maanantai 28. lokakuuta 2013

Kuvat 16-21


TAAS nää meinas jäädä unholaan!


16: kuva jostain mitä haluaisit tehdä ennen kuolemaasi


Mulla on sellanen hassu unelma, että Artulla ois se oma bändi ja pääsisi niiden kanssa joskus laulamaan yleisölle :) Ei tarvis olla mikään iso yleisö, vaikka vaan sukulaiset ja ystävät. Tärkeintä siinä olisi se, että mä taas USKALTAISIN laulaa muiden aikana :)


 17: kuva siitä mitä harrastat


Enkö mä nyt voi jo sanoa tätä harrastukseksi? :D Ens viikolla nimittäin alkaa. Tai alkanuthan se on, mutta pääsen, kun Arttu on aamuvuorossa :)


18: kuva jostain mitä teet joka päivä


No tietenkin suukottelen Ireneä montakin kertaa päivässä :) Nooo ja joskus Arttuakin ;)


19: kuva joka kuvaa elämääsi


Jotenkin niin hauska kuva :D Ja kyllähän toi kertoo, että pikkuinen ja Arttu (ja jalkapallo taustalla) on mun elämässä joka päivä läsnä ja kyllä tällänen kuvaa yhtä osa-aluetta mun elämässäni! :) Tuolla kupissa vaan pitäis olla Cokista, niin sitten se ois just ku Arttu ja Irene ♥

 20: kuva kielestä minkä aloitit viimeksi


No vauvakielen tietenkin ;)


21: kuva sinusta enemmän kuin 10 vuotta sitten


Nyt on maailman huonolaatuisin kuva, kun oon napannut tän suoraan vaan valokuvasta, mutta tässä on ainakin yli 10 vuotta vanha kuva, kun hampaitakin puuttuu :D


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommenttisi ilahduttaa :)