kotona :)


ARVATKAAS MITÄÄÄ?

KOTIKÄYNNIT ALOITETAAN :) 


Ai, että mä olen tätä odottanut. Palaveri siis sujui oikein hyvin. Heti sanottiin, että mulla on asiat niin hyvällä mallilla, että voidaan aloittaa kotiin päin vierailut :) Kaikenlisäksi, kun olen aina "valittanut" siitä, että kukaan ei näe mua lasten kanssa. Kun näkisi niin tietäisivät, kuinka hyvin me pärjätään.
Nyt siihenkin tulee muutos! Mun perhetyöntekijä käy tunnin ajan katsomassa meidän touhuiluja täällä kotona. Se on hyvä asia se. TAAS sitä kuuluisaa NÄYTTÖÄ!


Olisittepa nähneet ja kuulleet lasten reaktion asiaan :D Voi, että ne oli innoissaan rakkaat ♥ Heti, kun vein ne takaisin sijaisperheeseen Aleksi sanoi sijaisäidille, että: "Neljäntoista yön päästä me päästään äitin luokse!"
Elikkä nyt ens viikon keskiviikkona on eka kerta, kun lapset tulee kotiin. Sijarit tuo ne 12 maissa ja mä vien takaisin 18.
Onhan se vielä aika lyhyt aika ja tapahtuu vain joka toinen kerta nyt alussa. Joka toinen kerta käyn siis sitten sijaisperheessä.
Mutta elokuussa on taas uusi palaveri ja jos ja KUN kaikki menee hyvin, niin tapaamiset lisääntyy ja pitenee :)

TÄSTÄ ON HYVÄ JATKAA!! :)

8 kommenttia:

  1. Aivan ihanaa! Paljon onnea nyt kun asiat alkaa vihdoin mennä oikeeseen suuntaan :)

    VastaaPoista
  2. Ihana kuulla! Lapset näyttävät niin onnellisilta äitinsä kanssa ♥

    VastaaPoista
  3. Olipas ihana uutinen! Paljon onnea!!Toivottavasti lapset pääsevät pian kotiin kokonaan. T:vakkarilukija

    VastaaPoista
  4. Onnea! Olen iloinen puolestasi :).

    VastaaPoista
  5. viimeinkin iloisia uutisia!!

    VastaaPoista
  6. Onnea, olet tapaamisesi kyllä ansainnut. Paistaa se päivä risukasaankin :)

    VastaaPoista

Kommenttisi ilahduttaa :)