perjantai 1. marraskuuta 2013

St.Tropez-itseruskettava


Talven lähestyessä uhkaavasti, on taas aika kaivaa itseruskettavat esiin. Tai noh, myönnetään. Mä oon kyllä käyttänyt niitä ympäri vuoden :) Mä kun en oikein meinaa tosta auringostakaan ruskettua jos en makaa sen alla 24/7. Ja siinäkin rusketus tulee vasta sen palamisen jälkeen. Ja mä en kyllä vanhempana halua olla auringon rypyttämä ja kuivattama korppu, kiitos.

Tässä joku aika sitten mietin, että pääsiskö sitä vaan helpommalla jos kävis vaan tarpeeksi monta kertaa solariumissa. Tarkemmin asiasta luettuani, päätin pysyä itseruskettavissa. Onhan ne paljon turvallisempi vaihtoehto. Ja nyt kun löysin vielä sen maailman parhaimman itseruskettavankin, niin ei tarvitse pelätä edes näyttävänsä siltä, että rusketus on tullut suoraan purkista!

Saanko esitellä uuden rakkaani:



Törmäsin tähän tuotteeseen todella monessa blogissa. Ainut ero oli vaan, että niissä oli bloggaajat käyttänyt vaahtoa, mä taas kokeilin tuota voidetta. Ei kai niillä muuta eroa ole, kuin se koostumus. Seuraavaksi aion kokeilla tuota vaahtoa jos se vaikka sattuisi olemaan vieläkin parempaa :)

St.Tropez ei haise muuten yhtään itseruskettavalta, vaan enemmänkin joltain saippualta tms. Levittyi tasaisesti ja hyvin. Kuivui noin 5-10 minuutissa. Tämän jälkeen pitää odotella vähintään 4 tuntia, ennen kuin käy suihkussa.
Ainut miinuspuoli tässä on hinta. Jep. Aika kallistahan se on. Mutta sitä on paljon ja pysyy iholla paljon kauemmin, kuin aiemmin käyttämäni itseruskettavat. 

Kallein hinta mitä tälle pullolle löysin oli 52,90 e ja olin jo aivan huuli pyöreänä. Aika huima hinta! Mutta onneksi sitten Thebokselta löytyi samainen hintaan 39.90 e. On siinä vaan paikoilla iso hintaero :)

Tätä käyttäessä kannattaa sitten ehdottomasti käyttää sitä hanskaa! Mä oon joskus aiemmin sellaisen jo ostanut, mutta kun en löytänyt sitä heti, niin malttamattomana levitin rasvan sitten käsin. Ja kyllä oli pikkusen ruskeat kädet :D Että siinä taas nähtiin, ettei kannata olla hätähousu. Yllättävän hyvin se kuitenkin lähti saippualla ja kunnon hankauksella,kun ei ollut ihan täysin vielä kerinnyt kuivua. Onneksi :) Niin ja hanskakin löytyi muuten heti sen jälkeen...Niin tyypillistä!

Ja mitäpä tälläinen tuote-esittely olisikaan ilman Ennen-ja jälkeen-kuvia? Kerrankin mä muistin ja tajusin ottaa sen 'ennen' kuvan :)


On siinä ehkä pikkusen jotain eroa :D Ihan loistava tuote, suosittelen!


8 kommenttia:

  1. Mikä sävy tuo on? Mulla on vaahtomainen ja sävy medium:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin joo, noitahan on tosiaan eri sävyjä! Mutta kuule, mistä näät sen sävyn? Mä oon koko pullon yrittänyt tarkkaan silmäillä, mutta en kyllä löydä mistään sävyä...?

      Poista
    2. Hups, nyt on mulla käyny "pienenpieni" moka. Eli siis mun ir on st.moriz, eli ilmeisesti halppisversio st.tropezista.. Sori sekotin ne ihan täysin, nyt ku aloin kattoon sitä sävyä niin vasta hoksasin että eihän me edes puhuta samoista tuotteista :D haha sori! Mut kerro ihmeessä ku löydät sävyn :)

      Poista
    3. No mä jo ajattelin, että kyllä voi ihminen olla sokea tai tyhmä :D Ooksä tykännyt tosta St.Morizista? Mulla lähti kaikki väri ekan kerran, kun kävi suihkussa. Oli vähän pettymys, kun sitäkin on niin hehkutettu :/ Mutta jokaisella nämä toimii eri lailla, eipä sille mitään voi. Kokeilemallahan se suosikki sitten löytyy :)

      Poista
    4. Oon kyllä ollu tyytyväinen siihen nähden kuinka halpaa se on :) ja joo ei se mullakaan kestä kuin max 3 päivää hyvänä mutta siksi kannattaaki lisätä sitä päivittäin tai joka toinen! Se kumminkin kuivuu niin nopsaa niin ei vie paljon aikaa :) ja tuo on kyllä totta että kokeilemalla löytyy se lemppari :) sori taas pitkä kommentti haha!

      Poista
  2. Heitin sulle haasteen blogissani :) http://lindajessica.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos! Mä yritän tehä tän mahdollisimman pian :)

      Poista
  3. mä ostin just st. tropez gradual tan firming 4 in 1, tan, tone, firm & moisture. 150ml tuubi oli 10€. mistä noin kalliilla niitä saa?? :DDD

    VastaaPoista

Kommenttisi ilahduttaa :)