perjantai 29. maaliskuuta 2013

Musta tuli yhtäkkiä edustaja!

No niin, nyt meikäläinen haksahti sellaseen mihinkä mun ei enää muka koskaan pitänyt ryhtyä :D Never say never. Eli ryhdyin konsultiksi/edustajaksi. Tuli kaverilta liian hyvä suostutteluviesti, niin en voinut kieltäytyä!

No, mutta on tämä sellasta hommaa kyllä mikä on mukavaa ja mikä kiinnostaa ja tässä on kaikista paras homma se, että tämän pystyy hoitamaan kotona, omalla koneella :) Ja mä tykkään tehdä kuitenkin "mainospostauksia" ja kauneudenhoito kiinnostaa ja siitä on kiva kirjoittaa, niin miksipäs sitten en olisi tähän ryhtynyt? :) Ja kun ei tämä kuitenkaan velvoita yhtään mihinkään. 

Eli ryhdyin Oriflamen edustajaksi!


Mulla ei ole ennestään kokemusta Oriflamen tuotteista. Toki oon niistä kuullut, mutta ei oo vaan koskaan tullut kuitenkaan sen kummemmin tutustuttua niihin. Tässä oon lueskellut keskusteluja netistä ja positiivisen kuvan kyllä sain :) Jotenkin nyt oon tosi innoissani tästä, mukava saada jotain tällästä tekemistä, mitä saa tehdä ihan omin päin, miten ja milloin huvittaa. Mulla ei kuitenkaan oo mitään hirveän suurta kaveripiiriä ja moni kaveri toimii jo itse jonkun firman konsulttina, etten tiedä yhtään saanko mä mitään tilauksia :D Mutta ei paineita! Koska en mä myöskään mitään menetä.


Tokihan tein jo itelleni tilauksen ja tilasinpas samalla arpajaispalkinnon tänne ;) Pidetään jonkinlainen arvonta sitten, kun oon saanut ekan tilauksen tuotteet kotiin!

Tottakai mun piti tulla nyt sitten teillekin kertomaan, että mun kautta saa nyt sitten tilattua Oriflamen tuotteita! :) Ja tuun aina välillä täällä blogissa kertomaan jos siellä on hyviä tarjouksia tms. Mutta ei tästä mitään pelkkää Oriflame-mainosblogia tule todellakaan, että älkää peljätkö :D

Onko teillä kokemuksia kyseisestä paikasta? Mitä ootte tykännyt? Huonot puolet myös tervetulleita. Mä teen tänään vielä kunnon postauksen missä kerron tarkemmin Oriflamesta ja kerron mitä mä itte sieltä tilasin ynm. Mulla on ollut parina päivänä kauhea vimma tehdä koneella kaikenlaisia juttuja, mikähän mua vaivaa? :D

1 kommentti:

  1. Mä kokeilin konsulttina oloa reilu vuosi sitten, kauheesti tää "aluevastaava" tms. sanoi ettei paineita ja auttaa jos tilaus jää liian pieneksi. Kerkesin marras-joulukuun myydä jonkin verran, mutta tammikuussa ajattelin ottaa rennommin enkä tuputtaa pienelle piirilleni mitään. :D Tammikuun lopulla eräs perjantai-ilta mun puhelin piippas sähköpostin merkiksi ja Oriflamelta tuli viesti "Tilaus vastaanotettu". Arvaa menikö pasmat sekaisin, kun en ollut mitään tilausta tehnyt! Kävi ilmi, että tää "erittäin avulias" rouva oli jostain saanut mun tunnuksen ja salasanan ja tehnyt multa kysymättä 150 euron tilauksen mun nimiin.

    Ei siinä sitten sen kummampaa ollut, kuin soitin Oriflamen päätoimistoon ja tein valituksen. Vaikka tein sille eukolle selväksi ettei tartte olla muhun koskaan yhteydessä niin aika ajoin sieltä tulee viestiä "mitä kuuluu?`:) Tehdäänkös sulle jo tilausta, autan kyllä!" Kiitos avusta vaan, mutta ei tulis mieleenkään ottaa sitä tältä enää vastaan. :D

    Oriflamen tuotteissa ei ole mitään vikaa enkä tunne ketään konsulttia niin mä voisin vaikka tilatakin sun kautta seuraavalla kertaa! Tässä nyt kuitenkin suht lähellä asutaan ja postikin kulkee. :D

    VastaaPoista

Kommenttisi ilahduttaa :)