lauantai 4. toukokuuta 2013

Lauantain kuulumiset


Ihan alkuun: äitienpäivä-asia ei vielä ole selvinnyt, koska en tavoittanut henkilöä, jolta olisin asiaa tiedustellut. Maanantaina uus yritys. Mua ihmetyttää, kun tarkistin omista muistiinpanoista, niin lauantaille päivä tosiaan oli merkitty ja se on päätetty viime palaverissa. Mutta en kyllä sitten varmasti ole tälläseen järjestelyyn suostunut! Tämä päivä on vain annettu, enkä oo tiennyt siinä vaiheessa, että kyse on äitiepäiväviikonlopusta. Mutta katotaan nyt mitä siellä sanotaan maanantaina asiasta. Sitä päivää ei enää muuteta, sehän on aivan varma se. Se on ihan sama miten mä kinun ja anon ja yritän vedota, että mähän se äiti olen...Mutta vaadin todellakin kirjallista selitystä siitä, miksi nyt ei tapaaminen muka onnistu äitienpäivänä, kun aiemminkin olen sen päivän saanut lasten kanssa viettää. Toissa äitienpäivänähän sain jopa ottaa Artun sinne mukaan ihan ensimmäistä kertaa! 

Mun pitää pyytää muutenkin taas viimeiseltä puolelta vuodelta kaikki raportit. Ja ens viikolla asianajaja palaa lomalta ja sovitaan tapaaminen. Voi vitsi vieköön, että mä odotan sitä, kuin kuuta nousevaa! Ihanaa, kun on joku joka vihdoinkin puolustaa mua asiassa ja ennen kaikkea uskoo mitä mä sanon! Äitin kanssa myös odotellaan innoissaan, että päästään sinne pikkulapsipsykiatrialle kans vähän oikomaan asioita...Tosiaan, yksin en mene enää yhteenkään tapaamiseen, sen oon päättänyt! Äiti meinaa kirjoittaa oikein muistilapun itselleen, että varmasti muistaa kaikki asiat mitkä pitää korjata tai ottaa muuten puheeksi.

Mutta nyt ei enää tästä asiasta, iltalepo laskeutuu tähän huusholliin NYT! :) 

Tilasin pikkuneidille Pikkupirkolta muutaman tuiki tarpeellisen jutun:


tutit

Vielä pitäis hommata lisää tutteja (niitähän ei voi olla liikaa, sitä paitsi ne on aina hukassa.), tuttipulloja, vaippoja, kosteuspyyhkeitä...ja ja ja...No kaikkea näitä pieniä, mutta sitäkin tarpeellisempia tavaroita! Kohta pitää olla oikeesti kaikki valmiina: 8 viikkoa!! :) Ja meiltä puuttuu vielä pinnasänky, apuvaaaa! Aina vaan pitää ihmetellä miten tämä aika on mennyt näin käsittämättömän nopeaa? Justiinhan mä tein vasta sen positiivisen testin, hyvänen aika :D Mutta tää elämäntilanne ja näiden asioiden kanssa painiminen on vienyt niin paljon ajatuksia muualle, ettei oo sillä lailla vain keskittynyt siihen odottamiseen. Se vaikuttaa tietysti tosi paljon. 

Kaikkihan tykkää ennen-ja jälkeen-kuvista, eikö vaan? :) Mun on pakko laittaa tännekin kuva, kun mun Oriflame-emo testasi Sun Zone-itseruskettavaa suihketta:


Aika hyvä väri, eipä voi muuta sanoa :)

Mähän tosiaan hurahdin tohon Oriflameen sen verran paljon, että yritän nyt kovasti saada omaa tiimiä kasaan. Wish me luck! Tosta on muodostunut mulle tosi mukava ja tärkeä juttu, ihana saada välillä vaan uppoutua kauneuden maailmaan ja unohtaa kaikki muu! Se on taas sitä kuuluisaa terapiaa mulle :)

Loppuun vielä keväisiä löytöjä takapihalta, jonka kimppuun muuten pitäisi pikku hiljaa käydä:





PS. Mä oon ollut ennen kauhee lätkäfani ja nyt mua ei nappaa noi MM-kisat ollenkaan...En tiiä mikä mua vaivaa?! Hermoilen vaan Artulle, joka säikäyttää mut joka kerta huudollaan, kun jotain tapahtuu :D





9 kommenttia:

  1. Pakko kyllä kommentoida nyt, että älä stressaa jostain kosteuspyyhkeistä tai tuteista :D! Tällä lailla kätilönä sitä aina ihmettelee, kun kaupoissa näkee vanhempia kärryt niitä hemmetin kosteuspyyhepakkauksia tursuten, että mihin ne niitä oikein kokee tarvitsevansa :D Vauvan peppuhan pestään lavuaarilla juoksevan veden alla ja kuivataan harsoon tai pyyhkeeseen, eikö vaan? Taas hiukka vähempi roskaa kaatopaikoille, säästää meidän luontoparkaamme :) Ja tutteja ei VARSINKAAN alkuvaiheessa tarvita laisinkaan :) Tuttipullokin on vähän kyseenalainen juttu jos ajattelee imetys-itsetunnon kannalta.. :) Eli ainakaan mikään kiire näillä hankinnoilla ei ole :D! Sitä vaan halusin muistuttaa :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No en mä nyt niistä stressaa kuitenkaan :) Kunhan nyt mietin mitä on kuitenkin kaiken varalta hyvä olla! Pinnasänky tässä oli se mitä stressasin :D Ja tuttipulloja on pakko olla ihan aluksi jo, mulla kun ei ole kunnolla aiemmat imettämiset onnistuneet, vaikka kuinka oon yrittänyt. On ollut pakko antaa pullolla vielä lisää, että vauva on ollut tyytyväinen...Mitäs sitten jos maito ei riitä keskiyöllä ja huppistakeikkaa, ei ole tuttipulloja, kun niitähän ei alussa tarvita? Mä lähinnä tässä intoilin, kun on mukava hommata vauvaa varten kaikkea pientä. Ja mun mielestä kosteuspyyhkeet on aiempien kanssa olleet oikein tarpeellisia, aina kun ei olla paikassa missä pääsisi heti lavuaarin ääreen ;)

      Poista
    2. kyllä meillä vaan oli alusta asti tutti varsin tarpeellinen kun siihen sairaalassa vauvan opettivat.. imetys ei onnistunut kotona joten onneksi oli tuttipullo! eivätkä kaikki edes halua imettää... ja kosteuspyyhkeiden puolesta puhuja olen, ihanan helppoja reissussa ja kotonakin. osta heidi kaikkea pientä, tarpeellista ja turhaakin, se on odotusaikana ihanaa :)

      Poista
    3. Niinpä :) Saa sitä ny vähän hössöttää. Tässä niin paljon joutuu painia ikävien asioiden kanssa, että pitäiskö kaikista pienistä mukavista asioista luopua? EI todellakaan :)

      Poista
  2. Mulle on käynyt ton lätkän kanssa samanlainen juttu..... Onkohan meistä vaan tulossa oikeesti aikuisia naisia? Hormoonit? Eri hormoonit tosin, koska mä en oo paksuna:D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Liikaa vaan yksinkertasesti asioita päässä! Ei vaan jaksa kiinnostaa :D Ehkä ens vuonna taas? :)

      Poista
  3. Meillä olis valkonrn pinnis?:))

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Missä kaukana te asutte täältä? :D Oon kattellu tota Seinäjoen alueen FB-kirppistä ja siellä on kans monta pinnistä ja suht edulliseen hintaankin :) Sieltä oon ajatellut ostaa jonkun, niin ei ainakaan tarvii kovin kauas matkustaa sitä hakemaan :)

      Poista

Kommenttisi ilahduttaa :)