keskiviikko 25. syyskuuta 2013

Kroppaongelmaa


...Inhoon itteeni, etten saa tehtyä asialle mitään! Voi että mä kadehdin niitä ihmisiä, joita on purrut kunnon liikuntakärpänen ja kärsivät hyvä ettei vieroitusoireista jos eivät pääse tekemään päivittäistä hikijumppaansa. Niitä päivityksiä mä sitten lueskelen pulla kädessä haaveillen ja odotellen, koska se kärpänen lentelisi tänne päin ja antaisi kunnon puraisun.

10 kiloa pitäisi saada tiputettua ja tottakai sitä kiinteytystä. Kolmen lapsen jälkeen mahassa on jo merkkejä todellakin raskauksista. Herkuista pitäis luopua. Pitikö senkin jäädä päälle? Oon muuten huomannut, että tyttöjä odottaessa on ollut kauhea himo kaikkeen makeaan, mutta sitten taas Aleksia odottaessa oli himo suolaiseen. Varsinkin voipopcorneihin. Kas kun en vetänyt lusikalla suoraan voita paketista...

Onpahan noista edellisistäkin raskauskiloista päästy, että jospa nyt sitten näistäkin. Hope so. 

Mä laitan huomenna kuvaa tän hetkisestä tilanteesta ja vähän suunnitelmaa, että mitä mä nyt yritän asialle tehdä :)



sohvaperuna-Heidi



5 kommenttia:

  1. täällä sama juttu! huomenna kaks viikkoa kiireellisestä sektiosta! yli 10 kiloa puotettavaa, aivan kauheeta... monta kuukautta liikkumiskiellossa olleena oon ihan rapakunnossakin. ja herkkuja maistelleena... mä en kanskaan tykkaa liikuynnasta, varsinkaan mistään kävelystä...

    ihana tää sun uudistunu blogi..:)
    pelkäsin et tästä tulee sellanen vaiju, mut tää on ehkä jopa parempi ku ennen <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva kuulla, että tykkäät tästä uudesta blogistakin :)

      Voi ystävä rakas, sulla on niin vähän aikaa vielä sektiosta, että älä vielä painoa ja sen pudottamista murehdi. Keskity ensin vaan siihen paranemiseen siitä :) Sitten vasta 3 kuukauden päästä voit alkaa murehtia yhtä paljon, kuin mäkin :D Voidaan sitten tsempata toinen toisiamme, vai mitä? :)

      Poista
  2. Heidii!
    Kiva postaus,mutta älä hauku itteäs ei sovi sulle!Oot yhtä kaunis kuin olit hoikkanakin.

    t.Nenna

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei sovi mulle :D Hassu, mutta ihana sinä ♥

      Poista
  3. Itteähän se paino aina harmittaa. Ei sitä muut mukamas ees huomaa! Mutta ajan kanssa ne kyllä hupenee... Toivon minäkin (rv 33 huomenissa)! :D Kaunis nainen sä oot anyway!!!
    Hassu akka toivoo tsemppiä sulle!!! ;)

    VastaaPoista

Kommenttisi ilahduttaa :)