keskiviikko 13. marraskuuta 2013

Vihdoin niitä ilouutisia!


Arvatkaapa mitäääää???

Tammikuusta lähtien lapset pääsee pidennetyille kotikäynneille päivisin ja helmi-maaliskuussa tulee ensimmäiset yökyläilyt!

Mä oon niin onnellinen ♥ Niin tuskallisen pitkän ajan jälkeen mä saan vihdoin katsoa omien lasteni nukkuvan ja saan nukahtaa hymy huulilla tietäen, että kaikki lapset ovat siinä läsnä! Tuntuu niin mahtavalta, ettette uskokaan :)

Tästä se lähtee...Kotiutuminen alkaa olla aina vaan lähempänä :)

♥ ONNELLINEN ♥

Jotenkin ei meinaa uskoa tätä edes todeksi vielä! Iiiiihhh, ihanaaaa!!! :)



33 kommenttia:

  1. En oo aikasemmin kommentoinu, mut noi uutiset sai oikein kylmät väreet aikaan.... IHANA uutinen!!! :) Tosi paljon onnea, oon ilonen koko teidän perheen puolesta! :)

    -Laura-

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No voi kun kiva, kun kommentoit ja ihanaa, että niin oikein eläydyt siellä ♥ Kiitos! Tää on aivan mahtavaa, ei löydy oikeesti edes sanoja kuvailemaan tätä tunnetta :)

      Poista
  2. Aivan mahtavaa!!! Oon niin onnellinen teidän puolesta! voih! <3

    VastaaPoista
  3. Aivan mahtava juttu!!!!! Ei voi kuvitellakaan miten iso juttu se on myös lapsillekin, kun saavat jäädä yöksi ekan kerran. Ovat varmasti niiiiin täpinöissään. Ihana uutinen :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No nehän on varmaan kyllä niin täpinöissään :D Ovat puhuneet ja haaveilleet siitä jo niin kauan :) Ja jo se, että pääsevät taas pidennetyille kotikäynneille on niille sellanenkin ilouutinen! Onneksi pääsen tänään jo kertomaan niille tämän ilosanoman, en malta odottaa reaktiota ;)

      Poista
  4. Todella ihana uutinen!

    Olen niiiin onnellinen sun puolesta!!

    :)

    VastaaPoista
  5. todella mahtava uutinen!

    mä en tajua miten sä pystyt oleen noin kärsivällinen. ihailtavaa! vaikka mullakin on jo kolme lasta ja ikää se 29 vuotta niin en voi ku ihailla! mussa on vieläkin piirteitä kaikki mulle heti nyt! harmittaa ku en pääse lukemaan blogiasi ku mulla ei oo facebook tunnuksia ku en kuulu sinne. en halua liittyä ku en ilmeisesti oo vieläkään päässy yli yläasteajan koulukiusaamisesta... niin ihana juttu ku kerrot täällä niitä kuulumisia!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kuule, mä voin kertoa etten mä tosiaankaan oo kärsivällinen missään muussa asiassa :D Tässä on vaan ollut ihan pakko olla, koska luovuttaminen nyt ei vaan ole tullut kysymykseenkään missään vaiheessa. Vaikka välillä on tullut epätoivo ja ajatus siitä, etten mä saa koskaan enää lapsia kotiin :( Mutta tästä sain nyt suuren toivonkipinän taas ja huomaa, että on kannattanut vaan sitkeästi jatkaa yrittämistä! :)

      Ja toki haluan täällä kertoa nämä isot uutiset juuri sen takia, kun kaikki ei siellä FB:ssa ole ja koko tämä prosessi on ollut iso osa tätä blogia :)

      Poista
    2. Niin ja muuten...Ikävää, että sua on kiusattu yläasteella :( Mua kans jonkun aikaa kiusattiin ala-asteella ja kyllä se kulkee mukana koko elämän! Inhottavaa, inhoan kiusaamista yli kaiken. Kohdistui se mihin tai kehen tahansa. Samaan kastiin kuuluu syrjiminen :/

      Poista
  6. Voi ihanaa!!❤️ Oon niin ilonen sun puolesta, vaikka oonkin niin vähän aikaa vasta seurannut sun blogia :) meillä on ainakin yks yhteinen tuttukin!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) Niin, sä olitkin tosiaan tuolta naapuripaikkakunnalta! Jonkin verran siellä tuttua porukkaa on, kun oon siellä opiskellut ja asunut useammankin vuoden :)

      Kiva, kun oot alkanut seuraamaan mun blogia :)

      Poista
  7. Minäkään en ole ennen kommentoinut, mutta nyt on pakko! Hienoja uutisia, onnea todella paljon! :)

    VastaaPoista
  8. Ihanaa! Nyt kaikki alkaa varmasti mennä niinkun pitääkin, kun saat lapsia vihdoin kotiin :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihanaa, ihanaa tosiaan :) Kyllä se tästä vaan lähtee, vihdoinkin!

      Poista
  9. Ihania uutisia! Hurjasti tsemppiä sinnepäin!

    VastaaPoista
  10. Mahtavaa! Superpaljon onnea! Nyt vaan sitten yökyläilyjen ajan näytät että oot oikeasti se äiti, jota lapset kaipaa, niin varmasti huomataan että heidän paikka on sinun luona eikä missään muualla :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiiiitoooos :) Toivotaan, että nyt saadaan oikein hyvää näyttöä ja lapset ei enää muusta puhuisikaan ;)

      Poista
  11. JES! Tästä se alkaa. Asioilla on AINA tapana muuttua paremmiksi tavalla tai toisella :) ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jes tosiaan :) Tämä ainakin on niiin parempaan suuntaan menemistä, että ♥

      Poista
  12. Huippua uutinen!!! :) Mä oon ollut kokoajan sitä mieltä, että kyllä sä saat vielä lopulta ne lapset kotiin!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eikö ollutkin!! :) Mä oon aina tiennyt, että tuun aina taistelemaan loppuun asti, mutta välillä on ollut pelko kuinka tässä käy :/ Jos se sossu ei olisi vaihtunut, niin en usko että tässä tilanteessa nyt oltaisiin...Mutta ONNEKSI nyt ollaan ja tästä on hyvä jatkaa eteenpäin :)

      Poista
  13. Todella loistava uutinen!:) Vihdoinkin sinnikkyytesi palkitaan:)

    Hyväksytkö muuten tonne FB-ryhmään kaikki suoraan tai siis pitääkö jotenkin esittäytyä tai jotain kriteerejä täyttää?:D Muakin kiinnostais tarkeemmin kuulla jutun edistymisestä, mutta tuntuu jotenkin tyhmältä liittyä sinne ryhmään kun enhän mä edes tunne sua...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllä mä hyväksyn sellaiset jotka on omalla nimellään :) Ja liity ihmeessä, meitä on siellä jo 87! Ja suurin osa ei mua tunne muuten, kuin blogin kautta :)

      Poista
  14. Heidi! Ihanaa että vihdoin! Sä oot onnesi ansainnut <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos ♥ Mä just kuule tänään mietin sua ja sitä, että mitähän sulle kuuluu :) Tuntuu, ettet oo pitkään aikaan täällä ilmotellut itestäs :D

      Poista

Kommenttisi ilahduttaa :)