lauantai 20. huhtikuuta 2013

Vaikeudet annetaan vahvoille?



Matkamuki

Jess! Vitsi mä oon ettiny uutta kahvimukia kauan! Mä ostin itelleni sellasen mustan mukin, kun oltiin koulun kanssa sisustusmessuilla ja siitä tuli niin tärkeä kapistus! :) Täydellinen pitkillä koulumatkoilla, että pysyi hereillä!
Noh, Arttukin tietysti ihastui siihen ja onnistui sen sitten vissiin jättämään jonnekin, koska täällä sitä ei enää oo :(


Taas tuli vähän uusia murheita niskaan...Iskän taholta tällä kertaa. Koskahan sitä sais elää ihan rauhassa omaa elämäänsä, ilman muiden aiheuttamia murheita? Ei niinku jaksais täälläkään valittaa, mutta pakko tavallaan saada tätäkin kautta ne asiat purettua...

Mutta suoraan sanottuna mä oon jo niin tottunut näihin asioihin, ettei ne muserra mua samalla lailla enää! Kyllähän se ihminen kovettuu...tai sanotaanko, että vahvistuu! Kovettuminen kuulostaa siltä, ettei mikään enää kiinnosta tai hetkauta. Kun ei se niinkään ole. Tottakai mä tunnen surua ja ja pelkoa, mutta ne osaa ottaa eri lailla vastaan. Sitähän sanotaan, että vaikeudet annetaan vahvoille. Hitto mä vissiin oon ihan superakka :D

Tää on jotenkin niin sydäntä lämmittävä kuva. Ihan kotona oltiin (huomaa mun tukasta :D) ja nautiskeltiin!

4 kommenttia:

  1. Voi että miten sulonen kuva!! Tytöllä on ihan sinun piirteet :) ja ihanaa, että päätit jatkaa bloggailua!

    ps. sä oot superakka :D <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tää kuva on kyllä yksi mun lemppareista :) Ida on kyllä tullut meikäläisten sukuun ulkonäöltään joo :D

      Kiitos :D

      <3

      Poista
  2. Hei! Se on niiiin totta, että vaikeudet annetaan vahvoille, joten powerii vaan lisää superakalle! ;) Näytä niille mistä kanat munii, kele!!!! :D Oon alkanut aika vasta lukeen sun blogia ja täytyy sanoo, että oot kyllä todella herttainen, kaunis ja upea äiti, mutta ennenkaikkea aivan mahtava NAINEN!!! Sinussa on ytyä!!! Surettaa sun puolesta toi sossun skeidailu, mutta hienoo kuin jaksat taistella vastaan!!! Olen niin ylpee susta!!! Itselläni ei oo sossusta kokemuksii (kop kop) enkä voi tietää/ymmärtää siks kaikkee, mutta minulla on kaks ihanaa pientä poikaa ja masuasukki, joten voin vaan kuvitella kuinka hirveeltä tuntuis menettää nuo rakkaat lapset <3 Sympatiat ja empatiat ovat tod sun puolellasi ja toivon sulle kaikkee tosi hyvää ja ihanaa!!! <3 Ihanaa, kun sulla on uus loistava rakkaus (Arttu siis) ja vauveli tulossa! <3 Ihanaa, että jatkat blogiasi, koska tämä on miljoona kertaa kiinnostavampaa ja kauniimpaa sekä rohkeampaa kuin Kaunarit ever!!!! :D Kiitos siis siitä ja muista helliä itseäsi!!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahhhaa :D Vähäkö oot ihku <3

      Kiitos hauskasta ja ihanasta kommentista :) Aivan ihana <3

      Poista

Kommenttisi ilahduttaa :)