tiistai 15. lokakuuta 2013

Kiinteää ruokailuun ja kroppaan


Mun kysely siitä sopiiko mulle tumma vai vaalea tukka, sai aika tasapuolisesti ääniä! Mä nyt päätin malttaa olla (ainakaan vielä) värjäämättä hiuksiani. Ei vaan uskalla jos alkaa taas kaduttaa! Katotaan asiaa sitten uudestaan, jos tää hinku on vielä päällä parin kuukauden päästä :) Ja toisaalta, kun katselin noita vanhoja kuvia, niin on ne vaaleet ehkä paremmat. Taitaa nyt vaan olla vika ihan muissa asioissa, kuin hiuksissa peiliin katsoessa :D Suuuuurella kaiholla katselen noita vuosi takaperin otettuja kuvia. Ahh, miten hoikka mä olin. No, mutta tälle asialle oon onneksi löytänyt jo muutaman helpotuksen. 

Kahvakuula ja RPV (reisi-peppu-vatsa)



Maanantaina ja torstaina aina mahdollisuuksien mukaan aion noilla tunneilla käydä :) Välillä tietysti, kun Artulla on iltavuoroviikko, niin aina silloin ei välttämättä pääse, mutta katsotaan! Ja sainpa kaverinkin lähtemään mukaan!

Meillä on muuten nyt aloitettu kokeilemaan kiinteää ruokaa Irenen kanssa. Neuvolassa kun sanottiin, että niitä voi antaa jo vähän maistella paria viikkoa ennen sitä 4 kk ikää. Ollaan kokeiltu nyt maissia, perunaa ja porkkanaa, hedelmärallia ja vadelma-mustikka-omena-soseita. Hyvin on neidille maistunut kaikki :) Hauskasti se aina lipoo kieli pitkällä :D


Mitä ihmettä tämä on?

Jeeeeijjj! Mä oon taas vähän viisaampi ihminen! Mä oon aina miettiny, että miten ihmeessä joillakin on niin upeat bannerit ja kuvat blogeissaan. Nyt sain vastauksen: http://www.picmonkey.com/! Tuolla saa tehtyä vaikka ja mitä kuville :) Jes! Eli huomenna saattaa ilmaantua ainakin uus banneri.

Mukavaa iltaa ♥


2 kommenttia:

  1. Mua oikein huvittaa miten oon voinu pitää itteeni ennen raskautta lihavana, mähän olin hoikka kuin mikä :D mun mies ohjaa tollasia kahvakuulatunteja töissä ja on kehottanu muakin hankkii kotiin kahvakuulan mut en oo saanut ainakaan vielä aikaseks.. :) jospa vaikka vielä innostuis.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllä sen hoikkuuden sitten siinä vaiheessa tajuaa, kun niitä kiloja OIKEASTI on :D

      Oon kuullut tosta kahvakuulasta kyllä tosi paljon hyviä kokemuksia! Innolla odotan ekaa tuntia. Mä varmaan kuolen sinne tällä mun kunnollani :D

      Poista

Kommenttisi ilahduttaa :)