maanantai 15. huhtikuuta 2013

Ihana viikonloppu takana

Tänään illalla arvotaan 20 euron arvoinen lahjakortti Pikkupirkkoon :) Julkaisen voittajan tuossa 22.00 maissa!
Myös siihen asti on aikaa ryhtyä Oriflamen edustajaksi ja saada ihana lahja kiitoksena ja kannustimena minulta :)
Löysin ihan mahtavan sivun, mistä löytyi todella kattava tietopaketti edustajana olemisesta. Kannattaa käydä katsomassa, itsekin sain sieltä vaikka kuinka paljon uutta infoa. Esim. Edustajaksi voi ryhtyä 16 vuotta täyttäneet, vanhempien allekirjoituksella. Mä oon kuvitellut koko ajan, että pitää olla täysi-ikäinen :O


No niin, sitten taas muihin asioihin! Illalliset on pidetty ja kyllä oli niin mukava ilta.



Sain sitten pikkuisen ihanan kukkakimpun tuliaisiksi :)



Mun piti ottaa valmiista ruuista kuvat, mutta mutta...No, kuten näette ruoka maistui hyvin kaikille :) Jälkkäri sai kyllä kovasti kehuja! Huh, selvisin! :D Aina jännittää tehdä muille ruokaa, varsinkin jos tekee jotain ensimmäistä kertaa. Enhän mä oo koskaan mitään moussea tehnyt ja lasagnessakin oli eri ohje, millä yleensä oon tehnyt. Mutta tää oli kyllä ihan huippu hyvää ja jatkossa aion tehdä meidän perheen lasagnen tällä ohjeella :)

Vieraat viihtyi meillä puoli kahteentoista.Sitten kirjauduin Facebookiin ja yksi vanha ystävä kysyi, että veisinkö ne paikalliseen baariin...Tottakai vein, kun siitä nyt ei kova vaiva ollut, kun asuvat ihan lähellä. Oli ihana nähdä, vaikkakin pikaisesti ihanaisia naisia ja ne palkitsi mut reissusta 20 eurolla :) Terveisiä vaan H&S, jos luette tän postauksen:D

Ja sunnuntai...LAPSIPÄIVÄ!!! <3

Aleksi ressukka oli tullut vähän lujaa portaat alas :(

Aleksi oli saanut lippiksen isältään ja oli niin ylpeä siitä. Se on kuulemma kovis. Arvatkaa muuten mitä Aleksi sanoi? "Arttu-isä!" Kyllähän Arttu nyt varmasti isältä tuntuu, kun se kerran äitin kanssa on ja kyllähän Arttu lapsia kohtelee, kuin omiaan. Siis pitää kuria ja ohjaa ja hellii ihan samalla lailla, kuin mäkin!



Aleksin mielestä äiti tietää kaiken :) Lapsen suustahan kuulee totuuden :D Kovasti taas puhuttiin uudesta sisaruksesta.Aleksi odottaa kovasti, että saa vaihtaa vaipan vauvalle ja Ida odottaa syöttämistä <3 On ne niin rakkaita ja niin fiksuja ja kilttejä lapsia <3 <3<3 Rakastan.


Loppuun vielä kuvia, kun tilasin tosiaan lisää pidennyksiä,(kun hiukset jäivät liian ohkaisiksi) ja laitoin ne itse päähän. Hyvät tuli ja nyt ei tarvii enää hetkeen hiusten kanssa sählätä :)



Huomatkaa duck-face ;)

En saa noita kuvia millään samoihin kohtiin, raivostuttavaaaaa!!

Vielä reseptit ruokiin mitä tein, jos jotakin kiinnostaa :)

lasagne

Valkosipuli-kermaviilikastike

valkosuklaamousse ja mansikkakastike

10 kommenttia:

  1. kiva postaus, ja kaunis olet :) voisitko tehdä videon joskus <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon ihana:) Mä oon itseasias tehny videon, mutta kun en osaa käyttää tätä konetta, enkä Windows 8 kunnolla, niin en saa sitä ladattua nettiin! ARGH! Mun pitää joku päivä kuvata video tolla mun kameralla...Ensiksi yritinkin sillä, mutta siinä oli aivan ihmeellinen sumea kuva, enkä saanut sitä korjattua. Voi jessus, mä oon oikeen tekniikan ihmelapsi :D

      Poista
  2. joo, toivotaan että saat laitettua sen :) en itekkään noist tajua mtn :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Toivotaan! Pitää kysyä apua nuoremmalta veljeltä, se hallitsee nää koneet :D

      Poista
  3. Voi että, on sulla ihania lapsia!<3 Lasten suusta kuulee kaikennäköistä, itse kun oon töissä päiväkodissa niin ihan päivittäin saa nauraa niiden jutuille. :) Toivottavasti joku päivä olisi vielä ihan omiakin lapsia. Mulle on muuten tänä vuonna iskenyt kamala vauvakuume, mutta avopuoliso ei ole vielä innokas hankkimaan kun hänellä on vuosi jäljellä opiskelua. :D Ei helpota yhtään katsoa näitä sun ihania vauvamasukuvia, pieni kateus aina iskee!:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Onhan ne, ei voi vastaan sanoa <3 Älä muuta sano, lapset on ihan huippu hauskaa seuraa :D On oikein mielenkiintosta odotella, että mitä sieltä suusta seuraavaksi tulee!

      Voi että! No jospa se avopuoliso pian heltyisi asialle, kestäähän se raskauskin kuitenkin sen 9 kk, että on siinä aikaa hoitaa asiat ;) Ja sitä mahtavammaltahan se raskaus tuntuu, mitä kauemmin sitä on odottanut :) Kyllä te vielä kerkeätte <3

      Poista
  4. Vastaukset
    1. Kiitoooos :) Kyllä mäki oon nyt tyytyväinen :)

      Poista
  5. Miten sä voit olla noin kaunis?! Ja ihanat, ihanat lapset.:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No voi äläs ny, tässähän aivan punastuu :) Mutta kiitos paljon <3 Lapset on ihania kyllä todellakin :) <3

      Poista

Kommenttisi ilahduttaa :)