keskiviikko 17. huhtikuuta 2013

Voi voi taas se alkaa

Hyi hemmetti miten ilkeitä ihmiset voi olla? Miten joku, joka ei tunne mua, eikä ole sitä elämää mun kanssa elänyt voi tulla sanomaan, että huostaanotto oli oikein ja mä kaunistelen täällä asioita?

Mä oon aina sanonut kaikille, että tervetuloa lukemaan raportit ja kuuntelemaan asiat mun suusta. Ei jonkun juorukellon, jolla ei oo muuta tekemistä kuin jauhaa muiden asioita.

Alusta asti oon tiennyt, että osa ihmisistä täällä uskoo sitä toista osapuolta. Siitä vaan. Katotaan mitä oikeudessa sanotaan. En kai mä nyt oo niin idiootti,että mä julkisesti täällä kertoisin asioista jos en puhuisi totta? Niin moni mun ystäväkin lukee tätä jotka tietää kaiken, niin varmaan mulla olisi pokkaa valehdella :D

Haloo!

Ja ainuttakaan tähän asiaan liittyvää kommenttia en edes julkaise. Edelleen tervetuloa kahville.

Tyhmyytensä ihminen osoittaa uskomalla toista osapuolta, joka tekee kaikkensa saadakseen itsensä parempaan valoon ja syyn väkivallalleen.

Joku laittoi näin keskustelupalstalle: Edelliset lapset viedään ja sitten vaan haarat levälleen ja n****taan itelle uusi lapsi. TOIVOTTAVASTI TÄMÄKIN LAPSI VIEDÄÄN, ET OLE KYKENEVÄ ÄIDIKSI.

Oikeesti? Voiko tollasia kirjoittelevia ihmisiä olla olemassa? 

9 kommenttia:

  1. Ei vittu näin suoraansanottuna! Millanen ihminen voi ihan OIKEASTI edes kirjottaa tollasta? Kuvottavaa. Sun ei todellakaan tarvis kestää vielä tollasten idioottien kommentteja kaiken muun paskan lisäksi. :(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No älä kuule muuta sano! Ventovieraalle ihmiselle laukoo tollasta. Päässä vikaa!

      Poista
  2. Ne on vaan kateellisia vihasia kotimammoja jotka on kyllästyny omaan elämäänsä. Oot niin kaunis, positiivinen ja ilonen ihminen, että moni saattaa jo sen takia suuttua ja ruveta tekee tommosia juoruja... Huoh, koskaan ei pitäis googlettaa itteensä :P

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä en oo ikinä uskaltanu ees itteäni googlata :D Mutta kun noista tilastoista näkee miltä sivustoilta on blogissa käyty, niin sieltähän tämä helvetin haukkumisketju löytyi! Assholes. No onneksi se ketju on poistettu ja pidän visusti huolta, että joka ikinen mua ja mun perhettäni koskeva ketju poistetaan myös. Kenenkään ei tarvii meidän elämää ruotia tän blogin ulkopuolella. Piste. Siihen ei vaan muilla ole oikeutta!

      Onhan se varmaan "täydellisenä" äitinä kiva päästä oikein kohottamaan itsetuntoansa lyttäämällä tuiki tuntematon ihminen maanrakoon! Kaikesta sitä ihminen voikin nautintonsa saada...Mua kyllä lähinnä kauhistuttaa, miten noin ilkeät ihmiset lapsensa kasvattaa. Tulevat koulukiusaajat.

      Poista
  3. Vastaukset
    1. Yritän kovasti olla välittämättä <3 Kyllä se tästä taas :)

      Poista
  4. Mä luulen, että moni noista haukkujista ei ole jaksanut tutustua blogiisi kunnolla. Ei ole vaivautunut lukemaan jokaista postausta ja kommentteja jotta voisi muodostaa kokonaisuuden, vaan on tehty yleinen oletus asioista ja natkutetaan siitä sitten.
    Tietenkään lasten ei pitäisi koskaan joutua näkemään perheväkivaltaa, se on hyvin traumatisoivaa ja pelottavaa ja tuskin sitä itsekään kiellät. Mutta, sun tapauksessa asiaa ei hoidettu lain edellyttämällä tavalla!
    Kukaan ei voi tietää, koska vaikka se oma mies pimahtaisi ja lataisi näitä "täydellisiä äitejä" pataan, onko heidän mielestä todellakin perusteltua, että lapset pois vaan siinä tapauksessa?! Sulle olisi pitänyt antaa mahdollisuus päästä ensi/turvakotiin lasten kanssa!! Nämä idiootit eivät oikeen käsitä, ettei se ole lapsen etu että hän menettää oman äidin. On hyvin harvinaista, että kukaan sijaisemo pystyisi luomaan samanlaista kiintymyssuhdetta lapseen. On lapsen etu, että äitiä autetaan yli vaikeasta elämäntilanteesta, ei suinkaan se että symbioosi rikotaan.

    VastaaPoista

Kommenttisi ilahduttaa :)