keskiviikko 23. huhtikuuta 2014

Pieniä muutoksia ja ostoksia


Nyyh. Mä olin aamulla räpsäisemässä Irenestä kuvaa, kun oli herännyt, mutta akku olikin sitten loppu :( Illalla olin vielä oikein laittanut kameran yöpöydälle, että varmasti muistan heti aamusta aloittaa :D Yritin tosiaan siis tehdä sitä Meidän päivä-postausta, mutta teen sen nyt sitten myöhemmin tällä viikolla. Nyt sitten tällänen tavallinen postaus siis.

Facebookissa kiertää Arkikuvahaaste, jossa siis pitää laittaa 5 arkipäivältä kuva. Mulla on siinä tänään menossa neljäs päivä ja ajattelin laittaa tännekin ne aikaisemmat kuvat :)


Uskokaa tai älkää, mutta mä kävin erikseen ostamassa itelleni värityskirjan :D Hiukan lapsettaa tai jotain? No ei, kun värittäminen oikein hyvillä väreillä on tosi mukavaa ja rentouttavaa puuhaa. Kai mussa heräsi joku sisäinen taiteilija ja koska mä en osaa piirtää, niin piti jotain keksiä tilalle.

Mä oon löytänyt ihanan lenkkireitin joen rannalta. Kauniit maisemat ja niin rauhallista. Lenkin jälkeen käytiin vielä meidän viereisellä leikkipaikalla vähän keinumassa. Kyllä Irene sitten tykkää :)


Kolmantena päivänä siivottiinkin hiki hatussa. Jouduin taas uudestaan laittaa vaatekaapinkin järjestykseen, koska sielläkin oli ilmeisesti räjähtänyt dynamiitti.
Ja siivosin jopa roskiskaapin :D Pitäis keksiä vaan noille kaikenmaailman sienille ja puhdistusvälineille joku laatikko tonne, ettei vain pyöri tuolla miten sattuu.
Huomaatte myös varmaan, että jollekin maistuu Cokis? ;)





Kodissakin on tapahtunut pieniä muutoksia jo jokin aika sitten, mutta ei oo tullut kuvailtua vaan niitä. Olohuoneeseen oon ostanut tietokonepöydän kun sai niin halvalla ja Irene alkoi vetää konetta jatkuvasti alas sohvalta.
Sitten ostin tutulta pienet valkoiset pöydät ja Jyskistä löysin noi tumman violetit verhot.

Mutta nyt kesäksi tumman violetit yksityiskohdat muuttuu limen värisiksi ja sitten suunnitelmissa olisi tällänen projekti:


Mulla on ollut tollanen vitriini jo monta vuotta, mutta se on ollut vaan äitin luona varastossa. Nyt mä oon niin tympääntynyt tähän olkkarissa olevaan lokerikkohyllyyn, että se saa siirtyä lasten huoneeseen ja vitriini tulee tänne. Ja maalaan sen valkoiseksi. Ton tietokonepöydän myötä ihastuin valkoisiin huonekaluihin niin, että tahtoo!! Tv-taso on musta joten senkin meinaan samalla maalata.
Tulee varmaan ihan kiva :)

Ebaysta tuli tilattua taas sisustustarroja. Ne on niin naurettavan edullisia siellä, ettei pysty pitämään näppejään erossa :D Olkkariin ajattelin sellaista oikein isoa puuta, se sopisi sitten siihen limeen.
Makkariin tulee iiiisoja pinkkejä kukkia ja lastenhuoneeseen tilasin kolme tarraa. Kaksi sellaista missä neljä eriväristä pöllöä istuu oksalla ja sitten sellaisen pöllöpuu-tarran. Siitä taitaa mulla löytyä kuvakin :)

Eikö oo söpö? :)



Iskän tekemät pikkutuolit sai pöydän seurakseen :) Pitää katsoa jos tuolit maalaisi joskus. Mutta eipä se kauhean paha oo noinkaan, vaikka eri väriä pöydän kanssa ovatkin.

Sitten pitää vielä muutama ostos näyttää teille, mitkä laitoin tilaukseen SURPRISE Ebaysta. Se on vienyt vaan mun sydämeni (ja järkeni) täysin! :) Vaikka useimmiten tavara tulee Kiinasta ja sitä joutuu odotella joskus kuukaudenkin, niin kyllä se hinta ja ilmaiset toimituskulut korvaa sen mennen tullen!


Tää on musta hieno ♥ Hinta 0,72e. 


Ristikoru. Mä en löytänyt tähän hätään tämän tarkkaa hintaa, mutta alle euron varmaankin. Tilasin lisäksi muitakin koruja, mutta yksikään niistä ei maksanut yli 2e. Otan kuvaa, kunhan saan ne, samoin niistä tarroistakin sitten, kun ovat paikoillaan.
Sanoin kaverillekin, että on se mahtavaa, kun ton paikan ansiosta jopa persaukisella yh:lla on joskus varaa ostaa jotain kivaa itselleen :)

Mä oon siis oikein Ebayn ja kirppareiden kävelevä mainos :D

Mutta juu, eiköhän tässä ollut nyt kaikki mitä mä meinasinkin...Joten,

Heihei ja illanjatkot ♥

2 kommenttia:

  1. Vähään aikaan ei oo susta kuulunu, eli miten teillä menee nykyään? :) onko iidan ja aleksin saralta jotain uutta?

    VastaaPoista

Kommenttisi ilahduttaa :)