keskiviikko 2. lokakuuta 2013

Kuvat 10-14


Jatketaanpas taas kuvahaastetta muutamalla fotolla :)


Päivä 10: kuva siitä, mitä haluat tehdä


Tai haluaiSIN. Kyllä. Mä hakisin samantien Big Brotheriin jos A) mulla ei olisi niin pieniä lapsia B) Arttu päästäis :D


Päivä 11: kuva maasta jossa haluaisit asua


Tähän en osaa sen kummempaa selitystä antaa...Jotenkin vaan tuntuisi, että Australia olis kiva paikka asua :) 


Päivä 12: kuva suosikkihedelmästäsi


Mandariini :) Oikein mehukas sellainen, kiitos!


Päivä 13: kuva jostain mitä pelkäät


Ampparit! IIIIK! Jos joskus näätte mun juoksevan, niin silloin mitä luultavimmin juoksen sellaista karkuun :D


Päivä 14: kuva sinusta ja ystävästäsi (ystävistäsi)


Joku 100 vuotta sitten otettu kuva kaverin kotipippaloista :)


2 kommenttia:

  1. Tää kans haluis asua Australias, ollu aina haaveena :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä en tiedä miks mulla tuli se heti ekana mieleen...En loppujen lopuksi koko maasta juuri mitään edes tiedä :D Ehkä syy on, kun on kattonut Australialaisia (hitto mikä sanahirviö) tv-ohjelmia, niin niistä ihmisistä on saanut hyvän kuvan. Tosi symppiksiltä tuntuvat :)

      Poista

Kommenttisi ilahduttaa :)