lauantai 5. lokakuuta 2013

3 kk neuvola


Irenellä oli torstaina 3 kk neuvola. Ja ne rokotukset...Ai ai, kun voi tehdä pahaa toisen puolesta! Artulle se tais olla vielä kovempi paikka, kuin mulle. Se oli aivan järkyttynyt raukka :D Puhu illan aikana vielä monta kertaa siitä ja meinasi soittaa äitilleenkin jo neuvolan pihasta. Hih, ihana toinen ♥

Pituutta Irenellä oli 60 cm ja painoa 5,8 kg. Viikko sitten neiti muuten kääntyi selältä mahalleen kunnolla! Aiemminkin on sen jo tehnyt, mutta ei ole saanut kunnolla kättä alta pois. Mutta nyt sai senkin. Taitava flikka :)


Eilen tosiaan tultiin sitten kotiin ja voi, että kun on mukavata :) Mutta kyllä mä vieläkin ihmettelen miten hitosti sitä tavaraa sinne kertykään 3 kk aikana, tää huusholli oli eilen aivan täynnä jätesäkkejä ja kaikenmaailman pusseja...Huoh. Meni mulla tänään varmaan 6 tuntia, että sain kaiken paikoilleen. 

Arttukin olisi saanut oikein luvan kanssa (heh heh) lähteä tänään kaverinsa synttäreitä juhlimaan, mutta se jäi ennemmin meidän kanssa kotiin. What?! Ja se teki mulle vielä ylihyvää ruokaa. What?! Oon mä niin kiitollinen tosta kultaisesta miehestä ♥

Voi, arvatkaapas mihin mä oon itteni ilmoittanut? Näytelmäkerhoon! Alkaa tammikuussa ja oon ihan innoissani :) Mä oon haaveillut tosta niin kauan, kuin jaksan muistaa, mutta en oo oikein tiennyt missä sitä voisi harrastaa jne. Äitikin tulee vissiin mukaan. Jippii, nyt saa kerrankin odottaa talvea innolla :)

Muuten, ne joita kiinnostaa enemmän lastensuojeluun liittyvät asiat, niin niitä puin enemmän nykyään blogin FB-sivuilla, koska se ei kuitenkaan ole niin julkinen paikka. Että sinne vaan jos kiinnostaa :)

Everyone deserves happiness

Huom! En hyväksy sinne sitten, kun vain ihan "oikeita profiileja!" Ymmärrätte varmaan miksi :)




8 kommenttia:

  1. Voi mikä hymy! :) Suloinen !
    Näytelmäkerho kuulostaa myös kivalta, kirjoittele tänne kokemuksia siitä sitten? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Irkulla on kyllä niin valloittava hymy :)
      Juu kerron toki sitten näytelmäkerhosta, kun se alkaa! :)

      Poista
  2. Meillähän on melkein tarkalleen samankokoset tytyt, 100 gramman ja sentin heitot vaan mitoissa :) jännää. Me ei olla vielä otettu yhtään rokotusta, 6kk neuvolassa sit eka.. pelottaa jo nyt :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mun piti kans käydä heti tarkistamassa neuvolan jälkeen, että minkäs kokoinen se teidän neiti olikaan :) On kyllä niin samankokoiset tyttelit :D

      Poista
  3. Mua kiinostais ainakin nuo lastensuojelu asiat, mutta fb:ssä joutuu esiintyä omalla nimellä, joten en viitsi tuohon liittyä... :\

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä ymmärrän :( Mutta mä en viitti niistä täällä enää kauheasti puhua. Toki niitä suurempia muutoksia kerron, mutta yksityiskohtiin en enää mene.

      Poista
  4. Kiva kuulla miten kivasti teillä menee! Eikä sulla taida olla tietoakaan mistään synnytysmasennuksista :D Hyvä niin!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No se on kiva, että on kiva kuulla :) Joo, ei oo kyllä tietoakaan mistään masennuksista :) Sitä oon yrittänytkin joka paikassa sanoa, että se masennus johtui elämäntilanteesta, ei se vaan tyhjästä puhjennut.

      Poista

Kommenttisi ilahduttaa :)