perjantai 15. maaliskuuta 2013

Mahan ja ripsien kasvupyrähdys

Mä oon luvannut laittaa vähän parempaa masukuvaa, joten pidemmittä puheitta tässä olisi:



Mun ripsetkin on kokeneet jonkin asteista kasvamista :) Kaveri laittoi niin superhyper halvalla ja huollotkin on puoli-ilmaiset, niin en voinut vastustaa, vaikka mulla on jäänyt pieni kammo ripsienpidennykseen. Mutta nyt näistä tuli oikein kivat. Pitkät, mutta silti luonnollisen näköiset!
Mun olis pitänyt kyllä näitä vähän ripsiharjalla ojennella ennen kuvien ottoa, mutta kun mä olin nyt vähän laiskaperse :D



Mähän katon aivan kieroon :D

12 kommenttia:

  1. Voi mikä ihana masu ja mamma siellä! <3

    VastaaPoista
  2. Ihana masu ja tosi kivat ripset tuli! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) Mä tykkään näistä räpsyttimistä kans kovasti :) No ja mahasta tietenkin :D

      Poista
  3. Voi masu!!!! :)
    Ja vautsi mitkä ripset! Mulla itellä on jääny niin kammo noista räpsyttimistä. Esikoista odottaessa (ihan alku metreillä, olisko ollu rv 6-8)Mulla alko tulla pidennyksien ansiosta vesirakkuloita päähän(niihin sinetti kohtiin). Mun pää oli niin tulessa että en jaksanut odottaa seuraavaan päivään vaan ojensin tomille sakset ja sanoin että leikkaa nää tekokarvat mun päästä NYT! noh hiuksethan siinä lähti samalla! Myös geelikynnet sai lähteä, mulla tuli omat kynnet(tai sormenpäät) niin kipeeks että en pystyny edes vessassa käydä, joten nekin viilattiin ja reviittiin irti. Ettei tää vaan olis menny liian helpoks ja mukavaks niin jouduin varaamaan ajan ripsienpidennysten poistoon, koska mun omat silmät oli niin turvonnu niistä räpsyttimistä. Kysyin siltä joka niitä laitto, että mikähän nyt tuli kun yhtäkkiä tuli tämmönen (ja viimeset puolivuotta ei oo ollu mtn) niin se kysy"ootko kenties raskaana" :D jepjep! Tälläisiä ihanuuksia täällä päin. Toivotaan että sulla pysyy :) Ite aijon käydä laittamassa kyllä ennen häitä. Meen vaikka silmät punasina sitte :D
    Ihanaa vloppua! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hyi kauhee mitkä reaktiot!!! Ei varmaan tarvinnut kahta kertaa miettiä poistaako kaiken ylimääräisen kropastaan. Hui hui.

      Mulla on ollut nää ripset nyt neljä päivää, eikä ainakaan vielä oo ilmennyt minkäänmoisia ongelmia. Nyt voi sanoa todellakin, että onneksi, kun luki ton sun kauhukertomuksen!

      Ihanaa viikonloppua sinne myös <3

      Poista
  4. Ihana ihana maha! Ootan että mullekki tulee tuommonen "selkee" vauvamaha:) nyt mulla on hieman ylikasvaneen mahamakkaran näköinen..

    VastaaPoista
  5. Heh, mullakin alkuun maha näyttää aina vanhan miehen kaljapötsiltä :D Nopsaa se siitä sitten muotoutuu onneksi :)

    VastaaPoista
  6. Onpa sulla kaunis vartalo,ei mitää ylimääräistä :0 ihana masu!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos kaunis! :) On sitä ylimäärästä kyllä tullut (puntarin mukaan ainakin), mutta onneksi se on vissiin kerääntynyt tasaisesti joka paikkaan, ettei niin hyppää muiden silmille :)

      Poista
  7. Moikka!

    Kiva kun olet ottanut tämän anonyymin "profiilin" käyttöön :) oon itse niin huono availemaan uusia tilejä (google-tili tms). Sun blogia olen seuraillut epäsäännöllisen säännöllisesti, aina kun sattuu perhearjelta olemaan aikaa :) Olen jo toiveikkaina odottanut lukevani, että saisit lapset kotiin, mutta mitä silmäni näkivätkään?! Eli ilmeisesti et nyt saakkaan? :O Tiedän itse huonoja vanhempia, jotka ovat saaneet pitää lapsensa ja yksi virhe minkä sä oot tehny niin on epäreilua jos joudut siitä kärsimään koko elämäs.

    Hullua tossa sosiaaliviranomaisten käytöksessä on se, että kun lapset tuntevat/ikävöivät/muistavat sut niin he eivät silti tue sitä, että lapset palaisivat sun luokse. Olisi kohtuullista ottaa lasten tarve ja ajatukset myös huomioon tässä asiassa. Ikävää tuo Iidan diagnoosi, mutta se ei vähennä Iidan suloisuutta millään tavalla. Tottakai jokainen äiti toivoo, että lapsi olisi terve ja lapsellaan olisi kaikki hyvin, mutta kuka täällä määrittää mikä on ns normaalia :) Iida on suloinen ja nätti tyttö ja varmasti pystyy diagnoosista huolimatta elämään suht normaalia elämää :) tai ainakin pidän sille peukkuja.

    Olit kommentoinut tonne yhteen upcoming-teenmom blogista. Oon kanssasi samaa mieltä. Tosin hänen ikänsä kun ottaa huomioon, niin ei välttämättä voi olettaa, että hän pystyisi ihan kypsiä ratkaisua tekemään. Miettii kuitenkin miten kukin on käyttäytynyt 16-vuotiaana. En todellakaan puolusta hänen tekoaan, päinvastoin, pienen lapsen äitinä mua riepoo tuollainen ajattelemattomuus. Mutta, tarkoitin ettei hän välttämättä ymmärrä tekojensa seurauksia lapsenomaisuutensa takia.

    Sä oot kyllä tosi vahva luonteeltasi, harvoin törmää noin vahvaan. Todella törkeää käytöstä eri asianomaisten puolilta noi kaikki syytöksen ja valheet! En tiedä mitä tossa tilanteessa enää tekisin. Toivottavasti saat ajettua neuvola-asian oikeiteen asti ja saisit asiat selviksi.

    Miettisin muuten kun olit jollekin anonyymille vastanut, että sulle ei edes ilmoitettu huostaanotosta, niin eikö se ole laitonta?

    Tällä kommentilla en halua provosoida/loukata/tms, mutta pelottaako sua koskaan että sosiaalitoimen henkilökunta/neuvola yms yrittäisi huostaanottaa tuon tulevan vauvan jollain noista nykyisistä valheista? :( Mä varmaan kyllä pelkäisin >:( muutenkin luonteeltani olen sellainen että täytyy aina pelätä pahinta >:D :/ Anteeksi vielä jos kommenttini aiheutti pahaa mieltä :( se ei todellakaan ole tarkoitus. Vaan tuli mieleen, että ei kai ne vaan voi sillee tehdä? Se olisi meinaan ihan H-el-vetin väärin! Sitäkään mä en ymmärrä, et miks sun täytyy näyttää että osaat hoitaa vauvaa, että saisit lapset kotiin... Olethan heitä jo hoitanut vauvana... Tai no, kai siinä on sit vaan se että he näkee sun osaavan käsitellä lapsia...

    Anteeksi että kirjoitukseni on todella sekava :( olisin halunnut kirjoittaa kauniin ja kannustavan tekstin, mutta en nähtävästi osaa. Pointti oli se, että vääryyksiä olet kokenut paljon, maailmassa on pissapäisiä ihmisiä ja tuntuu että ihmiset on eri arvoisia.

    P.S. Kauniit ripset ja masu! <3 Itse kans haluaisin tollaset ripset, mutta en uskalla ottaa :D

    T. Johanna V.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi ystävä hyvä, sun viestis ei ollut millään lailla sekava, vaan kaunis ja kannustava niin kuin sen halusitkin olevan :)

      Juu tosiaan ollaan vielä samassa tilanteessa. Lapset edelleen poissa kotoa. Tätä samaa jumittamista tämä on ollut alusta asti, ei mitään muutoksia edes haluta tehdä. Tämäkö täyttää lastensuojelulain, että huostaanotto on aina väliaikainen ja perhettä pitäisi tukea kaikin keinoin, että lasten kotiin paluu olisi mahdollista. Pyh ja pah sanon minä. Me nyt ollaan kuitenkin päätetty odottaa, että tämä uusi lapsi syntyy ja näyttää, että arki sujuu kuin pitääkin ja haetaan sitten sitä huostaanoton purkua. Jos sitä ei itse tekisi, niin voisin sanoa hyvästit lapsille. Nämä sosiaalityöntekijät ei tikkua ristiin laita sen eteen, että meidän perhe olisi vielä joskus yhdessä. Ja arvaappa vaan, kuinka sellanen suututtaa. Itse on tehnyt kaiken mitä asiakassuunnitelmassa on vaadittu ja silti ollaan lähes samassa tilanteessa, kuin alussakin. Turhauttavaa ja surullista, ei voi muuta sanoa. Ja mäkin niin typerä, luulin kauan aikaa, että lasten kotiuttaminen on täysin noista viranomaisista kiinni. Koskaan he eivät mulle kertoneet, että huostaanoton purkua voi/pitää hakea itse. Lain mukaab kyllä tuollaiset asiat pitäisi ensi tilassa kertoa. No lakia ei oo täällä sossussa noudatettu monissa muissakaan asioissa.

      Sitä on jo niin kurkkuaan myöten täynnä niitä ihmisiä, ei oikeasti kiinnostaisi minkäänlainen yhteistyö enää. Mua ei huvita olla niille enöö ystävällinen ja antaa niiden kohdella mua miten tahtovat. Kyllä ihmisellä vaan tulee joskus raja vastaan ihan jokaisessa asiassa.

      Tosta kun kysyit, että pelottaako mua, että tämä tulevakin vauva huostaanotettaisiin. No, kyllähän se totta puhuen mielessä on koko ajan. Mutta niin kuin oon aiemminkin jollekin vastannut, että nyt mä tiedän mitä mulla on vastassa, niin ei tule onnistumaan. Vain mun kuolleen ruumiini yli! Ja esimerkiksi noi neuvolantädin jutut, mä saan ne kumottua ihan täysin äitiyspolin papereilla. Ei jossain oikeudessa mene läpi tollaset valheet ilman PÄTEVIÄ todisteita. Enemmän mulla on todisteita noita väitteitä vastaan. Mulla on esimerkiksi lukuisia ihmisiä, jotka voi todistaa ettei mulla ole koskaan mitään alkoholiongelmaa ollutkaan. Suututtaa niin hemmetisti, kun tasan tarkkaan tietää mitä alkoholismi on, kun oma isä sitä sairastaa. Ja sitten joku tulee väittämään, että mulla on sellainen. Ainoastaan sen perusteella, että nuorempana oli ajanjakso jolloin saatoin juoda joka viikonloppu. Se ei kyllä kenestäkään tee vielä juoppoa. Varsinkaan kun kyse on parikymppisestä sinkkunuoresta hyvänen aika. Tuntuu, että tosta huostaanotosta on saanut sellaisenkin leiman otsaan viranomaisten edessä, että sen takia huvittaisi muuttaa todella, todella kauas täältä!

      Ei tätä koko kuviota voi ymmärtää. Mutta pakko vaan painaa täysillä eteenpäin. Odotetaan nyt vielä se puoli vuotta ja sitten ryminällä taistoon :)

      Miksi et uskalla ottaa ripsiä? :) Hih, ihan rohkeasti vaan, nää on tosi kivat! Mukava kun heti suihkusta tullessakin näyttää nätiltä, kun on vähän tuuheutta ripsissä! Ihmeen paljon se vaan vaikuttaa ulkonäköön, ei sitä uskoiskaan.

      Poista

Kommenttisi ilahduttaa :)