lauantai 28. syyskuuta 2013

Meikkejä, laukkuja, tuoksuja


Ja vielä yks :D Arttu paineli nukkumaan, mutta mä en malta ihan vielä. Nautin nyt vaan täällä kotona olemisesta niin paljon. Ja välillä sitä tuppaa nää illat venymään myöhälle, kun silloin saa sitä omaa aikaa. Irenekin on vähän sellanen, ettei se välttämättä aina oikein nuku sellasia pitempiä päikkäreitä, niin sitten illalla haluaa nauttia omasta ajasta :)

Vanhat lukijat tietääkin, että oon Oriflamen edustaja ja teinkin sille ihan oman blogin. Mutta nykyään ei oikein kerkeä panostaa kahteen blogiin, niin haluan ne Oriflamen jutut tähän samaan syssyyn kaiken muun kanssa :) Ne on aina kuitenkin ihan erillisiä postauksia ja laitan aina otsikon eteen ORIFLAME, niin tietävät sitten ne skipata ne postaukset, joita ei kiinnosta meikkihöpinät ja tarjoukset. Niissä postauksissa tosiaan on sitten joko niitä tarjouksia tai sitten jotain tuotetestailuja ynm. 



Mä oon ite hurahtanut ihan täysin niihin tuotteisiin. Mulla ei taida olla tällä hetkellä ainuttakaan muun merkkistä meikkituotetta tai laukkua käytössä :D Eli se kertoo, että olen ne hyväksi havainnut. Täytyy sanoa, että esimerkiksi meikkivoiteet mitä tuolta oon tilannut on parhaita mitä oon käyttänyt! Ja mulle se meikkivoide on kaikista tärkein meikkauksessa. Nyt on onneksi vähän alkanut jo helpottaa, mutta raskaana ollessa hormonit teki mulle tepposet ja näppyjä sinne sun tänne naamaan. Niiden peittämiseen tarvitaan sitten juurikin se hyvä meikkivoide.



Mutta tosiaan mun kautta voi tilata noita Oriflamen tuotteita. Tuotteet maksetaan mulle ja sitten tuotteiden painosta riippuen postikuluja tulisi 1-4 euroa siihen päälle, kun lähetän tuotteet tilaajalle :)

Mä muistan aika usein tilaajiani jollain yllärilahjalla. Mun mielestä on vaan aina niin kiva ilahduttaa ja muistaa ihmisiä jollain. Sen takia mun blogeissa varmaan on niitä arvontojakin niin usein :D

Nyt sitten asiaan: Loppujaksolle on aivan h-u-i-p-p-u hyvä tarjous. Ei ainakaan tarvitse meikäläisen kahta kertaa miettiä tilaanko. Ja Arttu on kohta helisemässä näiden purkkien ja purnukoiden kanssa :D 


Kolmen tuotteen setti sisältää päivävoiteen ja puhdistusgeelin lisäksi UUDEN normaali/sekaihon Oxygen Boost -yövoiteen! 

Hinta 19,90 e (54,70e)

Päivä- ja yövoide normaalille/sekaiholle:

Raikas, kosteuttava yövoide sisältää patentoitua Lingon 50:50™ -antioksidanttitekniikkaa, joka suojaa ihoa ympäristön haittavaikutuksilta ja O² -aktiivia, joka tekee ihon raikkaan näköiseksi.

Puhdistusgeeli normaalille/sekaiholle:

Vaahtoava puhdistusgeeli puhdistaa tehokkaasti normaalin/sekaihon ja poistaa meikin. Sisältää pantentoitua antioksidanttista Lingon 50:50™-tekniikkaa.


Tarjous on voimassa tosiaan maanantaihin 30.9 saakka. Tilaukset pitäisi olla mulla tuona päivänä ennen klo: 20 :) 

Voit jättää tilauksesi: heidiiiz84@gmail.com


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommenttisi ilahduttaa :)