keskiviikko 1. toukokuuta 2013

Buzzador: Veet-kampanja


JIHUU! Mä niin toivoin pääseväni tähän kampanjaan mukaan ja kas kummaa...mä jopa pääsin:) Eli Buzzadorilla on kampanja, jossa pääsee testaamaan nyt Veet Easy Waxia ja Precision Wax&Carea :)


Veet Easy Wax:

- sähkökäyttöinen vahausmenetelmä

- roll-on-levityspää takaa ammattilaistason tulokset kotioloissa

-  Veet-vahassa samoja ainesosia, kuin kauneushoitoloissa käytetyissä vahoissa

- tehoaa jopa 2 mm pituisiin karvoihin ja irrottaa karvat juurineen heti ensimmäisellä vedolla

- luonnollisen mehiläisvahan ansiosta se sopii kaikille ihotyypeille, myös herkälle iholle

- vaha kosteuttaa ihoa ja tekee siitä täydellisen sileän jopa neljäksi viikoksi


Pakkauksen sisältö:

- lämmityslaite ja sen korkki
- roll-on vahapakkaus (50ml), erityisesti sääri-ja käsikarvojen poistamiseen
- 12 kuitukangasliuskaa
- 4 jälkihoitopyyhettä
- teline ja virtajohto


Weet Precision Wax&Care:

- takaa pitkäkestoiset tulokset ihoa kuivattamatta

- kehitetty ihokarvojen poistamiseen erityisesti kasvoilta

- helppokäyttöinen putkilo, jolla saa täsmälleen sopivan määrän vahaa kulmakarvoihin, ylähuulen päälle ja leukaan

- hemmottele ihoasi käytön jälkeen Aftercare Cream-voiteella

- lopputuloksena iho, joka tuntuu paitsi sileältä, myös sopivan kosteutetulta


Pakkauksen sisältö:

- Precision Wax-vaha (10ml)
- Aftercare Cream-voide (5ml)
- 20 karvanpoistoliuskaa
- lasta



Täällä pakettia siis odotellaan innoissaan :) En oo muuten KOSKAAN vielä käyttänyt vahaa karvojen poistossa. Höylä on ollut aina käytössä ja onhan se aika rasittavaa, että joka kerta kun suihkussa käy, pitää sitä käyttää. Jalkojen sheivaaminen tän mahan kanssa, ei oo muuten mitään maailman mukavinta hommaa :D Epilaattorin mä omistan, mutta oon kokeillut sitä yhden ja tasan tarkkaan myös viimeisen kerran! Aivan liian kivulias juttu mulle...Mä en vaan pysty aiheuttamaan itelleni sellasta kipua! 

Mitäs te käytätte ylimääräisten karvojenne poistoon? Onko kokemuksia vahoista? Olis mukava kuulla ennen testausta :)


Jos itsekin haluaisit päästä testaamaan tuotteita, laita mulle sähköpostia osoitteeseen heidiiiz84@gmail.com, niin kerron tarkemmat ohjeet :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommenttisi ilahduttaa :)