keskiviikko 6. marraskuuta 2013

Haaste


Tämän haasteen sain Lindajessica:lta :)

Pidemmittä puheitta, tässä tulevat ohjeet:


1. Jokaisen haastetun pitää kertoa 11 faktaa itsestään.
2. Pitää vastata myös haastajan 11 kysymykseen.
3. Haastetun tulee keksiä 11 kysymystä uusille haastetuille.
4. Heidän pitää valita 11 blogia, joilla on alle 200 lukijaa/seuraajaa.
5. Sinun pitää kertoa ketkä olet haastanut.
6. Ei takaisin haastamista.


Omat faktat:

1. Haluan tulevaisuudessa saksanpaimenkoiran.
2. Oon pesuainehullu :D Voisin vaikka joka kauppareissulla ostaa jonkun uuden tuoksuisen/merkkisen pesuaineen.
3. Rakastan lakritsajäätelöä.


4. Oon tosi kärsimätön ja kaikki pitäisi saada hetiäkkiänyt!
5. Tykkään laulaa.
6. Tykkään salaa Ruotsin Miljonääriäideistä :D
7. Välillä mulle iskee kauhea halu järjestää juhlat/kutsut, että saa hyvän syyn leipoa. Ja on se mutenkin kiva saada porukka kasaan.
8. Oon todella huono matematiikassa.


9. En jaksa lukea "ahh, kaikki on niin ihanaa!"-mammablogeja. Ja en nyt tarkoita todellakaan kaikkia mammablogeja, tykkään moniakin niistä lukea :) Mutta joissakin on vaan niin liioiteltua arjen ihanuutta ja koskaan ei väsytä ja kaikki on täydellistä. Ja toki jokainen saa kirjoittaa ihan miten haluaa. Tää on vaan mun oma mielipide, josta ei kannata piitata tuon taivaallista :)
10. Oon hurahtanut Oriflamen tuotteisiin. (ei kyllä varmaan oo jäänyt epäselväksi!)
11. Oon huono sanomaan "ei".


Vastaukset haastajan kysymyksiin:

1. Mistä pidät eniten kodissasi?

- Tykkään yleisilmeestä, täällä oli nätisti rempattu kun muutettiin.

2. Mihin et ole kodissasi tyytyväinen?

- Aiiivan liian pieni :(

3. Mitä tekisit jos saisit päivän olla mies?

- Taas huomas mun ekasta ajatuksesta, että mä oon pervo...juuh. Tuota mä varmaan haluaisin istua isolla kaveriporukalla ja saada vaan tietää, että mitä ihmettä miesten päässä ylipäätään liikkuu :D

4. Mitä tekisit, jos saisit kymmenen miljoonaa euroa?

- Helppo! Maksaisin omat ja lähisukulaisten velat ja ostaisin varmaan kaikille vielä talot :) Ja meille tietty hulppea talo ja autot. Sitten mä shoppailisin, kuin hullu! Lahjottaisin myös hyväntekeväisyyteen. Haluaisin käydä itse paikan päällä Afrikassa auttamassa näitä nälkää näkeviä lapsia.

5. Kenet julkisuuden henkilön haluaisit tavata?

- Hmm, nyt heitit pahan...Eiku hei! Mä haluaisin viettää päivän Tuksun kanssa ja katsoa millainen se ihan oikeasti on! :)



6.  Mitkä ovat kolme parasta asiaa sinussa?

- Nääkin on aina niiin vaikeita...No, sanotaas vaikka hyväsydämisyys, vahvuus (henkinen) ja positiivisuus. 
Miks tää kuulostaa aina niin itserakkaalta? :D

7. Mikä on haaveammattisi?

- Näyttelijä ehdottomasti!

8. Mitä olet aina halunnut kokeilla, muttet uskalla?

- Benji-hyppy.



9. Mikä on lempiruokasi?

- Lasagne.

10. Mitä osaat leipoa parhaiten?

- Juustokakkuja.

11. Mikä on lempiblogisi? 

- Voi ei! Mulla ei oikeesti oo yhtä lempiblogia! No mutta heitän tähän muutaman hyvän (tässä ei todellakaan ole kaikki mitä luen ja mistä tykkään!): My life be like , BabyzillaElämää ei sen enempääMimin tarina.
Nämä nyt tuli ekana mieleen :)

Ja sitten mun kysymykset:

1. Millaisena näet itsesi 10 vuoden päästä?
2. Paheesi?
3. Kuka julkkis haluaisit olla viikon ajan?
4. Mihinkä kiinnität huomion miehessä ensimmäisenä?
5. Mikä oli lapsena unelma-ammattisi?
6 Millä adjektiivilla ystäväsi kuvailisivat sinua?
7. Millaisia ihmisiä arvostat?
8. Oletko aamu-vai iltaihminen?
9. Kadutko jotain?
10. Cokis vai Pepsi?
11. Musiikkimakusi?

Haastan:



4 kommenttia:

  1. Kiitos haasteesta. :) voisin nuo sun kysymykset käydä myöhemmin läpi mun vastauspostauksessa. Oon tehnyt tämän haasteen nimittäin joskus aikaisemmin jo! :)

    VastaaPoista
  2. Sunkin blogi on yks mun lemppareista :) <3

    VastaaPoista

Kommenttisi ilahduttaa :)