lauantai 22. kesäkuuta 2013

Juhannuskuulumiset


Mä jo luulin viime yönä, että nyt päästään tositoimiin, mutta ähh, ei vielä. Supisteli aika kovasti jo ja suht koht säännöllisestikin, mutta sitten ne loppui viideltä yöllä kuin seinään. Oltiin eilen ystäväperheen luona juhannusta viettämässä. Poltettiin kokko (isoin koskaan näkemäni), miehet skeittaili lasten kanssa ja paistettiin tottakai makkaraa :) Oli tosi mukava ja rauhallinen ilta. Vain omat lapset puuttui. Mä näin ne niin sieluni silmin siellä leikkimässä näitten poikien kanssa. Kyllä olis Ida ja Aleksi olleet innoissaan, ihan saman ikäisiäkin olisivat. Mutta mä haluan lujasti vain uskoa, että se päivä vielä koittaa ♥ Lisää tapaamisia tässä nyt kuitenkin ensimmäisenä ollaan vaatimassa!

Lapset oli ihania, kun hain ne päiväkodista:  "Kattokaa kun mun äitillä on iso maha! Siellä on vauva, meidän sisko!" kaikille kavereille piti erikseen mun palleroa esitellä :) Ihanat! Aleksi heti muisti, että viime kerralla lupasin että mennään piknikille järven rantaan. Mutta tottakai sille päivälle osui sitten niiiin kylmä ja sateinen ilma. Mutta hyvinpä uppos mun idea Mäkkäristäkin :D Siellä siis käytiin syömässä. Ihana tunne jonottaa ruokaa, kun Ida piti kädestä. Kaikki tälläset, muille äideille niiiin arkipäiväiset asiat on mulle aivan juhlaa :) Mäkkärin jälkeen lapset halusivat taas laskettelurinteelle, jossa aikaisemminkin ollaan käyty. Nyt löysin tien, josta pääsi aivan sen rinteen huipulle ja voi hyvänen aika että meillä oli jännät paikat :D 

Tuli Koskenlaskija-rekka meitä vastaan, niin Aleksi ihan tohkeissaan: "Kattokaa, toi poika smurffaa!" :D 
Arttu on ollut niin suloinen, kun sekin on tajunnut että synnytys alkaa lähestyä ♥ Se eilen mulle yhtäkkiä siellä ystäväperheen luona: " On niin ihana, kun vähän aikaa on jossain muualla täällä ja sitten näkee ja kattoo sua, niin tulee sellanen lämmin ja rakastava olo!" voiiiii :) Ja kotonakin se jatkoi hempeilyä sanomalla, että rakastaa mua koko ajan enemmän ja enemmän! Alkaa vissiin isi jo herkistyä :D Kyllä sitä eilen jännitti, kun niitä supistuksia alkoi tulla. Kyllähän se varmasti miehellekin jännä paikka on, tietää että kohta se oma lapsi on sylissä! Ja kyllä Arttua jännittää se itse synnytys ja mun kipu. Oonkohan mä maalannut liikaa kauhukuvia sen mieleen? :D

Nyt mä taidan koneella väsäillä vielä vähän Oriflamen juttuja ja pian nukkumaan. Huomenna mennään (jos oon vielä yhtenä kappaleena) Artun porukoille moikkaamaan sen isosiskoa perheineen. Siellä on tänään vietetty pienen neidin 1 vuotis-synttäreitä, mutta mun rankan viime yön jälkeen oon ollut niin väsynyt koko päivän, että katsottiin paremmaksi mennä huomenna paremmalla energialla :) Niin ja äitin kanssa siivotaan autot...Meidänkin autosta voi muutama hampurilaisen pala löytyä lasten jäljiltä ;)

Mä sain elämäni ensimmäisen kukkalähetyksen kotiovelle :) Tämä siis Tiiminvetäjäksi nousemisen johdosta, aika kiva ylläri Oriflamelta!

Niin ja tosiaan...Hyvää juhannusta teille kaikille ♥


Ps. A Beautiful Little Life arpoo! Huomiseen asti vielä aikaa, pääset arvontaan täältä!

1 kommentti:

  1. Oletteko muuten kysyneet lakimieheltä neuvoa Artun isyys yms. asioihin? Nimittäin kun ette ole naimisissa, niin Artulla ei periaatteessa ole mitään oikeuksia vauvaan ennen isyydentunnustusta ja ainakin jossain lastenvalvojalle voi olla kuukausien jono. Esim. kiireellisessä sijoituksessa Artun mielipidettä ei periaatteessa tarvita yms.

    VastaaPoista

Kommenttisi ilahduttaa :)