tiistai 2. huhtikuuta 2013

Kesäkengät kaapista ulos!

Tässä kun on tätä kevätsiivousta tehnyt pikkuhiljaa tuli vastaan iiiiso pahvilaatikko, jossa kaikki kesäkengät on olleet talven ajan pölyyntymässä! Pakkohan ne oli kaivaa esiin, pitää niitä alkaa laittamaan kuntoon kevättä/kesää varten :) Kyllä mä niin odotan, että saa laittaa noi talvikengät vuorostaan pölyttymään!

Nää kuvat on otettu ihan suoraan sitä mukaa, kun niitä kaivoin. Että ne on sitten sen näköisiäkin :D Voin kertoa, ettei ne ihan yhtä pahalta livenä näytä ;)





Voi järkytys :D

Ai miten niin oon kävellyt mudassa?



Eiiiii...Noi korot :(
Ihanat ylipolven-saappaat


Nää on mun "postinhaku"-kengät :)

Osa menikin suoraan roskiin ja mulla on kyllä sellanen tunne, ettei tossa oo kaikkia kenkiä! Mä kyllä tuhoan kengät aina ennätysajassa. En tiedä kuinka mä kävelen, mutta just korkkareissa ne korot menee ihan älyttömän nopeesti pilalle. Eikä niitä saa oikein mitenkään korjattua. Oon vienyt monet parit suutarille, mutta ei siitäkään oo kuin hetken apu. Harmittaa ihan vietävästi heittää jotkut ihanat ja muuten hyvässä kunnossa olevat kengät korkojen takia menemään :( Nyyh! Ja toinen ongelma on, että mä astun jotenkin ihmeellisesti linttaan ja kenkien pohjat kuluu kantapäästä oikealta puolelta...Idalla on muuten ihan sama juttu!

Muutaman parin noista kengistä oon ostanut nyt tänä keväänä ja kyllä sitä vielä pitää muutama pari hankkia ;) Kenkiä EI voi olla liikaa, se on fakta!

Meikäläinen ei kuitenkaan taida tänä kesänä kovin korkeilla koroilla sipsutella :D Tennarikesä siis tulossa. Saisinkohan mä vihdoin ja viimein ne pinkit Converset, mitä oon kuolannut jo monta vuotta?!

Heiiii...Tulossa on muuten peräti kaksi arvontaa :) Mä hemmottelen teitä nyt näin kevään ja sen tuoman iloisen mielen ansiosta kunnolla <3

5 kommenttia:

  1. Ihania kenkiä! Tulis äkkii kesä niin pääsis itekki pitään (ja osteleen) kaikkia kivoja tennareita ja balleriinoja :P mulla on muuten sama juttu et kengät hajoaa aina kantapäistä.. mistähän lie johtuu :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eikö oo rasittavaa?! Varsinkin vähänkään halvemmat kengät on jo parissa viikossa melkein tuhoon tuomitut! Jäiks! Mä en oo ihan varma muistanko oikein, mut mulle taidettiin jo ala-asteella suositella jonkinlaisia kengänpohjallisia...Kai ne vois auttaa, ettei astu niin toiselle puolelle jalkaa vaan :)

      Poista
    2. Niinpä! Aijaa, pitääpä kokeilla. :P

      Poista
  2. Millon sen teiän vaavin laskettu aika on? :)

    VastaaPoista

Kommenttisi ilahduttaa :)