sunnuntai 2. maaliskuuta 2014

Pitkästä aikaa hei!


Voi ihmiset rakkaat! Mä oon todella pahoillani etten oo päivitellyt tänne mitään ikuisuuksiin. Mutta ymmärrätte varmaan, että tämä elämäntilanteen muutos ja ryömimään alkanut neitokainen vievät aika paljon aikaa :)

Mutta meille kuuluu tosi hyvää! Voin sanoa, etten oo ollut näin onnellinen pitkiin aikoihin. Aamulla herään pirteänä ja iloisena ja nautin mun pienen rakkaan seurasta ♥ 
Kotikin on muuten valmis, mutta lastenhuoneeseen pitää vielä tuoda sängyt ja sitten hakea äitin varastosta sellanen liitutaulusysteemi, jonka oon ostanut mooonta vuotta sitten lapsille. Siellä se on paketissa avaamattomana edelleen.

Niin, mä tosiaan laitan huoneeseen kaksi sänkyä, Mähän nimittäin saan lapset kotiin yökylään. Ja siitä sitten pikku hiljaa pysyvästi kotiin. That's the plan.
Ei ole MITÄÄN syytä miksi lapset ei saisi tänne tulla. Ja voi että kuinka paljon ne itte haluaa tänne tulla. Jos ensi palaverissa ei niitä tapaamisia anneta kotiin päin, niin se ei ole oikein. Kun olin Idan mukana erityisneuvolassa niin siellä lääkärikin totesi, että kovasti haluaa päästä kotona käymässä.. Mä oon saanut kaiken niin hienosti hoidettua ja voin jopa sanoa olevani ylpeä itsestäni. Ihan varmasti lastensuojelussa ajattelivat, että mä romahdan ihan täysin, enkä jaksa. Kun se exästä eroaminen silloin aikoinaan oli yhtä helvettiä, eikä meinannut millään onnistua.
Mutta nyt on aiiiiivan eri tilanne.

Mitäs muuta? Irenekin oli ensimmäistä kertaa sairaana. Vauvarokko reppanalle iski. Ja nyt sillä on ihan hirveä nuha ollut jo viikon. Toivottavasti alkais pian helpottamaan. 
Irene on alkanut ryömimään nyt kunnolla ja alahyllyt on tyhjätty tavaroista :D Olohuoneessa lamppukin on vedetty alas jo kaksi kertaa. Johdot on niin kovin mielenkiintoisia :)

Idalla ja Aleksillakin on ollut molemmilla synttärit tässä välissä :) Nyt mulla on 6 ja 5 vuotiaat lapsoset. Niin se aika kuluu. Torstaina mennään sitten juhlistamaan Idan synttäreitä Touhutaloon ♥ Aleksin synttäreitä juhlittiin käymässä ravintolassa syömässä ja Aleksin kummitätikin oli mukana,

Voi kuulkaa. Oon saanut nyt vasta tietää, että mulla olis ollut oikeus olla aina mukana lasten neuvoloissa tms. koska ei ole tehty mitään rajoittamispäätöstä. Eli silloin kun olin menossa Idan silmälääkärille ja lähdön hetkellä mulle soitetaan ja kielletään menemästä. Törkeää!!

Tässä nyt oli tälläiset pikaiset kuulumiset. Voipi olla, että innostun vielä illemmalla kirjoittaman lisää, kun oon saanut Irskun yöunille. Mutta katsotaan :) Nyt mennään neidin kanssa syömään iltapuurot, tehdään iltapesut, maitoa ja nukkumaan!


Vaatehuone. Love it ♥

Minni-auto on kiva :)

Mamma oli eilen vähän viihteellä :) Irene oli isun ja isoisän luona yötä.

Sisustustarrat olohuoneessa.

Sisustustarra keittiössä.


17 kommenttia:

  1. Olikko kattomas Sannia tiikerissä? :) Nyt vasta tajusin, että ainakin sielä oli joku vaalia tyttönen jolla oli just ton värinen mekko päällä.. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Olin joo :) Olo oli kyllä aamulla sen mukainen ;) Oliko kiva ilta sulla?

      Poista
    2. Oli ihan hauskaa joo. Mummotauti vaan puski pahemman kerran päälle ja äkkiä keikan jälkeen sampan kautta kotia :D

      Poista
  2. Voi että kivalta näyttää vaate kaappi tee postaus vaateista joskus :) mulla valu kyynel ku luin näin ihanat uutiset ♡ oon onnellinen sun puolesta et sulla menee hyvin

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Onpa ihana kuulla ♥ Mä voisin ottaa kuvia mun uusista kirppisostoksista. Enhän mä juuri muualta enää vaatteita ostakaan :D

      Poista
  3. ihanaa kuulla sinusta,ja että kaikki on hienosti <3 olenkin odottanut uutta postausta. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ♥ Mä aloin jo murehtimaan, että ihmiset alkaa ajattelemaan, että onko jotain ikävää sattunut, kun musta ei kuulu mitään. Mutta hengissä ollaan ja molemmat voi oikein mainiosti :)

      Poista
  4. Ihanaa, että teille kuuluu vihdoin hyvää ja lasten kotiinpaluu alkaa olla käsin kosketeltavissa :)

    VastaaPoista
  5. Ihanat Heidi ja Irene. ♥ Kovasti jo kaipailin uutta postausta ja mukava oli huomata että olitkin päivittänyt kuulumisia. :) Kaikkea hyvää teille tytöille ja Idalle ja Aleksille!

    VastaaPoista
  6. Voisitko vastata ja antaa neuvoa? :) Jos elää väkivaltaisen ihmisen kanssa ja on itse ns. sokea sille todellisuudelle, niin miten sen ihmisen saisi näkemään sen tilanteen? En siis ite oo tollases tilantees, mut läheinen ihminen elää väkivaltaisen miehen kanssa.. :s

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hmmm, nyt heitit kyllä pahan. Onkohan tässä siis samankaltainen juttu, kuin esim. päihdeongelmaisilla? Hekään eivät näe ongelmaansa tai sitten syyttävät toisia siitä.

      Jos näin on, niin pahoin pelkään ettei sellainen ihminen muutu/tajua tilannetta, kuin ehkä kunnon terapioiden tms. avulla. Toinen asia onkin saako hänet menemään sellaisiin...?

      Poista
    2. Tää, joka asuu sen väkivaltaisen ukon kanssa, ei oo mitään päihdeongelmaa. Puolustaa vaan sitä ukkoa, jos joku siitä jotain sille sanoo.

      Se vaan pelottaa eniten, että ks. ukko kerkiää tehdä jotain naiselle ja heidän lapsilleen, ennenkuin kukaan touhuun puuttuu. Sossut eivät kiinnitä asiaan huomiota, koska puhuvat heidät puolelleen... :(

      Poista
    3. Blogisi perusteella vaikutat sellaiselta äidiltä joka todella keskittyy lapsiinsa ja on mitä parhain äiti omille lapsilleen .
      Toivon sinulle hyvää kevättä ja että pian saat lapsesi takaisin kotiin <3

      Poista
    4. Voi kiitos paljon :) Olipa ihana kuulla ♥ Hyvää kevättä sinne myös!

      Poista
  7. hei ootko mistä näitä sisustustarroja hankkinut? :) facebookissa on sisustustarrat ja -ikkunat ryhmä jossa tuija näppinen os rasila tekee ja myy laatu tarroja edullisesti ja jos valmiista ei löydy mieleistä tekee myös omalla tekstillä/kuvalla :)

    VastaaPoista

Kommenttisi ilahduttaa :)