keskiviikko 27. maaliskuuta 2013

Sitä mä vaan, että...

Moni varmasti lukee tätä mun blogia ihan tämän lapsia koskevan asian takia. Ja ihan ymmärrettävistä syistä :) 
Mutta mä itse haluan puhua täällä myös muista asioista, niistä ns. hömppäjutuista. Jos mä kertoisin täällä ainoastaan tuosta ikävästä jutusta, täähän ois mulle oikeastaan aika ahdistava paikka :/ Vaikka asiasta puhuminen/kirjoittaminen helpottaakin, niin on myös ihana heittää vähäksi aikaa kaikki ikävät asiat pois mielestä ja kirjoittaa vaikka pitkät pätkät hiustenpidennyksistä!

Mä oon ihan ala-aste ikäisestä asti rakastanut kirjoittamista ja askartelua ja kaikkea mitä siihen vaan voi liittyä. Mä oon esimerkiksi ihan hulluna erilaisiin värillisiin kyniin ja papereihin ja lähenen kolmenkymmenen vuoden ikää :D Auts, by the way. Siksi blogiinkin on mukava tehdä välillä jotain kauneuteen tms. liittyviä postauksia. Sellaisia, missä saa käyttää kuvia ja värejä ynm.


Esimerkiksi nyt voi tulla hetken tauko koko lastensuojelusta puhumisesta. Ihan vaan sen takia, että mitään uutta tuskin ilmenee, ennen kuin vauva on syntynyt ja lähdetään oikeuteen. Heiii!! Sen verran on muuten uusia (tärkeitä) uutisia, että tavataan meidän uusi asianajaja nyt kunnolla kasvotusten ja käydään kaikki asiat läpi ensi viikolla. JESS! Sitä mä oon odottanut, kuin kuuta nousevaa. Se on niin paljon vaikeampi näitä asioita käydä läpi puhelimessa. Niitä epäkohtia, kun ei ole ihan "muutamaa" ainoastaan. Että kyllä mä kerron sitten teille, miten tapaaminen sujui :)

Eli ne, jotka lukevat tätä vain lapsiasian takia, niin älkää hermostuko, vaikka mä paljon kirjoittelen täällä muistakin asioista. Mutta nekin on mun elämää :) Jos mun elämässä ei muuta olisi, niin ei mun pää edes kestäisi. Ja voisin sanoa melko varmasti, ettei kyllä kenenkään muunkaan pää. Onhan nää niin isoja ja surullisia asioita. Kyllä mä kuitenkin kerron aina, kun jotain merkittävää tapahtuu ja lapsista tulee kuitenkin postailtua :) Huomenna mulla onkin päiväkodista haku, jippii <3 Voisin siitä sitten tehdä postausta.


Illalla mä tuun vielä kertomaan oikein mukavasta jutusta, oon nimittäin saanut yhteistyökumppanin :) Oon ihan innoissani asiasta. Osa on varmaan huomannutkin blogin oikeassa yläkulmassa olevan "yhteistyössä" tekstin ja alla olevan Pikkupirkko-logon. Sain heiltä tulevaa vauvaa varten oikein ihanan laukun, joka toimii näppärästi hoitolaukkuna. Mutta laukusta ja Pikkupirkosta enemmän illemmalla.

Nauttikaa auringosta ystävät hyvät :)

PS. Suuret kiitokset uudesta bannerista Jonnalle! Mä tykkään kovasti ja ihana, kun joku jaksaa nähdä vaivaa toisen eteen :) Vielä kun mä saan ton bannerin keskitettyä oikeaan kohtaan, niin oon enemmän, kuin tyytyväinen.

9 kommenttia:

  1. Jep on kyllä tosi kiva tuo banneri! :)

    VastaaPoista
  2. Hei! Mä tänään sattumalta löysin sun blogin ja luin sen kokonaan! Jäin ihan koukkuun! Sä oot tosi rohkea,kun otat tämmösen asian esille,mutta niin pitääkin! Nää on oikeesti semmosia juttuja mistä ei kovin moni mielellään puhu,vielä vähemmän viranomaiset! Mä oikeasti ihailen sua,etenkin äitinä, ite oisin tossa tilanteessa kadottanut varmaankin elämänhalun.. Mä jään mielenkiinnolla lukemaan miten teidän käy! Muistan huokailla teidän puolesta myös yläkertaan!

    ps. http://www.kaapeli.fi/pesue/ktknns1472000.htm Ootko kuullu tuosta tapauksesta? Eli kun lapsi otettiin synntys pöydältä huostaan, joutui valtio maksamaan vanhemmille korvauksia ihmisoikeuslain loukkaamisesta. Jos et ole jo ottanut, niin ota ihmeessä yhteyttä tähän Perheen Suojelun Keskusliitto Pesue ry. Mä olen kuullut että siellä tartutaan asioihin tosi hyvin, ja alkaa oikeesti tapahtua.

    Muuten oikein hyvää kevään jatkoa teille! :))

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hei! Voi kiitos paljon :) Kyllähän sitä suoraan sanottuna oli aika, jolloin elämänhalu oli totaalisesti kadoksissa...Mutta onneksi siitä noustiin! :) Kun tietää, että vääryys/kohtuuttomuus on tapahtunut, antaa se voimia kuitenkin taistella loppuun asti. Mä en mielestäni kuitenkaan ole niin suurta virhettä tai haittaa lapsilleni tehnyt, että mä ansaitsisin niin julman kohtalon, että menettäisin ne ikiajoiksi.
      Ja suuret kiitokset myös yläkertaan huokailusta, se merkitsee mulle tosi paljon <3

      En oo kuullut tuosta tapauksesta! :O Voi vitsi, pitääpä heti tänään tutustua juttuun ja tuohon Perheen Suojelun Keskusliittoon. Onpa mahtava homma :) Kaikki apu ja tuki on kyllä tervetullutta tähän osoitteeseen!

      Hyvää kevään jatkoa sinulle myös :)

      Poista
  3. Täällä ainakin yks lukija joka tykkää sekalaisten aiheiden postauksista. Paljon kivempaa jos tulee välillä myös juttua ns. blogin pääaiheen ulkopuolelta, varsinkin jos omat kiinnostuksenkohteet vielä kohtaa bloggaajan kiinnostusten kanssa. Itse oon sellanen ihminen joka pystyy puhumaan ruokakauppaostoksistaan puoli tuntia, joten on kiva höpötellä välillä "turhuuksia" myös blogiin.

    Oon itseasiassa lukenut sun blogia jo kauan anonyymina, ekan kommentin jätin kuitenkin vasta kun rekisteröidyin n. kuukausi sitten bloggeriin ja liityin ihan lukijaksi :D sillon yhessä vaiheessa sun blogi oli suljettuna ja olin tosi ilonen ku huomasin sen olevan taas julkinen!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Heh, mä taidan kuulua tohon samaan kategoriaan: pystyn puhumaan ruokakauppaostoksistani vaikka sen puoli tuntia :D

      Ja eihän sitä nyt millään jaksa aina samasta aiheesta lukea. Ja sehän olisi tässäkin tapauksessa, vaan samojen asioiden toistoa! Elämään, kun mahtuu yhtä sun toista asiaa, niitä ikäviä, mutta myös niitä arjen pieniä iloja, niin miksipä niistä ei voisi kaikista puhua :)

      Mukava, että oot liittynyt ihan lukijaksi, kuitenkin sitä haluaa tutustua ja jutella lukijoidensa kanssa:) Tietää vähän millasia ihmisiä siellä ruudun toisella puolella mun/meidän elämää seuraa ;)

      Poista

Kommenttisi ilahduttaa :)