perjantai 22. maaliskuuta 2013

Snadia shoppailua Sokoksella

Oottekin varmaan monissa blogeissa törmänneet Sokoksen 3+1 päivää kampanjaan. Mä en oo aikasemmin oikein jaksanut koko kampanjaan sen kummemmin tutustuakaan, mutta eilen illalla, kun taas en saanut unta kävin katsomassa Sokoksen sivuilla ja innostuin. HALPAAAA!!! Se toimii muhun aina :) Kampanja on voimassa vielä sunnuntaihin 24.3 asti!

Ja mikä parasta, mulle on just napsahtanut tilille rahaa :) Oikein sopivasti, etten sanoisi :D Mulla nyt ei todellakaan oo oikeesti varaa mihinkään ylenpalttiseen shoppailuun, kuten ei varmaan muillakaan äitiyslomalle jäävillä. Tosta lomasta puheen ollen, katoin Kelan sivuilta, niin mulla alkais 27.5 äitiyspäivärahakausi. Eli enää 9 viikkoa. Apuva! Tuntuupas lyhyeltä ajalta. On varmaan turha odotella mitään työtarjouksia enää tässä vaiheessa työkkärin kautta! Harjoitteluun sitä voisi kyllä taas mennä, en mä jaksa vaan olla ja odotella, seinät siinä kaatuu päälle. Nyt vaan voisi välillä olla joku muu paikka, kuin kukkakauppa. Olishan se hyvä kerätä kokemusta (vaikkakin lyhytaikaista) eri alalta. 
Nyt mä eksyin ihan aiheesta :D Niin se Sokos tosiaan. Mä keräsin muutamat tuotteet, mitkä meinaan tilata:


We Care Icon Magnetic Eyes Eye Shadow-luomiväri. Näitä löytyy useissa eri sävyissä.
Hinta: 1.90e (5.90) 


Malu Wilz Lifting Concealer-valokynä. Mä oon valehtelematta varmaan kaks vuotta meinannut ostaa valokynän. Aina se on sitten kaatunut joko liian kalliiseen hintaan tai sitten vaan oon unohtanut koko asian. Mutta NYT mä sen hommaan :)
Hinta: 7.90e (13.90e)
 

We Care Icon Magnetic Eyes Perfect Line- nestemäinen silmien rajausväri. Näitä löytyy kahtena eri ruskean sävynä, turkoosina ja luumuna. Mä oon käyttänyt aina pelkästään mustaa rajauskynää, joten nyt haluan kokeilla ruskeaa väriä. Se voi olla ihan kivankin näköinen, vähän pehmeämpi lookki :) 
Hinta: 2.90e (7.50e) 
 

We Care Icon Magnetic Lips Perfect Shine- huulikiilto. Useita eri sävyjä löytyy.
Hinta: 1.90e (5.50e)


Lorealin hopeashampoo 500ml. Tästä kyllä riittää ainakin pitkäksi aikaa. Mullahan tukka taas vaalenee, niin tälle löytyy tarvetta. Tukkajutusta tulossa erikseen postausta sitten, kun muutos on tehty :)
Hinta: 17.90e (21.50e)


Sellasia tarttui siis mun ostoskoriin. Kaikki yhteensä vaan 32.50e, että ei tuotteisiin nähden ollenkaan kirpaiseva hinta :) Näähän saa siis nyt ilman postikuluja! Ennen mä en oo kauheasti noihin postikuluihin kiinnittänyt huomiota, mutta voi vitsi, että joissain paikoissa revitään ihan törkeihintoja. Kiva maksaa lähettämisestä enemmän, kuin itse tuotteesta :/ Että nyt on ruvennut arvostamaan näitä "ilman toimituskuluja"-mainoksia :)

3+1 päivää kampanjaan

3 kommenttia:

  1. Ei olis pitänyt lukee tätä, oon jo onnistunu välttää paikan päällä Sokoksella käynnin vaikka se on 50m päässä, mutta nyt eksyin tonne nettikauppaan.. just tuli Nellyn tilaus enkä todellakaan vois tilata nyt mitään muuta! Huoh :D
    Kivoja juttuja oot löytänyt, valokynän tarvitsisin ainakin itsekin.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Soriiiii :) Mutta se hyvä puoli tässä on, että ei hinnat ainakaan päätä huimaa! Mäkin sain kuitenkin tolla 32e vaikka mitä! Ja varsinkin toi valokynä ja hopeashampoo olis pitänyt joka tapauksessa ostaa, niin sai nyt ne vähän halvemmalla :)

      Nyt saa taas meikäläisen shoppailut hetkeksi loppua. Tuli vähän innostuttua, kun Kelalta tuli yli kahden kuukauden rahat takautuvasti. Sitä rahaa sitten tuppaa menemään, kun sitä on. No, mutta pitää lohduttautua sillä, etten mä nyt usein loppujen lopuksi mitään ostele. JA KYLLÄ MEIDÄN NAISTEN PITÄÄ SAADA VÄLILLÄ VÄHÄN HEMMOTELLA ITSEÄMME :) Etenkin näin raskaana ;) Artulle en oo kyllä puhunut mitään, ihmettelee vaan, kun haen postista paketteja :D Ja aina se kuuluisa: "Ei nää maksanut paljon mitään!" :D

      Poista
    2. By the way...Netissä shoppailu on liian helppoa!

      Poista

Kommenttisi ilahduttaa :)