maanantai 13. tammikuuta 2014

Pikapäivitys


Lääh, mun kroppa koki tänään järkytyksen, koska se ei ole tottunut sunnuntaisin joutumaan koetukselle :D Tänään oli siis eka salitreeni personal trainerin kanssa :) Mä teen huomenna kunnon postauksen nyt tästä mun lähtötilanteesta ja siitä mitä ollaan trainerin kanssa tehty ja juteltu.

Mulla on kirpputori pöytä varattuna kaksi viikkoa ja huomenna vien sinne taas uuden satsin vaatteita. Kauhean suuri pahvilaatikollinen ja mä mietin kuumeisesti miten ihmeessä saan kaikki sinne mahtumaan! Toivottavasti mä pääsen nyt noista liian pienistä tai ei itselle mieluisista vaatteista eroon, koska me kaivataan todellakin kaappeihin lisää tilaa.

Irenellä vilkkuu alhaalla kaksi hammasta ♥ Vähän se on suloinen niiden kanssa :) Ja lattialla pyörii, kuin mikäkin väkkyrä, mutta eteenpäin ei ole hoksannut vielä lähteä. Luulen, että ihan pian se kuitenkin hoksaa, että äitin perään pystyykin lähteä!
Eilen Artun veli oli käymässä niin pääsi kauhea parku! Taas jotain pientä vierastamista siis ilmassa...

Mutta huomenna tosiaan postausta näistä treenijutuista :) Nyt on pakko mennä nukkumaan, oon monena iltana kukkunut täällä vaikka kuinka myöhään, kun oon hinnoitellut noita kirpparivaatteita. Ja nyt se väsy kyllä tuntuu. Kroppakin on niin hellä, että pöntölle ei varmaan huomenna niin vaan istutakaan :D


Ja Nenna, mä yritän huomenna kirjoittaa myös siitä sun postaustoiveesta :) Oon sitä jo päässäni kelaillut ja ehkäpä saan siitä jotain kirjoitettuakin :)

Pitää varmaan jotain lastensuojelustakin kirjoittaa...Tai ainakin linkittää asioita, joita on viime päivinä näkynyt runsaasti ympäri nettiä. Huhheijaa, kun nousi kohu siitä uudesta videosta, mikä oli Oulussa kuvattu!

2 kommenttia:

  1. Se Oulun video oli kauhea esimerkki biovanhempien toimista; ainoa joka pisti mieleen pienissä pojissa, että KERTAAKAAN ei avuksi huudettu isää tai äitiä. Pelkkää perkelettä ja vittua. Siitä perheestähän on muitakin lapsia otettu pois, varmaan aiheesta.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä en halua kommentoida sen kummemmin muiden tapauksia, koska me ulkopuoliset ei voida koskaan tietää mitkä jutun taustat on. Joko syytä on ollut tai sitten ei.

      Poista

Kommenttisi ilahduttaa :)