lauantai 28. joulukuuta 2013

Sänkypotilaana


Vieläkään ei oikein jaksaisi, mutta pakko tulla muutama sananen kirjoittamaan. Mä oon tosiaan ollut jo aatosta asti kipeänä. Alkoi kurkkukivulla ja iltapäivällä jo valitin äitille kipeitä lihaksia. Ilta meni vielä kuitenkin hyvin ja meillä oli ihana aatto ja saatiin paljon lahjoja! :) Olin todella yllättynyt! Kaiken kukkuraksi voitin vielä 200e lahjaksi saadusta arvasta!

Tapaninpäivänä kun lapset tulivat, pysyin Buranan avulla joten kuten olemaan asialla. Mutta kun vietiin lapset niin sitten alkoikin kunnon nukkumisputki!! Nukuin melkein kaksi vuorokautta putkeen! Pieniä aikoja hereillä ja yritin olla Irenen kanssa, mutta sitten uni taas voitti...Ihan uskomattoman määrän sitä ihminen voikin nukkua. Artulle taas hatunnosto, kun on yksin hoitanut Irenen täällä. Sanoin sille yhdessä välissä, että vie Irenen mummolaan jos alkaa tuntua liian raskaalta, koska Arttukin on ollut flunssainen.

Tänään heräsin kolmelta ja pakotin itseni ylös ja suihkuun. Sitten oon tässä siivoillut ja ollut Irenen kanssa. Laitoin päikkäreille sen hetki sitten. Onneksi Irene on pysynyt terveenä. Mutta ite en oo kyllä vieläkään kunnossa. Pyörryttää kauheasti ja jos menisin makuulle niin tulisi uni taas!

Mä kun tästä paranen niin kerron tarkemmin mukavasta aatosta ja ihanasta Tapaninpäivästä lasten kanssa :) Ja sitten vastailen kommentteihin, joita on tullutkin paljon. Kiitos niistä ♥


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommenttisi ilahduttaa :)