maanantai 27. tammikuuta 2014

Sydämeen sattuu


Tätä on todella vaikea kertoa...Oon lykännyt tätä kirjoittamista koko ajan. Mutta. Pakko se vaan on. Eli mä ja Arttu ollaan erottu. Mä jouduin tekemään päätöksen ja lasten ja myös itseni takia päädyin eroon.

Mä en tänne viitsi laittaa mitään yksityiskohtia. Mutta tämä oli oikea ja myös helpottava päätös. Mä en anna minkään tulla mun ja lasten väliin. En minkään. Ja jos joku vaikeuttaa tätä prosessia, niin en voi pitää sellaista ihmistä elämässäni.


Huoh. Kyllä kuulkaa on paha olla. Mutta mä tiedän, että tämä oli oikea päätös. Odotan oikeasti innolla tulevaa :) Mä tiedän, että tuun olemaan vielä täysin onnellinen ♥

Pitäkää peukkuja, kun oon yrittänyt saada yhtä kivaa kolmiota mulle ja Irenelle (ja toki Idalle ja Aleksillekin)...Alkuviikosta soitetaan ja kerrotaan, kuinka kävi. Olisi niin ihana aloittaa uudessa kodissa, ihan puhtaalta pöydältä!


26 kommenttia:

  1. Tosi paljon voimia! <3 Pidän peukkuja, että saatte asunnon ja että tulevaisuus tuo teille kaikkea hyvää ja ihanaa. :)

    VastaaPoista
  2. Ihan tosi paljon voimia siulle Heidi kaikeen! Löysin tänään tään blogin tuolta siun oriflame blogin kautta, jota oon käyny aiemmin lukemassa. Jäin lukemaan näitä siun postauksia ja toivon siulle ja siun lapsille kaikkee hyvää elämään. Oot kyllä äärettömän vahva ihminen <3

    VastaaPoista
  3. Voi pöh ;( vaikutitte niin täydelliseltä perheeltä! Mutta ilmeisesti parempi näin. Olet vahva, sen nään jo siitä että teet vaikeitakin päätöksiä, kunhan lapset vaan ovat "turvassa" ja niillä on hyvä olla. :) Kyllä säkin vielä sen onnellisuuden saat kokea, kun lapset tulee takaisin luoksesi.<3

    VastaaPoista
  4. Jaksamista Heidi! <3 Luinkin tästä jo tuolta fb sivultasi. Mutta vielä täälläkin. Vahvat ihmiset ponnistaa syvältä, ja joskus vielä se päivänvalo sieltä näkyy. <3

    VastaaPoista
  5. Voi että mikä uutinen :( Mutta muista että tärkeintä on tietää mitä tekee, uskon, että vaikea tilanne on heijastunut myös parisuhteeseenne ja Arttuun. Monesti kuitenkin erot voivat olla vain tilapäisiä, toivotan sinulle kuitenkin hyvin paljon onnea kaikessa mihin ryhdytkin :) Olet vahva, kaunis, energinen, mutta joskus tulee varmaan hetkiä jolloin ei jaksa olla vahva... tsemppiä niihin.

    VastaaPoista
  6. Tää on asia, mitä en olis halunnut lukea. :( Mä olin niin onnellinen sun puolesta, kun Arttu vaikutti niin kunnollisesta Mieheltä. Voimia, jaksamista kaikkea hyvää toivon sulle. Jospa asuntoasiakin järjestyy pian.

    VastaaPoista
  7. Olisi kiva jos jaksaisit vähän valaista eron syitä.. ei tierenkään yksityiskohtaisesti tarvitse, mutta isoimmat syyt. Olet uskomattoman vahva nainen ja hieno äiti lapsillesi! Voimia tulevaan ja parempia päiviä!

    VastaaPoista
  8. Paljon voimia sulle! ♥ Toivon kaikkea hyvää sun elämääsi. Olet aivan oikeassa, tulet olemaan täysin onnellinen!!

    VastaaPoista
  9. olen surullinen puolestasi :) mulla olikin tulle et jotain on tapahtunu ku oo kirjotellu pitkään aikaan kukkon juttuja..:)

    toivottavasti tästä olisi "hyötyä" taistelussa saada lapset takaisin..

    voimia ja haleja sinulle:) musta on niin hassua ku musta tuntuu, että mä tuntisin sut tosi hyvin vaikka ei olla ees koskaan nähty! muuta ouluun niin aletaan kavereiksi.. :) alan auttaan sua saamaan kaikki lapset saman katon alle..:)

    VastaaPoista
  10. Toivottavasti arttu haluaa olla irenen elämässä mukana. Olen saanut artusta sen kuvan että tekee mitä vaan teijän eteen. Voimia kamalasti<3 kesä tulee ja mieli piristyy<3

    Terv.Nenna

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Artun ja Irenen yhteydenpito tuli kans ensimmäisenä mieleen, toivottavasti saatte suhteen/tapaamiset toimimaan, Arttu on Irenen isä ja tärkeä suhde tyttölapselle <3

      Poista
  11. Voi ei, tämä oli kyllä uutinen, mitä en olisi osannut ensimmäisenä odottaa... :( Pitkään seuranneena, nyt jää kuitenkin vaivaamaan, että tekikö Arttu jotain, tai siis ööh, miten osaisin selittää loukkamatta tai kysymällä nätisti. Alkoiko Artun käytös vaikuttaa siltä, että vaikeuttaisi lasten kotiin paluuta? Toisaalta, ymmärrän paremmin kun hyvin, ettet halua asiaa avata enemmän täällä, vaivaa silti itseä.
    Olisi mukava käydä omien lasten kanssa käydä sinua piristämässä, sen tarpeessa nyt varmasti olet, paljon voimia! <3

    VastaaPoista
  12. Voi ei :( ...mutta hatunnosto sinulle oikeasta päätöksestä vaikka se raskas onkin, taisi päihteet viedä voiton perhe-elämästä isän osalta...
    Väärät miehet vain osuvat kohdallesi, sinua varten on jotain paljon parempaa! Miksi et ottaisi ja vaihtaisi vähän maisemaa - kuitenkin niin, että isommat lapset pysyisivät lähellä sinua!

    VastaaPoista
  13. Voi ei, voimia sulle paljon! <3

    VastaaPoista
  14. voi että. voimia, ero on aina raskasta.

    VastaaPoista
  15. Uudenvuoden jälkeen, kun nyt tulin piipahtamaan blogissasi, näin surullisen uutisen, olen tyrmistynyt teidän erostanne :( Olen seurannut blogiasi jonkun aikaa ja viestisi teidän perheen tilanteesta on saanut minut niin positiiviseen odotukseen, että kaikki kääntyy parhain päin teidän elämässä, saat isommat lapset luoksesi. Mikä ihme teidät erotti, olet viimeaikoinakin kirjoittanut suhteestanne niin kauniisti, sukulaisetkin ovat olleet tukenanne, mikä meni pieleen? :( En voi käsittää, itse olen parisuhteessa ja sanoin kumppanillenikin tästä teidän elämänne käänteestä, vaikkei hän nyt mitään blogeja lue, eikä ymmärräkään, akkojen touhua, niin pohdiskelimme asiaa! Toivon, että voitte vielä palata yhteen, se olisi niin toivottavaa teidän tytönkin vuoksi, luin jonkun perhe/parisuhdeterapeutin kirjoituksia tässä taannoin ja hän sanoi, että ensin kannattaa katsoa kaikki mahdollisuudet, ennen kuin eroaa, mutta voimia tulevaan, mitä se sitten tuokin tullessaan <3

    VastaaPoista
  16. Surullista lukea uutinen erosta :( Mikä teidät erotti? Olet niin ihanan miehen löytänyt, pidä hänestä kiinni kynsin hampain <3 Irenenkin vuoksi toivon, ettei toivoa ole vielä menetetty.

    VastaaPoista
  17. Tekikö Arttu tarkoituksella/tahallisesti jotain mikä vaikeuttaa tota teidän tilannetta?

    VastaaPoista
  18. Kiitos kaikille kommenteista ♥ Vastaan samalla kaikille :) Eron syy ei oikeastikaan ollut mikään dramaattinen juttu. Se olisi "normaali elämässä" ihan okei ja puhumalla selvitettävä asia, mutta tässä lastensuojelun maailmassa ei saa tapahtua PIENINTÄKÄÄN virhettä! Ei nyt, kun mä oon päässyt niin hyvin jaloilleni ja saanut paljon todisteita sun muuta. Tämä oli todella raskas päätös, mutta mun täytyi se lasten takia tehdä.

    Minä ja Irene muutetaan tonne 30km päähän kivaan kolmioon :) Ja tilanne on tällä hetkellä ainakin tämä.

    VastaaPoista
  19. ♥♥♥♥♥♥♥ hassun akan haleja voimiksi ja onnea uuteen asuntoon!!! ;)

    VastaaPoista
  20. :(( ai sinä saat yksinhuoltajana paremmin lapset kuin ehyenä perheenä? tsemppii <3

    VastaaPoista
  21. Mua oikein otti sydämestä kuulla teidän erostanne, koska olen saanut niin hyvän käsityksen Artusta. Todella ikävää, että jouduit tällaisen päätöksen tekemään paikkakuntanne lastensuojeluidioottien vuoksi. Toivon, että saat lapset pian luoksesi ja että parisuhteen osalta paras mahdollinen vaihtoehto toteutuu. Suuresti tsemppiä sinulle, Heidi, sä hohdat uskomatonta valoa! Ihailen sun sinnikkyyttäsi ja voimaasi.

    Miia

    VastaaPoista

Kommenttisi ilahduttaa :)