torstai 23. toukokuuta 2013

Pienestä kiinni!


Voi voi voi, mulla on niiiin pienestä enää kiinni, että pääsisin Oriflamessa tiiminvetäjäksi! Se ois mulle niin iso ja tärkeä juttu, joten tästä syystä mun on pakko tulla tännekin epätoivoisena pyytämään apua, eli tilauksia :D

Eli nyt rakkaat lukijani, jos tilaatte ennen 27.5 voimassa olevasta kuvastosta, saatte loistavia tuotteita itsellenne ja mulle SUUREN avun ja ilon :)

Elikkäs mä teen viimeisen tilauksen tässä jaksossa 27. päivä kello 22.00, siihen mennessä pitäisi ilmoittaa mulle jos jotain tahtoo :)

Kun saat tuotteet itsellesi, sulla on kahden viikon maksuaika. Ja tottakai tuotteilla on myös 14 päivän vaihto-ja palautusoikeus!

Ja nyt jokainen joka tilaa yli 20 eurolla saa ihanan tuoksuisen Oasis-käsivoiteen kaupan päälle ♥




Tuosta kuvastosta voitte itse laittaa tuotteet ostoskoriin ja tilaus tulee mulle automaattisesti. Ei siis tarvitse erikseen mulle tilausnumeroita lähetellä. Helppoa! :) Ja klikkaamalla sivua, sen saa tosiaan suuremmaksi.


Itseruskettavan tilausnumero 23377, hinta 14.90e. On muuten oikeasti aivan parasta ♥

Täältä löytyy myös hyviä tarjouksia :)



3 kommenttia:

Kommenttisi ilahduttaa :)