maanantai 2. joulukuuta 2013

Irene 5 kk ja joulutunnelmaa


Eilen meidän Lillipilli täytti kokonaiset 5 kk ♥ Tänään oltiin sitten neuvolassa ja mitat oli:

- pääympärys 42 cm
- pituus 64 cm
- paino 7, 045 g

Korttiin kirjoitettiin: "Virkeä, terhakka hymytyttö."


En kyllä kuviin saanut tyttöä millään hymyilemään. Meinasi vähän itkuakin tulla, kun mummua pikkuisen vierasti! Se on jännä, kun joitakin vierastaa ja joitakin ei sitten yhtään. Mistähän sekin johtuu, tietääkö kukaan? :)

Mä oon antanut muutaman kerran jo puuroakin (manna)  Irenelle. Alkujärkytyksen jälkeen se on maistunut oikein hyvin :) Ruokana on syöty pääasiassa porkkana-perunaa ja välipalana onkin jo kokeiltu useita hedelmiä ja marjoja. 
Tänään tyttö päästeli kokonaisen piltin kerralla. Aiemmin on mennyt vaan puolikas. Ehkäpä se ruokahalu nyt kasvaa, kun on kunnolla hoksannut ton syömisen :)


Nyt on joulukoristeetkin ostettu/kaivettu kaapista ja laitettu pitkin huushollia :) Kyllä ne vaan tuo mukavaa tunnelmaa tähän pimeyteen ♥ 

Ostettiin muuten uus auto. Tai no uus ja uus, mutta meille uus :D Mä oon ihan rakastunut siihen! Vihdoin mun kauan haluamani farmariauto!

Nyt mä jatkan siivoilua. Arttu on töissä ja Irene nukkuu justiin toisia päikkäreitään. Ihana, kun ollaan saatu jo selkeä rytmi. Helpottaa kummasti elämää :)

Mukavat illanjatkot ♥

6 kommenttia:

  1. Höyhenenkevyt tyttö kun painaa vaan 7 grammaa ;) Sori, ei pahalla mut oli pakko sanoo ;)

    VastaaPoista
  2. Voi mikä söpöli <3
    Meilläkin vierastetaan! Ja tosiaan hieman valikoivasti. Kai se on vaan naamasta kiinni? :D En oo keksinyt mitään selitystä. Muskarissa itku alkaa aina siinä kohti kun pitäisi leikkiä piirileikkejä, liikaa ihmisiä ympärillä. Voi pientä :')

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on kyllä jännä juttu, miten se voikaan olla niin naamasta kiinni :D

      Poista

Kommenttisi ilahduttaa :)