perjantai 6. joulukuuta 2013

Innostunut mamma


Siis ei tuu yhtään mitään!! Mä oon yrittänyt aloittaa toivepostausta rasismista. Sain muutaman rivin aikaiseksi ja sitten ei mitään. Aloitin postausta lasten kasvatuksesta. Sain pari riviä kirjoitettua ja sitten taas pää tyhjeni...Kyllä toivepostaus jää nyt sellaselle päivälle, kun pystyn kirjoittamaan jotain JÄRKEVÄÄ! 

Mä oon siivonnut tänään siitä asti, kun Arttu lähti töihin. Aivan koko päivän heilunut, kuin hullu täällä milloin imurin ja milloin rätin kanssa! Kuljettanut Ireneä sitterissä touhuissa mukana tai antanut sen katsella lattialta. Toki nyt välillä pitänyt pieniä taukoja, kun on pitänyt Irene syöttää sun muuta ja välillä huilahtanut hetkeksi koneen ääreen. 
En kyllä edes muista, koska olisi iskenyt tälläinen siivouskärpänen? Kun en siis tyytynyt vaan siihen perussiivoamiseen, joka yleensä arkena nopsaa tehdään, vaan tein asioita, jotka yleensä niin kovin helposti siirtää siihen seuraavaan kertaan :D No, hyvä näin! Saa huomenna sitten viettää pyhäpäivää ihan kaikessa rauhassa.


Voi ihanaaaaa...Tämä mamma pääsee kuulkaa rilluttelemaan lauantaina :) Ystävien luokse ensin viettämään pikkujoulua ja sieltä sitten tonne paikalliseen baariin! Kyllä mä niin oon jo odottanutkin, että pääsee tanssimaan ♥ Ihana Arttu, kun se suostui! Olisihan se kaikista mukavinta mennä yhdessä, mutta on niin vaikea saada ketään ottamaan Ireneä vielä yöksi :( Ja olis toisaalta itsellekin tällä hetkellä vaikea jättää sitä kenellekään pitemmäksi aikaa, kun on sitä vierastamistakin välillä.

Tänään kirjoitin tälle mun tulevalle 3kk personal-trainerille mun nykyisestä kunnostani (joka siis on aivan paska suoraan sanottuna) ja mitkä olisi mun toiveet/tavoitteet. 
Ja nehän on, että saisi painon sinne 60 kiloon ja sitten kiinteytystä. Etenkin reisi-peppu-vatsa on alueet, joita haluaisin, että treenataan!


Eli mun juttu on kiinteyttävä painonpudotusohjelma :) Kuntosalilta kuulemma aloitellaan (ainakin nyt näillä näkymin) ja painonpudotustahti on max. 1 kg/viikko.
Mun pitää nyt aloittaa monivitamiini/Berocca-kuuri ja kirjoittaa ruokapäiväkirja noin viikon ajalta. Apua :D 

Voi hitsi, että mä oon innoissani tästä! Tää tuli kyllä kuin taivaan lahjana, kun oon koko ajan murehtinut kuinka pitäisi aloittaa joku harrastus ja saada painoa tippumaan yms. Ja mä uskon, että tuossa 3 kk sitä on jo päässyt niin hyvään vauhtiin,että pärjää sitten itsekseenkin. Se on pärjättävä! Mä haluan todellakin olla hyvässä kunnossa ensi kesänä. Ehkäpä jopa siinä bikikunnossa ;)


6 kommenttia:

  1. Voi vitsi, mäki haluaisin personal trainerin:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No oon kyllä itekkin aina haaveillut sellasesta! Mutta tuntunut ihan mahdottomalta ajatukselta...Nyt kävi kyllä niin hyvä säkä :)

      Poista
  2. Sulle olisi pikkuinen haaste blogissa! :) http://andrevei.blogspot.fi/2013/12/itsemurhia-realistisia-toiveita.html

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) Jokin aika sitten teinkin tämän haasteen, mutta toki vastailen noihin kysymyksiin :) Faktoja itestäni en enää keksi :D

      Poista
  3. Voisitko tehdä postauksen, jossa kertoisit siitä millä tavalla Ida on "erityinen", eli siis mikä sai aikoinaan epälemään hänellä lievää kehitysvamaa ja miten hän nykyään poikkea muista ikäisistään? Olisi tosi kiinnostavaa, ja varmasti täällä on lukijoina muitakin erityislasten äitejä :).

    VastaaPoista

Kommenttisi ilahduttaa :)