keskiviikko 20. marraskuuta 2013

Auta Filippiinien uhreja tekemällä tilaus


Tämä pitää nyt jakaa ehdottomasti teidän kanssa, koska raha menee niin hyvään tarkoitukseen ♥



Filippiineillä riehunut taifuuni Haiyan jätti jälkeensä valtavan tuhon, ja yli 2 miljoonaa ihmistä on avun tarpeessa. Tule mukaan auttamaan katastrofin uhreja!

Jokaisesta 19.11.-24.11.2013 tehdystä tilauksesta Oriflame lahjoittaa 1€ Filippiinien katastrofin uhrien auttamiseksi Suomen Punaisen Ristin kautta. Jokaisesta uudesta ensitilaajasta Oriflame tekee 5€:n lahjoituksen.


Eli jos nyt rekisteröidyt ja teet kuinka pienen tilauksen tahansa, saat itse kolmen tuotteen setin (yli 55kp:n tilauksesta lisäksi vielä hajuveden) ja lahjoitat samalla 5 euroa Filippiinien uhreille


Rekisteröidy ja auta ! (edustajaksi)


1 kommentti:

  1. Hei! Mä olen tässä yrittänyt kirjottaa sulle kommenttia. En tiedä onko kyseessä joku tekninen vika vai poistatko mun kommentit. Meinaan saan joka yrityksellä s-postiin viestiä ettei mee läpi :(

    Mä kun haluaisin kovasti pyytää anteeksi. Mä vihaan sitä tunnetta, että jotain mitä oon pistänyt aluilleen pahoittaa jonkun mielen. En todellakaan halua kenellekkään pahaa!

    VastaaPoista

Kommenttisi ilahduttaa :)