keskiviikko 26. kesäkuuta 2013

Aamun vieras





Jep :D Tällänen vieras pamahti sitten sisään aamulla! En meinannut sitten millään saada sitä pihalle ja sittenkin kun sain, niin meinasi vielä änkeä takaisin sisälle! Mä pelkäsin enemmän tota, kuin se mua :D Olis kyllä pitänyt saada tämä sähellys videolle, ei hyvää päivää! :)



Tilasin vähän jotain pientä vauvalle Pikkupirkolta ja sain ihanan yllärin mukaan:

2 kpl Aventin tuttipulloja
Tuttipulloja mun on pitänytkin ostaa vielä, joten nämä tuli oikein tarpeeseen. Paljon kiitoksia Pikkupirkolle ♥

Tosiaan, 6 päivää laskettuun aikaan, iiiks :) Eilen taas supisteli ja vauvakin liikkui jotenkin tosi levottomasti. Tottakai mä olin taas toivoa täynnä, että NYTKÖ?! Mutta ei ei, tällä neidillä ei ole mikään kiire päästä tuolta pois :)

Mä oon herännyt jo viideltä, kun Arttu lähti töihin. En vaan saanut enää unta. Oon tässä istunut koneella, juonut kahvia ja säheltänyt sen oravan kanssa! Nyt kyllä alkoi pikkusen silmäluomia painamaan...Että jospa mä kömpisin kuitenkin tonne sänkyyn vielä vähäksi aikaa! :)

10 kommenttia:

  1. Bloggerin lukulistassa näky vaan toi eka tekstikappale eikä kuvia ja ennen ku avasin postauksen kunnolla niin mietin että oot ollu jo synnyttämässä ja kuvailet sitä aika erikoisesti :DD

    Kirjottele sit käyttökokemuksia pulloista jos tai kun niitä tulee :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahhahhaa, nyt kyllä repesin totaalisesti :DD "Yritti änkeä vielä takaisin sisälle!" :D

      Juu minä kirjottelen käyttökokemuksista sitten :)

      Poista
  2. Onks tästä sun tulevasta vaavista tehty jotain ennakoivaa lastisilmotusta? Että tuleeko ne siis seuraamaan teidän elämää tän vauvan kanssa?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Meillähän on nyt käynyt jo Merikratokselta perhetyöntekijät ööö...kolme kertaa ja käyvät nyt ainakin seuraavat 3 kuukautta! Ihan itsekin halusin sitä, koska ovat ihan yksityinen yritys ja jotain todisteita on papereihin edes jotakin kautta saada. Ei tästä pyörityksestä muuten tuu koskaan loppua...

      Poista
    2. Tekeekö merikratos vanhemmuuden arviota vai ihan perhetyötä? Että onko tavoitteena perheenyhdistäminen vai huoli uudesta vauvasta?

      Poista
    3. Eiköhän tälläisessä tilanteessa ole vähän pakkokin katsoa kokonaisuutta?

      Poista
  3. Äääää ihana orava <3 Mun kissa syö noita :D Mun mies on kertonu et joskus kun ne asu omakotitalossa nii oravia tuli sinne sisälle koko ajan ja saatto mennä sipispussiin yms. :D Must ne on sulosia! :)

    Ps. Hahahahaha et repesin ihan totaalisesti tolle Heinin kommentille ku aloin kuvittelee tota tekstiä noin XDDD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. On ne sulosia otuksia kyllä, mutta kyllä mä vähän pelkäsin, että jos se puree...Kun petoja kuitenkin ovat, eikä tiedä mitä tauteja niistä voi saada! Mutta tää oli kyllä aika harmiton yksilö :)

      Joo aika hauska juttu toi kyllä :D

      Poista
  4. Haha, voi mikä orava! :DD Haha. Se tuli tarkistamaan, oisko pähkinöitä tai jotain tarjolla. ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. :D Tuoremehu sille ainakin kelpasi, kun piti pienen tilkan takia änkeä itsensä kokonaan kuppiin!

      Poista

Kommenttisi ilahduttaa :)