sunnuntai 25. elokuuta 2013

Vaaleista vaaleimmat hiukset


Nyt unohdetaan hetkeksi lastensuojeluasiat täällä blogissa, eikö? Se ei siis tarkoita, että Ida ja Aleksi unohtuisi :D Nyt mä vaan voin ottaa paljon rennommin, kun tiedän, että joku hoitaa tätä asiaa ja se etenee. Enkä vaan joudu toivottamana tuijottaa kauheaa paperipinoa ja miettiä, että mistä ihmeestä sitä aloittaa?


Nyt siis muihin aiheisiin. Mä ajattelin nyt kivojen asioiden kunniaksi hemmotella itseäni ja laittaa taas tukkani kuntoon :) Ja se onnistuu näillä jutuilla:

Goldenlocksilta tilatut teippidennykset, väri #6001 White blonde

Enpä oo muuten aikasemmin kuullut kyseisestä paikasta. Onko teistä kukaan tilannut täältä? Mutta tuo väri ♥

Hiustenhoitoon muutama tuote:


Goldwell Beige silver 10BS

TIGI:n Sleek Mystique-lämpösuojasuihke

Paul Mitchell: Super Skinny Serum
SoCap She Silkkitipat

Myönnetään, mä en oo koskaan oikein kunnolla hoitanut kauhean hyvin (hyvät hoitoaineet) pidennyksiä. Oon yleensä pessyt ne vaan Doven Öljyshampoolla-ja hoitoaineella ja laittanut pesun jälkeen pidennyksille tarkoitettua hiuksiin jätettävää hoitoainetta. Ehkä suurin virhe mitä oon pidennyksien kanssa tehnyt, on lämpösuojan käyttämättä jättäminen :/ Nyt sitten katsotaan miten vaikuttaa, kun sitä käyttää :)

Osuin muuten ihan vahingossa noille EasyChoisen sivuille ja sieltähän löytyy vaikka ja mitä hiuksille! Ja hinnatkin on kohtuullisia. Tota Goldwellin 10BS ei meinaa oikein löytyä, aina on loppuunmyyty muissa paikoissa. Mutta nyt mä sen sain! :)

Ja sitten vielä yks kauan haaveilemani juttu. Ostin OBH Nordican laineraudan FB:n kirpparilta. Hinta vain 20 e. Me happy! ♥


PS. Huomatkaa oikealla oleva kysely :)

8 kommenttia:

  1. Mulla on ollu kans joskus tosi vaaleet hiukset, oikee joku platinum :D mutta silloin se oli pakko saada... Nykyään en todellakaan jaksais nähdä omiin hiuksiini sitä vaivaa :D :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla on onneksi aika vaalea oma hius, niin se pysyy helposti vaaleana :) Ja sellainen pieni juurikasvu ei edes haittaa, näyttää välillä jopa paremmalta niin :)

      Poista
  2. Koska saisi asu kuvia?(:

    t.Nenna

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Meen tällä tai ens viikolla vaateostoksille...Ehkä mä sitten kehtaan näyttäytyä :D

      Poista
  3. Pääsevätkö Ida ja Aleksi pikkusiskon ristiäisiin? Kuinka usein näette lapsia?

    VastaaPoista
  4. Koska tulee uutta postausta?:)

    VastaaPoista
  5. Heippa, missä luuraat? Innolla odotan ristiäisiin valmistautumispostausta ja tietysti kuvia juhlasta! :)

    VastaaPoista
  6. Heiiii!! Mä yritän tänään saada aikaiseksi kirjoittaa :)

    VastaaPoista

Kommenttisi ilahduttaa :)