perjantai 27. syyskuuta 2013

Painonpudotussuunnitelmia


Okei, nyt siitä painosta ja suunnitelmista mitä aion tehdä sen eteen, että sitä sais hieman tippumaan. 

Mullahan oli sinänsä aika "omituinen" tää painonnousu. Mähän tosiaan painoin 20 kiloa vähemmän viime kesänä. Kyllä. 20 kiloa! Kuulostaa aika uskomattomalta. Mä olin kyllä mielestäni (ja muidenkin) liian laiha. Olihan se ihanaa, kun kerrankin sai pukea farkut jalkaan ilman, että jenkkakahvat lässähtäisi vyötärön päälle. Mutta samalla myös ne muodot katosi. Ja voin kertoa, että kun raskaudet kuitenkin on venyttäneet nahkaa, niin se laihuus korosti sitä huomattavasti. Tuntui, että tissitkin on pelkkää ruttunahkaa :D






Mutta 60 kiloon haluaisin päästä. Se olis sopivasti keskivälissä siitä mitä olin ja mitä nyt oon. Painoa on tällä hetkellä siis 68,8 kiloa. Viimesilläni raskaana painoin 78 kg, että kymmenen kiloa on siitä lähtenyt. Raskaanahan mulla tosiaan oli ihan kauhea himo herkkuihin...Pulla, jäätelö, suklaa. Oikein pahimmat laihduttajan painajaiset :D




Älkää välittäkö takana olevasta pakkaamiskaaoksesta :D

Ja mitäs mä aion sitten asialle tehdä? No, aikasemminkin oon sanonut, etten oo yhtään mikään lenkkeilijä-tai kuntosalityyppi. Tai lenkille pitää saada ehdottomasti kaveri. Muuten se vaan on niin tajuttoman tylsää! Tai ehkä musiikkikin voisi olla sen tylsyyden pelastaja? Pitääpä kokeilla. Mutta jumppaa (en tykkää kyllä siitäkään. Oli oikeesti koulun liikuntatunneilla kaikista paskin juttu.) mä oon ajatellut alkavani harrastaa. Siinä sais kuitenkin olla muiden naisten kanssa tekemisissä, koska niitä ystäviä mä kaipaan niin älyttömästi!! Jumpassa sais kuitenkin samalla sitä kiinteytystäkin mitä tässä kovasti kaivataan...Mutta ei toi kerran viikossa tapahtuva jumppa yksin kyllä painoa pudota, joten kai se pitää ne lenkkikengät ostaa...

Artun kanssa ollaan mietitty, että jos alettais yhessä käymään vaikka joka toinen viikko pelaamassa sulkapalloa. Siinä olis mukavasti myös sitä kahdenkeskistä aikaa.Tuolla Kotoraitissa me ollaan käyty muutaman kerran sitä pelaamassa ja voi jessus, että siinä tulee kuulkaa HIKI! Ja se on tosi mukavaa puuhaa. Keilaamassakin ollaan käyty ja se on huippu hauskaa myös, mutta en nyt tiedä onko se oikein mikään "painonpudotusurheilulaji". Eilen käytiin viimeks ja sai Arttu kyllä niin köniin :D Arttu sai 245 pistettä ja mä 514. Oli kuulemma viimenen kerta, kun mennään yhdessä keilaamaan :D




Ja sitten se syöminen. Aaaaargh. Tulee vedettyä niitä herkkuja 
aivan liikaa! Miks ruuan pitää olla niin hyvää? :D Pitäis pystyä pitämään vaikka yhtä päivää viikossa jolloin sais syödä kaikkea hyvää kaloreista välittämättä. Eikä vetää niitä sisuksiinsa lähes joka päivä...

Voi, olisko mulla pokkaa tehdä joku JULKINEN laihdutus/kiinteytyssuunnitelma? Ei hitto vieköön. Sitä ei kyllä kehtais jättää kesken...Mutta olisko tästä sohvaperunasta siihen, se onkin toinen juttu :D




6 kommenttia:

  1. Oon ihan samaa mieltä siinä, et miks ruuan pitää olla niin hyvää. Se on niin väärin! :D Oon ite ainakin ihan hirvee sokerihiiri, mut toistaseks kilot vielä kurissa. Voin vaan kuvitella miten käy jos joskus jälkikasvua siunautuu.... :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo ja nälkäisenä ei kauppaan missään nimessä! Kummasti löytyy sitten jos sen virheen tekee, niin suklaata, pullaa ja jäätelöä sieltä kärryistä...Miks nälkäsenä pitää iskeä just se makeanhimo?! Ei ymmärrä. Ja mä vielä en tuossa 6 vuotta takaperin syönyt juuri koskaan mitään makeaa, en vaan tykännyt. Raskaushimoista sitten vaan jäänyt jotenkin päälle...voi huoooohh!

      Poista
  2. Paljon kauniimpi olet nykyisillä muodoilla kuin tikku laihana :) Ainakin mun mielestä! Eihän siitä ikinä haittaa olis kun sais jonku urheilu himon päälle :D täällä kans odotellaan jonku urheilu kärpäsen pistoa mut ei taida tulla näkymään, liikunta vaan ei oo kivaa :D Itselläkin ainut liikuntamuoto mikä on oikeesti mukavaa on lentopallo vaan ei oo siihenkään tullu koskettua sitten ammattikoulun liikuntatuntien jälkeen ;)
    -Elisa

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) Kyllä munkin mielestä pieni muodokkuus on parempi, kun tollanen tikkulaihuus...Mutta iiihan pikkusen silti näitä kiloja pois, kiitoooos :)
      Oi lentopallo on kyllä kivaa! En oo kyllä mäkään koskenu sellaseen sitten ammattikoulun...

      Poista
  3. Mullakin on raskauskilojen pudotusprojekti meneillään (vielä 8kg jäljellä...), joten mua ainakin kiinnostais lukea aiheesta jos innostut siitä kirjoittelemaan! Mä painoin viimeisilläni huimat 90 kg... :D Kyllä meinasin pyörtyä kun vaa'alle astuin. Näytät kyllä hyvältä mun mielestä jo nyt! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aaa, sulla on kaks kiloa vähemmän enää tavoiteltavaa, kuin mulla :)
      Kyllä mä ajattelin, että voisin tänne vähän kirjotella miten liikun ja mitä suuhuni laitan...Ehkä sitä tosiaan tulee tehtyäkin oikeesti asian eteen jotain, kun näin julkisesti lupaa :D

      Poista

Kommenttisi ilahduttaa :)