keskiviikko 20. marraskuuta 2013

Keskustelupalstojen jauhamiset


Eipä ole kauaa, kun oli se kampanja nettikiusaamista vastaan. Ja nyt taas joku on linkittänyt mun blogini johonkin hiton keskustelupalstalle.

Siellä taas tiedetään kaikki lastensuojelusta ja kuitenkaan ei tiedetä edes mikä on perhekuntoutus. 

Ja kysellään samaa asiaa moneen kertaan.

Niin juu. Ja yksi oli sitä mieltä, että kaikki joilta on lapsi/lapset huostaanotettu pitäisi sterilisoida.

Huoh.

Miksi näitä asioita ei voi kysyä ja sanoa täällä blogissa? Niin, no siksi koska täällä mä pystyn itse päättämään mitkä kommentit julkaisen. Ei päästäisikään pahoittamaan mun mieltä.

Jokainen saa mun puolesta olla ihan mitä mieltä lystää lastensuojelusta ja huostaanotoista. Mutta sitten kun aletaan mennä tietyn rajan yli ja asiaa puidaan mun blogiin johtavan linkin alla, niin se menee jo vähän liian henkilökohtaiseksi. Mä en sitä keskustelua sinne ole halunnut.

Ja voiko olla typerämpää, kuin ajatella, että koska kirjoittaa julkista blogia pitäisi ottaa kaikki paska niskaan mukisematta? Se on pikkuisen eri asia, kun mä ITSE kerron OMASTA elämästäni, kuin että ventovieraat alkavat sitä ruotia.

Jokainen voi miettiä asian omalle kohdalleen, olisiko kivaa?
Juu, ei niin.

Täällä on muuten aika hyvä kirjoitus asiaan liittyen :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommenttisi ilahduttaa :)