keskiviikko 1. toukokuuta 2013

Mitäs tänne tänään?


Meidän vappu ei oo kyllä eronnut arkipäivistä mitenkään! Oikein, niin mikä ihmeen vappu?! Mä oon tosiaan hoitanut vaikka kuinka paljon noita lastensuojeluun liittyviä asioita ja sitten, kun on pitänyt saada taukoa siitä hommasta, oon siirtynyt Oriflamen maailmaan :)

Lahjat lähti mun uusille edustajaystävilleni <3
Eilen tuli taas postia ;)
Toi Rose Of Dreams-hajuvesi oli mun edustajapalkkioni ja sitä ei oo myynnissä ollenkaan. Hitto jos ei tuu! Oli nimittäin aivan i-h-a-n-a tuoksu <3 Mulla tuli tästä tuoksusta mieleen ihan Especially Escada mieleen, joka tuolla mun kaapissani koreilee ja odottaa viimeistä painallusta, kunnes loppuu! Kiva kun sai nyt ton sopivasti tilalle :)
Huomatkaa myös mun uusi hieno kahvimukini! Kyllä nyt kelpaa hörppiä aamukahveja :D Ja ripsiseerumin testaaminen alkoi myös tänään! VIHDOIIIN!

Arvatkaa oikeesti mikä mun vapun kohokohta on ollut? Kun sain syödä Aino suklaajäätelö-paketin kokonaan yksin :D Voi hyvää päivää! Iltaisin on ihan kamala makeanhimo ja varsinkin jäätelöä tekee usein mieli...Olishan tuolla kaapissa omenoita ja appelsiineja makeanhimon varalle, mutta ei, mä haluan näköjään kunnon ylipainon päälle :D 

Nyt on alkanut myös se kuuluisa vessassa ravaaminen. Pissattaa, pissattaa ja pissattaa :) Keskiraskauden helppous on siis todellakin ohi ja päästään loppusuoralle ;) Eikä kuulkaa haittaa tippaakaan! En nyt muista oonko aiemmin sanonut, mutta kätilö "varoitteli", että kannattaa varautua siihen, että vauva on jo ennen juhannusta maailmassa! Voi voi voi, miten vähän aikaa siihen enää on :D Nyt alkaa jo tosissaan jännittää, hyvällä tavalla ainoastaan :) Vaikka totta puhuen, oon kyllä vähän jännittänyt synnytystäkin. Se kipu! Koska kipeäähän se nyt ottaa, sitä tosiasiaa ei voi kukaan kieltää ! Ensi synnyttäjänä on siinä mielessä helpompaa, ettei tiedä mitä odottaa, niin sitä ei osaa samalla lailla pelätä...Toki taas se epätietoisuuskin on pelottavaa. Se on vähän kakspiippuinen juttu :) Mä en kuitenkaan panikoi, että jotain kauheeta tapahtuisi, vaan oon luottavaisin mielin, että kaikki menee hyvin. Luojan kiitos, että Aleksin synnytys meni niinkin hyvin, jos sitä ei olisi ollut tämän ja Idan synntyksen välissä, niin paniikki iskisi!

Arttu multa kysyi, että kuinka se kestää kattella sitä mun kipua. Mä oon sille oikein luonut ihanat kauhukuvat: "Sitten näät mitä on kipu! Sitä ei voi sanoin kuvailla!" :D Oon myös varoitellut, että ei kannata sitten välittää jos vähän ärräpäitä lentelee sen suuntaan...Raukka on valmiiksi jo aivan lukossa! :D No ei sentään. Mä sanoin, että pelkkä sen läsnäolo riittää. Ihana päästä oikeasti ton miehen kanssa kokemaan se maailman ihanin ja herkin hetki <3 


Nyt kyllä jo vähän huvittaisi tehdäkin jotain, kun on tässä taas jonkun aikaa ollut vaan neljän seinän sisällä, pikaisia kauppareissuja lukuunottamatta...Lähtis vaikka vappukävelylle, aurinkokin siellä niin nätisti paistaa :) Kysyin Artulta, että eikö sen oo yhtään tehny mieli lähteä vähän rilluttelemaan. Ei kuulemma ollenkaan. Sanoi, että se on mukava sitten yhdessä päästä pitkästä aikaa johonkin. On se vaan aika ihana, eikö? :) Kun tietää, kuinka paljon on niitä miehiä, jotka haluaa niitä poikien iltoja viettää harva se viikonloppu, niin tämä on muka ennemmin täällä kotona mun kanssa. Eikä tarvii edes määrärä siihen :D

Nyt mä lopettelen ja käyn herättämässä ton yhen unikeon päikkäreiltä. Mukavaa illan-ja vapunjatkoa kaikille <3

4 kommenttia:

  1. Vitsi, sä olet kauniin ja hehkeän näköinen! Niin ihana :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi sua <3 Kiiiitos! On kuule ihana kuulla tollasta, kun tässä itsellä ei todellakaan ole mikään kaunis ja hehkeä fiilis! Varsinkin kuvat on jotain kauheeta tässä loppuraskaudessa...Vaikka mistä kuvakulmasta yrittäisi räpsiä, niin turvonnut pallopää se on :D No, niin kuin mä oon aina sanonut, että onneksi kauneus on katsojan silmässä <3

      Poista
  2. Voi Arttua, raukka on ihan paniikissa jo valmiiksi! :D Näytät muuten ihanan kesäiseltä ja hehkeältä tossa kuvassa. :) Oo ollut vähän kiireinen viime aikoina ja ei oo tullut kommentoitua niin paljoa minnekään.. huomasin vasta nyt, että olit jo lopettamassakin blogiasi, onneksi et sitä tehnyt! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No ku mä oon vähän tällänen draamailija :D Mietin kyllä joo vakavasti blogin lopettamista, mutta en raaskinut kuitenkaan vielä tästä luopua :) Kiva kuulla susta! Oonkin kattellut, että kovasti oot menossa :D Kivaa!

      Poista

Kommenttisi ilahduttaa :)