maanantai 27. toukokuuta 2013

Loppukiriiiii


Kello 21.00 asti vielä aikaa tilata mun kautta Oriflamelta kaikkea kivaaaa!! :) Oi oi, ei kaukana oo enää haave mun tiiminvetäjäksi pääsystä. Kädet kyynärpäitä myöten ristiin :D





Mun uudet laukkuni <3 Juurikin edellä mainitusta paikasta tietenkin :) 
Tänään loppuu sitten tää hössötys tästä tämän blogin puolella, mä lupaan :D On vaan oikeesti niin kova hinku ollut nousta tiiminvetäjäksi. Olis se vaan niin mukava lisä vanhempainrahaan ja muutenkin...:)

Mä tuun kirjottelemaan lisää illalla muista asioista! Itseasiassa mulla on ollut jo muutaman päivän luonnoksissa puoli valmis teksti :) Jospa mä sen saisin vihdoin kirjotettua loppuun ja jakaa ajatukseni asiasta teidänkin kanssa! <3




Ps. Sivulla 116-117 ihan loistava tutustumistarjous!
 Vartalonkuorinta-aine ja asteittain ruskettava vartaloemulsio yhteensä 9.90 e!




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommenttisi ilahduttaa :)