perjantai 5. huhtikuuta 2013

Oriflame-arvonta!

Toinen lupaamani arvonta liittyykin sitten Oriflameen, jonka edustajaksi siis aloin tässä hetki sitten :) Ja tottahan toki mun pitää yrittää saada itselleni asiakkaita, että tässä olisi jotain järkeäkin :)

Mutta paljastetaan nyt ensin palkinto, mikä on mun mielestä aika iiiihana :)


- huulien sävyyn mukautuva huulikiilto
- tuuheuttava sysimusta ripsiväri
- mustaherukka ja orvokki- suihku/kylpyvaahto
- aurinkopuuteri

Koko paketin arvo on 37.60 e


Arvonnan säännöt:

- Yhden arvan saat liittymällä Oriflame-edustajaksi.




Käykää tutustumassa linkistä edustajaksi ryhtymisestä :) Ja muistakaa, että tämä ei velvoita yhtään mihinkään. Päätät täysin itse minkä verran haluat panostaa, vai haluatko ollenkaan. Saat kahden viikon maksuajan aina tilatessa ja itse saat tuotteet -25% alennuksella. Pystyt toimimaan edustajana, vaikka luottotietosi eivät olisi kunnossa, sinulle annetaan silloin vaan tietty raja millä hinnalla saat tilata :) Eli KUKA TAHANSA voi tähän ryhtyä! Ainut ehto on, että olet vähintään 16 vuotias.


Arvonta päättyy 12.4

Ja kysykää ihmeessä jos jotain kysymyksiä herää :) Ja jokainen joka mun kautta liittyy edustajaksi saa vielä yllärituotteen itselleen!

Ps. Kun rekisteröidyt, saat heti itsellesi oman asiakasnumeron, jolla pääset tilaamaan tuotteita alennetuin hinnoin!

12 kommenttia:

  1. Saako osallistua, jos on jo edustaja? ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin, mutta ei mun kautta :D Muuten menis liian helpoksi ;)

      Poista
  2. Tuleekohan tää nyt kahteen kertaan.. :D Mutta siis, kävin rekisteröitymässä edustajaksi. Tarvitko vielä erikseen mun s-postiosoitteen?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oiii, kuinka kiva juttu :) Tervetuloa edustajaksi! En tarvii erikseen sun sähköpostiosoitetta, sun tiedot tuli automaattisesti mun sähkäriin...Mä laitan sulle huomenna viestiä :)

      Poista
  3. Mä haluisin nyt liittyä mut miten sä saat siitä tiedon ? Tai et pitääkö mun laittaa joku sun sposti tai joku johonkin? :)

    VastaaPoista
  4. Olinpas hölmö, tajusin jo! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jeiiiijj, tervetuloa tiimiin :) Sulle tuleekin Oriflamelta sähköpostia ja mä laittelen kans piakkoin! Meillä on myös Facebookissa oma ryhmä, josta saa hyvin tietoa noilta kokeneimmilta edustajilta :)

      Poista
    2. Se mun oma rekrytoija laittaa sulle sinne kutsun, kun sille menee tiedot susta :)

      Poista
  5. Onko tietoa mikä se raja on millä voi tilata jos ei luottotiedot ole kunnossa?

    VastaaPoista
  6. Saako tähän edelliseen kysymykseen vastausta? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi apua! Mikähän se mahtoi olla...Oisko ollut 100e?

      Poista

Kommenttisi ilahduttaa :)