tiistai 21. toukokuuta 2013

Lahjakortin lunastus ja kirppiskuteita


 Mullahan oli viime perjantaina se äitienpäivänä saamani lahjakortin tuoma hetki lasten kanssa niiden päiväkodissa <3 Siellä oli järjestetty sellainen "hemmotteluhetki". Oli neljä erilaista tehtävää, mitkä lasten kanssa yhdessä tehtiin. Ekana oli hieronta :) Lapset silittelivät ja hieroivat mun selkää. Aiii, että mä olisin voinut olla siinä koko päivän! Toisena sitten oli käsien rasvausta, kaikki rasvattiin toistemme kädet. Kolmantena oli pallohierontaa. Jokainen meni vuorollaan makaamaan ja toiset sitten liikuttelivat tennispalloa ympäri kroppaa. Lapsista oli kaikista mukavinta liikuttaa palloa tietenkin mun jättimahan päällä, että vauvakin sai osansa :) Viimeinen rasti oli sitten sellainen rentoutumishuone, johon oli laitettu sellainen "maja", johon pääsi makoilemaan. Huone oli pimeä muuten, mutta siellä oli sitten muutamia tunnelmavaloja. 

Oli kyllä ihana hetki järjestetty, tuollaista läheistä ja rauhallista yhdessäoloa <3 Sen jälkeen mentiin vielä pihalle hetkeksi keinumaan ja leikkimään. Sitten kun piti lähteä niin Aleksi: "Näin pieni aika!" mä sitten lohduttelin, että äiti tulee taas ensi viikolla teidät täältä hakemaan ja sitten tehdään jotain tosi kivaa yhdessä! Torstaina onneksi onkin sitten toi päivä, toivottavasti on yhtä hieno sää, kuin mitä nyt on ollut. Mietin, että voitaisiin tehdä jonkinlainen retki eväiden kera :) Nyt pitää muistaa ottaa kamera mukaan. Se kapistus pakkaa unohtumaan multa siinä täpinässä aina!


Heidi kävi taas vähän kollaamassa kirppareita ja tein aika ihanan löydön :) Tai no itseasiassa käytiin jo silloin perjantaina äitin kanssa, kun oltiin päästy sieltä palaverista pois ja odoteltiin, että kello lyö 14.30 ja pääsen sinne päiväkodille.


Vaatteet on sitten suoraan kuivumasta heitetty kuvattavaksi, että älkää antako ryppyjen häiritä :)


Tälläsiä housuja oon halunnut jo kauan ja nyt löyty kivat! Kokokin hieman reilumpi, niin menee varmaan mukavasti  heti synnytyksen jälkeen päälle :) H&M
Vero Moda Jeans
Madonna
Gina Tricot
Gina Tricot
Ihana fleece-puku
Miss Selfridge
tiu tiu <3
Perus bodyja ja lakkeja
Bodyja ja housut
Seppälä
Robin Hood-kengät :D En tiedä tuleeko koskaan olemaan mun jalassa, mutta 1 euron hinta ei mun maailmaani kaada,vaikka kaappiin jäisivätkin :)
Link
Pikku-neidin ekat kengät <3
Adidas Superstar

Kaikki nämä + 3 korvikset ja 4 kahvikuppia tuli maksamaan yhteensä 45 euroa :) Noi Adidaksen Superstarit oli se mun löytöni tällä kertaa <3 Sattu olemaan justiin oikea koko! Ja hinta 15 euroa! Ja noi on ihan kuin uudet.

4 kommenttia:

  1. Oletko muuten aatellut käyttää vauvalla kestovaippoja? Mulla on meinaan kahden äitiyspakkauksen kestot jääny nurkkiin pyöriin kun ite en niitä ole kiinnostunut muksulla käyttään :) Saat ne kyl ihan ilmaseksi...Kun vaan saisi ne pois nurkista ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi KÄÄÄÄKK! Mä oon aina ihmetellyt miten joku jaksaa niiden kestovaippojen kanssa?! :D Pyykkiä tulee kyllä ihan riittävästi muutenkin. Okei, tuleehan normi vaipoista kauheasti roskaa ja tuhotaan luontoa ja blaablaa. Mutta mä yritän säästää sitä luontoa muilla keinoilla :D Sun pitää viedä ne johonkin kirpparille, sellaseen siis mihin vaan lahjoitetaan tavaraa. Eiköhän joku innokas pyykkääjä ne sieltä nopeesti pois nappaa ;)

      Poista
    2. Niinpä :D Aika moni mun tuttukin niitä kaikille facessa tyrkyttää mutta ei ne tunnu kauheesti kelpaavan :) Mutta olisi mulla muuten kans tyttöjen (vauvan) vaatteitakin mitkä saanut sukulaisilta mutta osa ei ollut niin omaan makuun niin voisin ne hyvin lahjottaa eteenpäin :) Oon vaan niin laiska aina sitä kirpparipöytää varaan ja tavaroita hinnotteleen että olisi kivempi kun saisi ne vaan jollekkin tarvitsevalle antaa ;)

      Poista
    3. Vaatteet mulle kyllä kelpaa :) Eikö teillä oo siellä mitään sellasta kirpparia mihin voi vaan lahjoittaa tavaraa? Mä aluksi varasin kans itelleni viikoksi pöydän kirpparilta, mutta sitten loppujen lopuksi hermostuin noihin ylimääräsiin vaatteisiin ja kippasin ne vaan äkkiä Helluntaiseurakunnan lähetyskirpparille! Vaikka siitä ei itelle rahaa tuu, niin pääseepähän niistä eroon ja joku muu hyötyy edes :) Vähän hyväntekeväisyyttä samalla ;)

      Poista

Kommenttisi ilahduttaa :)