perjantai 12. huhtikuuta 2013

Ei onnistunut video ei...

Mä kuvasin koneella 16 minuutin videon teille ja nyt en osaa ladata sitä Youtubeen!! Sitä ei saa edes tallennettua mihinkään, vaan se vaan on tuolla videotilassa. Nööööööyyyyyy! Tää Windows 8 on jotenkin niin vaikee tapaus...

Ihanaa, meille tulee huomenna mun lapsuudenystävä ja sen mies syömään ja viettämään leffailtaa :) Vielä en oo edes keksinyt mitä syödään..kai? Jotenkin mulla on ollut mielessä, että tekisin oikein herkullista lasagnea ja siihen hyvä, raikas salaatti kyytipojaksi. Mutta onko se sitten liian arkinen ruoka kuitenkin? Pitää vähän selailla netistä reseptejä jos sieltä sais jonkun paremman idean. Kermaperunoita ne ei voi olla, koska me saatiin viimeksi niitä siellä :) Niin ja mitähän mä keksin jälkiruuaksi? Sekin pitää vielä keksiä. 
Leffaksi ollaan yhteistuumin valittu Kaivo. Mä oon jo kauan aikaa sen halunnut nähdä, vaikka aihe karmaiseva onkin. Mutta tositapahtumiin perustuvat elokuvat on aina parhaita mun mielestä ja oon lukenut jonkin verran tästä tapauksesta. Surullinen juttu todellakin :(




Mä tossa kuvaamallani videolla puhun tästä aiheesta, mutta jos sitä en saa koskaan tänne, niin kirjotan tästä nyt...Mä oon nyt kaks kertaa saanut kuulla, että kun olen haukkunut blogissani jotain. Silloin joskus, kun sossut oli kertoneet  sijaisvanhemmille, että olin niitä täällä muka haukkunut ja nyt sitten tämä neuvolantäti oli sanonut samaa. Eikö noi viranomaiset erota haukkumista ja heidän tekemisten/sanomisten moittimista ja julki tuomista? Mun mielestä ne on kaksi täysin eri asiaa. Eilen luin ne tekstit missä olen tästä neuvolantädistä puhunut ja ok, myönnetään: onhan siellä jotain kohtia "hemmetin akka" tai vastaavaa. Mutta aika pientä toi on siihen verrattuna, mitä mä oikeasti oon tuntenut...Jokainen voi omalle kohdalleen miettiä vastaavan tilanteen, ei siinä oo niin helppoa olla ihan viilipyttynä. 
Mun ei tarvitse enää onneksi tämän neuvolatädin kanssa olla tekemisissä ja erittäin hyvä niin!

Kuten arvelinkin, kukaan ei osallistunut arvontaan jossa siis liittymällä Oriflamen edustajaksi osallistuu siihen. Kokeillaas ny vielä tohon 15 päivään asti sellaista, että jos ryhdyt edustajaksi SAAT sen meikkipaketin lahjaksi :)


Tosi kivasti oon saanut kavereilta tilauksia vastaan, joten ihan hyvin tämä Oriflamen edustajanura on siinä suhteessa lähtenyt käyntiin :) Jess, ensimmäiset kympit tienattu!

Mutta nyt nettireseptien syövereihin :) Mukavaa viikonloppua ihanat <3




Alennuskoodilla DRESSUP 10% alennus kaikista mekoista sunnuntaihin saakka. Alennuksen voi käyttää myös jo alennettuihin tuotteisiin :)

4 kommenttia:

  1. Heidi, lasane kuullostaa mahtavalta! siitä on tullu mun yks suosikeista! Ja pikkuusenko teki tänään sitä mieli kun asiakas alkoi laittamaan ruokaa(joka ei sit kumminkaan ollu lähelläkää lasagnea) ja se tuoksui niin herkulliselta lasagnelta! :) Joten lasagne kelpaa paremmin kuin hyvin ;) Muista tehdä riittävästi, meillon näläkä!!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No sitten tehään ilman muuta lasagnea!!! :) Se on kyllä ollu aina yks mun lemppareista, nam <3 Ja siihen sitten perus vihersalaatti ja ite tehty valkosipulikastike ja patonkia :) Jälkkäriksi teen valkosuklaamoussea mansikkakastikkeella ;) Ja teen riittävästi, meillä on aina nälkä :D

      Poista
  2. miten anonyymi vois osallistua tohon kilpauluun? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Täytät vaan sen rekisteröintilomakkeen, niin mulle tulee sähköpostiin automaattisesti sun tiedot. Saan siinä sitten osoitteen johon voin lähettää tuon lupaamani aloituspalkkion :)

      Poista

Kommenttisi ilahduttaa :)