keskiviikko 9. lokakuuta 2013

Syyskenkien hankintaa


Eilen kauppareissulla mulla jäätyi jo varpaat kangaskengissä, joten nyt ois vissiin aika siirtyä syyskenkiin. Mulla ei oikein oo sellasia hyviä välikausikenkiä...Ei nyt ihan viitti vielä kuitenkaan laittaa talvikenkiäkään jalkaan! 

Arttu tilasi itelleen Brandokselta kengät, mutta ne oli liian pienet ja joutuu ne palauttamaan. Siispä mä laitan tilaukseni samaan syssyyn. Löysinpä niin hyvän tarjouskoodinkin. Saa 10 e alennuksen, kun tilaa ilmaisen uutiskirjeen :) Spartooltakin löytyi näköjään kyllä kans noita koodeja, että katotaan ny kummasta löytyis hienommat kengät edullisesti.

Tässäpä muutama pari mikä miellytti silmää :)


Brandos


Brandos

Spartoo

Spartoo

Spartoo

Mitkäs olis hienoimmat?
Olishan noilla sivuilla ollut niitä upeita ja kalliitakin kenkiä, mutta meidän budjetilla ei kyllä nyt sellasia kattellakkaan :D Ehkä sitten, kun molemmat on töissä, niin voi jopa harkita ;) 

Kiilakorkokengät on kyllä ihan parhaita! Ne on hienoja ja niillä on hyvä kävellä :) Vitsi, mä kadehdin ihmisiä, jotka osaa kävellä korkkareilla! Mä kyllä rakastan niitä, mutta tuntuu, että kävelen aina jotenkin tönkösti ne jalassa...Kai se on sitä harjoituksen puutetta. Niin ja rakotkin mä onnistun niistä saamaan aina, joko kantapäähän tai sitten varpaisiin! Noh, onneksi mulla kuitenkin tuota pituutta edes on ihan mukavasti, ettei nyt ainakaan sen takia tarvitse niitä väkisin käyttää :D

Tässä muuten teillekin linkit noille alennuskoodisivuille:




Vauveli on päikkäreillä, Arttu lähti just töihin ja mun pitäis napata kamera käteen. Mulla odottaa tuolla ISO läjä vaatteita, joista pitäisi ottaa kuvat ja laittaa FB:n kirppiksille myyntiin...Apuva mikä homma. Pakko vaan myydä kaikki XS-S koon vaatteet suosiolla pois. Ihan turha niitä on tuolla kaapissa pitää tilaa viemässä. 

Eli, ei kun hommiin!

Mukavaa keskiviikkoa kaikille ♥


11 kommenttia:

  1. Noi missä on niittiä on kyllä kivoimmat :)

    VastaaPoista
  2. Itse tykkään eniten ihan 'korkkari-korkkareista' :)
    Mutta sinuna ottaisin toiset tai kolmannet.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Valinnan vaikeus alkaa jo olla! Vaikka Arttu tyrmäsi heti mun ostoaikeeni :D "Sullahan on hemmetti noita kenkiä vaikka muille jakaa!" ööö, totta puhuen unohdinkin parit syyssaappaat, mutta ei niitä kenkiä koskaan oo liikaa :)

      Poista
    2. Haha :D ei, kenkiä ei_Koskaan voi olla liikaa!! :)

      Poista
  3. Ja millä sivulla myyt vaatteitasi?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Laitoin osaa erilaisille Facebookin kirppareille, mutta voi jessus mikä homma siinä on! Mietin, että pääsiskö sitä kumminkin vaan helpommalla varaamalla kirpparilta pöydän :)

      Poista
  4. Nuo niittitennarit on tosi kivat! Kelpuuttaisin itselle tommoset vaikka heti. :D Ja mäki liputan kiilakorkojen puolesta, niin hyvät kävellä! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Lääääähh, niin onkin! Jonkun aikaa jo kattellu himoiten tollasia :D Kiilakorot on niin paljon kätevämmät lastenkin kanssa, kuin normikorkkarit. Pääsee juoksemaan perässä :)

      Poista
  5. Brandoksen pitkävartiset saappaat <3

    VastaaPoista

Kommenttisi ilahduttaa :)