maanantai 20. toukokuuta 2013

Pallomaha hikoaa!


Kas kummaa, kun koko ajan keksii jotain tärkeämpää tekemistä, kun pitäisi tarttua imurin varteen :D Mä oon siirtänyt ja siirtänyt tota hommaa siinä toivossa, että joku päivä olisi hieman edes viileämpää. Mutta eipä sitä päivää näy ja nyt ei auta enää mitkään tekosyyt. Mä en enää kestä tätä sotkua. Villakoirien lisäksi meillä on lattialla kuolleita muurahaisia, joita Arttu on päästellyt hengestään! Eläviäkin löytyy kyllä. Ne pirulaiset teki yllätys hyökkäyksen taas kostoksi, kun tuhosin niiden edellisen "sisääntulopaikan". Nyt niitä tuntuu tulevan jokaisesta mahdollisesta raosta. Ja voi voi jos erehdyt jättämään vaikka tyhjän mehupurkin pöydälle :O 


Mulla oli tippunut sitruuna-hunaja Mynthon sänkyyn ja arvatkaapa millainen muurahaisjengi siellä oli?! Hyi helvetti! Kyllä lensi patjat ja peitot pihalle nopeesti. Jotain rajaa hei! Tänään siis perusteellinen imurointi ja huomenna myrkytetään koko kämppä. Siksi aikaa oonkin ajatellut meneväni tohon takapihalle laittamaan sitä taas kevätkuntoon :)

KUUMA!

En valita, ihanaa että on jo täys kesä, mutta KUUMA on. Nyt en kyllä enää yhtään ihmettele äitejä, jotka ovat valittaneet viimeisillään kuumana kesäpäivänä! Mä oon muutenkin, ihan tavallisessa olotilassa ihan kauhee hikoamaan PÄÄSTÄ! Tämä ihana sukuvika. Mä hikoisin ihan mistä tahansa muualta mieluummin. Oon tosi hemaiseva näky kun kuljen tuolla, kun naamasta aivan valuu hiki...Ja kaikenlisäksi naama kukkii entistä pahemmin tän hikoilun ansiosta. Ahh, tätä ihanaa raskauden tuomaa hehkua :D


Eipä noi julkisuuden henkilötkään onneksi pääse yhtään sen helpommalla raskaana, kuin me matti meikäläisetkään...Tukalan näköistä näyttää ainakin Kim Kardashianilla olevan:


Iltasanomat
Iltalehti

Siis...Auts. Kiertääkö noissa jaloissa oikeesti ees veri enää? Kimillähän on myös laskettu aika heinäkuussa. On kyllä jännä nähdä, miten nopeasti pääsee ylimääräisistä kiloista eroon...Ollappa itselläkin personal trainer. Vähän kyllä jänskättää (edelleen) miten saa omat ylimääräiset pois ja millaiseksi se kroppa jää. Kuitenkin jo kolmas lapsi kyseessä ja kyllähän jokainen raskaus jälkensä jättää...Iik. Ainakin mä tuhoan joka ikisen viime kesänä otetun laiheliinikuvan, turha kiusata itteään niillä :D Se kroppa on enää vain kaunis muisto :) Mutta se on kuitenkin pientä se, kaiken sen ihanan rinnalla mitä ne lapset tuo <3

Mutta kyllä mua ärsyttää ihmiset, jotka heti on valittamassa jos vähäkään miettii omaa kroppaansa raskauden jälkeen. Ei kai se nyt sitä tarkoita, että sitä lasta vähemmän rakastaisi sen takia, että välittää omastakin ulkonäöstään vielä! Kyllähän se omaan mieleenkin vaikuttaa, kun on tyytyväinen peilikuvaansa. En mä vaan ymmärrä sitä, että kun sitoudutaan miehen kanssa ja tehdään lapsia, niin annetaan sen oman ulkonäön rupsahtaa ihan totaalisesti. Miksi? Tai jos niin haluaa tehdä, niin miksi sitten ne, jotka ei sitä tee on vain itsekkäitä ja pinnallisia? Mun mielestä on ihan naurettavaa ajatella, että kun se mies nyt on jo kiikissä, niin mitäs väliä enää miltä näyttää...Niin no, vaikka se mies "kiikissä" olisikin, ei se kuitenkaan näkökykyänsä ole menettänyt. Ja tottakai sama pätee toisinpäinkin. On niitä miehiäkin vaikka kuinka paljon (itselläkin kokemusta sellaisesta), jotka ei sitten välitä enää paskan vertaa miltä näyttää ja haisee. Yäk. Kyllä siinä nopeasti halut kaikkoaa! Enkä puhu nyt Artusta :D

Ähh, kai se on nyt vaan aloitettava se siivous ja lopettaa läpinät.

HIKOILU ALKAKOOOOON!!!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommenttisi ilahduttaa :)