tiistai 14. toukokuuta 2013

Karvat veks!




Eilen hain Buzzadorin paketin postista. Eli nyt karvoja kasvattelemaan, että pääsee testaamaan tuotteita :)

Mä en oo vielä IKINÄ kokeillut vahaliuskoja ja voin sanoa, että vähän jännittää! Loppujen lopuksi varmaan Arttu saa olla repimässä niitä liuskoja mun jaloista irti :D 

Joskus aikoinaan ostin kalliin epilaattorin itelleni ja tasan yhteen kertaan sen käyttö jäi, silloinkaan en itse sitä pystynyt loppuun tekemään. Juu, mä oon huono tekemään tahallista kipua itelleni :) Mutta kuulemma kuumavahaus ei oo yhtä kivuliasta, kuin epilaattorin kanssa? Onko teillä siellä kellään kokemusta, sattuuuuko se ihan hirrrveesti? 

Aina kuitenkin oon halunnut jonkun pitempi aikaisen keinon pitää sängen loitolla. Varsinkin tän hillittömän mahan kanssa toi sheivaaminen alkaa olla aika raivostuttavaa ja aika koomisenkin näköstä hommaa :D

Toivotaan nyt, että tästä löytyy uusi ja helppo tapa pitää sääret sileinä :)




Buzzadorina toimiminen:

Buzzador saa kutsuja kampanjoihin. Jos haluat osallistua kampanjaan ja pääset siihen mukaan, toimi näin: Ensin testaat tuotetta/palvelua itse - levität tietoa tuotteista ystävillesi ja tuttavillesi keskustelemalla heidän kanssaan eli buzzaamalla. Kampanjan aikana lähetät salamarapporteja ja kampanjan päättyessä täytät loppuraportin.

Jos jotain kiinnostaa ryhtyä Buzzadoriksi, niin mulle voi laittaa sähköpostia, niin laitan kutsun tulemaan :)


7 kommenttia:

  1. Mäkään en pystynyt poistamaan edes säärikarvoja epilaattorilla! Kamala kapistus. Vahaliuskoilla poisto sattuu myös muttei yhtään niin paljon ja iho on kyllä pitkään sileä, minä tykkään! =)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aivan hirveä kapistus!!! :D No hyvä kuulla, ettei satu noilla liuskoilla niin paljon, huh huh :)

      Poista
  2. Pitääkö buzzadorina olevalla olla blogi vai riittääkö muu mainostus? :)

    VastaaPoista
  3. Oon ollu buzzadorina jo jonkin aikaa mut en oo mitään kutsuja saanu :< nöö! esim toi veet juttu kiinnostais muaki mut ei oo kuulunu mitää..

    VastaaPoista
  4. JATKUU, en tiiä johtuukse siitä etten oo saanu kutsuttua ketään mun kaveria ja tossa lukee et mun profiili on 80% valmis sen takia? :oo

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu, mä en tiiä millä perusteella noihin kampanjoihin aina valitaan...Mullaki menny monta sellasta kampanjaa sivu suun, mihin olisin halunnut mukaan päästä, onneksi nyt onni suosi :) Kokeileppa jos saisit värvättyä muutaman kaverin mukaan ja täyttää kokonaan se profiili-osio, niistä ainakin saat pisteitä ja kuitenkin mitä enemmän on pisteitä, sen helpommin varmaan mukaan pääsee :)

      Poista

Kommenttisi ilahduttaa :)