perjantai 29. maaliskuuta 2013

Myynnissä ois taas tukkaa :)

Taas olis teippipidennykset myynnissä. Tämän jälkeen tää tukkashow onneksi päättyy, koska nyt pää on taas saatu vaaleaksi :) Siitä punaisesta tosiaan oon pikku hiljaa raidoittanut ja pidennykset on sitä mukaa vaihtunut, siksi näitä tulee jo toiset lyhyen ajan aikana myyntiin :)



Elikkäs kyseessä olisi siis Rapunzel of Swedeniltä muutama kuukausi takaperin tilatut hiukset. Sävy on 8/24 ja pituus n. 40 cm. Kuten kuvasta näkee, niin edessä käytettyjä hiuksia on hieman leikattu. 

Leveämpiä n. 4 cm osioita on 16 (eli kahdeksan, kun ne laitetaan yhteen) ja ohuempia osioita n. 1-2 cm on 18 (9) kappaletta. 

Mulla itsellä oli nämä ja varmaan kuusi vaaleaa osiota lisäksi, niin riitti koko pään pidennykseen. Mikä määrä kellekin riittää on niin paljon kiinni oman tukan paksuudesta ja siitä, kuinka paksut hiukset ylipäätään haluaa.

Hintaa näillä olisi 35e + 1.20e postikulut.

Ostakkee pois :)



Ja jospa tää postailu tälle päivää jo riittäisi :D

4 kommenttia:

  1. Ää mua himottais kovasti nuo mutta on hiukan väärän väriset :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nooo, nehän pystyy aina värjätä ;)

      Poista
    2. Mun täytyy oikeesti harkita vakavasti näitä kun saan rahaa :D Et jos ei oo menny sillon niin saatan kyllä ostaa nämä ;)

      Poista
    3. Osta ihmeessä pois mun vaivoista :D Nää on kyllä niin hyvässä kunnossa, koska oli niin vähän aikaa mulla päässä, että kestää hyvin värjäämisen kyllä :)

      Ilmoittele sitten jos päädyt nämä ostamaan :)

      Poista

Kommenttisi ilahduttaa :)