sunnuntai 31. maaliskuuta 2013

Luxury teippipidennykset, sävy Ice

Jostain kumman syystä mä en tunnu viihtyvän kauaa muussa, kuin siinä tutussa ja turvallisessa blondissa hiusvärissä! Musta oli toinen väri, joka mulla oli parisen vuotta, mutta kaikki nämä välimuodot ei kauaa kerkeä olla, kun tulee totaalinen kyllästyminen.

Mähän sain jokunen aika sitten päähänpiston, että haluan punaiset hiukset. Hehhee, eipä ollut mun juttuni sitten alkuunkaan! Heti alkoi vaalentaminen raidoittamalla pikkuhiljaa. Tässä muutama vaihe mun päästäni mitä tässä nyt on vuoden sisään ollut:





Nyt vihdoin (koska kerrankin mä oikeasti maltoin vaalentaa pikku hiljaa) ollaan päästy sitten takaisin täysin vaaleaan :)

Ja koska mä en osaa (ainakaan vielä) ilman pidennyksiä olla, niin piti sitten tilata myös vaaleat pidennykset. Selailin monet paikat läpi ja törmäsin täysin uuteen sävyyn: ice. Tätä sävyä löytyy siis Dreamhairilta. 

Luxury teippipidennys on käsin sidottua, tarkoin valittua ja takkuuntumatonta 100% Remy aitohiusta. Tämä on siis todellakin laatuhiusta, joten nämä oli noita "tavallisia aitohiuspidennyksiä" hiukan kalliimpikin. Vaalea pidennys, kun on muutenkin aika haastava, koska sitä on jouduttu käsitellä niin paljon, niin sen laatuun on pakko satsata. Nyt mä halusin kokeilla onko laadulla eroa ja onhan sillä!

Hiukset tuli kauniissa paketissa


Mä halusin odottaa sen verran ennen postauksen tekoa, että kerkeän pestä hiukset muutaman kerran. Pesujen jälkeen, kun sitä vasta todella huomaa sen laadun. Ensimmäisen pesun jälkeen hius muuttuu, koska siitä lähtee ne käsittelyaineet. Mutta nämä ei oikeasti muuttuneet juuri yhtään, edelleen olivat siloiset ja pehmeät. Jessjess! :) Mä oon vielä löytänyt ihan superin hoitotuotteenkin, mutta siitä lisää toisella kertaa.

Pääsin testaamaan nyt sitten sitä telkkarissakin mainostettua uutta hiusväriä, joka lupaa vaalentaa 8 astetta, ilman ammoniakkia.

Loreal Preference, extreme platinum

Hyvin vaaleni, en moiti kyllä ollenkaan! Tässähän tulee keltaisuutta poistava hoitoaine mukana, joka riittää kuuteen pesuun. Sitten mulla on ollut apuna myös Lorealin hopeashampoo, joka on ollut kyllä todella hyvää :)

Ja lopputulos onpi tässä:

Mahaakin on jo vaikka muille jakaa :)


4 kommenttia:

Kommenttisi ilahduttaa :)